Dainty skrev:DIEZEL_NET skrev:Det va lite dött... var ni inte me på göta efteråt?jo men dt var ju lika dött där
DIEZEL_NET skrev:Det va lite dött... var ni inte me på göta efteråt?
DIEZEL_NET skrev:Dainty skrev:DIEZEL_NET skrev:Det va lite dött... var ni inte me på göta efteråt?jo men dt var ju lika dött därokej va de du som åkt eden vita volvon?
Dainty skrev:DIEZEL_NET skrev:Dainty skrev:jo men dt var ju lika dött därokej va de du som åkt eden vita volvon?Ajjamensan... vi med ljudet xD
DIEZEL_NET skrev:Dainty skrev:jo men dt var ju lika dött därokej va de du som åkt eden vita volvon?
Dainty skrev:jo men dt var ju lika dött där
DIEZEL_NET skrev:Dainty skrev:DIEZEL_NET skrev:okej va de du som åkt eden vita volvon?Ajjamensan... vi med ljudet xDokay då känner jag igen dig
Dainty skrev:DIEZEL_NET skrev:okej va de du som åkt eden vita volvon?Ajjamensan... vi med ljudet xD
DIEZEL_NET skrev:okej va de du som åkt eden vita volvon?
Carro_87 skrev:Har aldrig vart på en onsdagsträff så jag kommer förbi med subban och kollar läget
Akakapukko skrev:Carro_87 skrev:Har aldrig vart på en onsdagsträff så jag kommer förbi med subban och kollar läget ska du ta med dig själv?
Arradin skrev:Akakapukko skrev:Carro_87 skrev:Har aldrig vart på en onsdagsträff så jag kommer förbi med subban och kollar läget ska du ta med dig själv? Du är en sån jävla charmör tobbe
Akakapukko skrev:Arradin skrev:Akakapukko skrev:ska du ta med dig själv? Du är en sån jävla charmör tobbe hahaha visst e ja... men får ju ingen tjej ändå.. jävla skit sajt dettta..
Arradin skrev:Akakapukko skrev:ska du ta med dig själv? Du är en sån jävla charmör tobbe
Akakapukko skrev:ska du ta med dig själv?
RobinKjellstedt skrev:Vart var alla igår då?