2827
Sök

Angående: Träff i Göteborg Onsdagar Järnbrott kl 19:00!

Cambrant
8 juli 2009
Mogel skrev:
Blir det någon träff idag? neutral

VARJE ONSDAG! Frågan du borde ställa är igentligen: Är det många som är sugna på träffen idag? eller liknande smile

Det blir nog lite folk, hyffsat fint väder men dock ett annat arrangemang på annan ort.

501 Inlägg
8 juli 2009
50spänn så berättqar jag va som händer ikväll

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.

Streetrace is not a crime
112 Inlägg
8 juli 2009
DIEZEL_NET skrev:

Barnkalas i delsjön smile

Cambrant
8 juli 2009
Ghost_rider1 skrev:
DIEZEL_NET skrev:

Barnkalas i delsjön smile

På grund av en invasion av mördande igelkottar som skjuter gifttaggar så har vi av säkerhetsskäl barnkalaset till Sisjön. Väl mött!
Senast redigerat av Cambrant (8 juli 2009)

KUNG
441 Inlägg
8 juli 2009
Jag var där iallafall det kom en nissan 200 och en volvo v40 sad Sista gången jag åker dit iallafall kändes helt meningslöst... sad

164 Inlägg
8 juli 2009
det va en annan träff som lockade mera idag.. men nästa onsdag kommer det mer bilar smile

QueenBitch
536 Inlägg
9 juli 2009
Mogel skrev:
Jag var där iallafall det kom en nissan 200 och en volvo v40 sad Sista gången jag åker dit iallafall kändes helt meningslöst... sad

Var volvon vit och nissan gul?? tongue

Alla hade ju dragit från Siba.. hände ju saker på annat håll vettu
Senast redigerat av Dainty (9 juli 2009)

--> Avoid hangover... STAY DRUNK!! <--
http://Daintys.blogg.se
Maneater

QueenBitch
536 Inlägg
9 juli 2009
Känns ju lite sådär att GSR har sina "träffar" klockan 20 när onsdagsträffen (som har funnits i alla år) börjar klockan 19.....

Maneater

Cambrant
9 juli 2009
Dainty skrev:
Känns ju lite sådär att GSR har sina "träffar" klockan 20 när onsdagsträffen (som har funnits i alla år) börjar klockan 19.....

Håller med lite där faktiskt. Omorganisera GSR smile

631 Inlägg
9 juli 2009
Det är Onsdagsträffen som borde omorganiseras, varje onsdag är för mycket.  en gång i månaden räcker gott...   

That being said, har själv föreslagit kl 9 EFTER Träffen... Men det är ju upp till GSR, och ska inte säga att jag klagar direkt smile

Cambrant
9 juli 2009
Arradin skrev:
Det är Onsdagsträffen som borde omorganiseras, varje onsdag är för mycket.  en gång i månaden räcker gott...   

That being said, har själv föreslagit kl 9 EFTER Träffen... Men det är ju upp till GSR, och ska inte säga att jag klagar direkt smile

Nej klart man inte klagar hej vilt för det och jag tycker dina 2 förslag är klockrena Arradin.

QueenBitch
536 Inlägg
9 juli 2009
Cambrant skrev:
Arradin skrev:

Nej klart man inte klagar hej vilt för det och jag tycker dina 2 förslag är klockrena Arradin.

Alltid bra att komma med förslag men jag tänkte mer på att Onsdagsträffen faktiskt har funnits sen farsan var ung... Fast å andra sidan så är det Veteranbilsträff vid Maritiman varje onsdag klockan 18.... Men min personliga åsikt är att GSR kan starta en timme senare så man hinner chilla lite på Siba först smile

p.s dra till Maritiman.. SJUKT snygga bilar där på onsdagar

Maneater

658 Inlägg
9 juli 2009
Maritiman va ligger det?? För jag vet att dom brukar ha vid barken viking lr jagarsmåland på onsdagar vid 18 snåret!!!!!cool
Senast redigerat av Mr_Rustler (9 juli 2009)

KUNG
441 Inlägg
9 juli 2009
Dainty skrev:
Mogel skrev:

Japp smile  Satt du i volvon eller?

QueenBitch
536 Inlägg
10 juli 2009
Mogel skrev:
Dainty skrev:
Mogel skrev:

Japp smile  Satt du i volvon eller?

Ajjameeensan smile Det var jag å mina polare i dom bilarna.. vi möttes bara upp där för att dra vidare på racet.. haha det var inte vi som utgjorde själva onsdagsträffen, alla hade redan dragit typ då

Maneater

QueenBitch
536 Inlägg
10 juli 2009
Mr_Rustler skrev:
Maritiman va ligger det?? För jag vet att dom brukar ha vid barken viking lr jagarsmåland på onsdagar vid 18 snåret!!!!!cool

det ÄR ju Maritiman xD Jagaren är våran båt smile Jobbade min sista dag där idag.. eller har fått extra jobb där i Augusti men... Packhuskajen.. smile

Maneater

1 311 Inlägg
10 juli 2009
Folket gör ju inget på träffarna endå, bara sitter i sina bilar kanske 20 minuter eller går runt 20 minuter sedan åker dom! Folk blir ju rastlösa! smile Folk vill att det skall hända action smile

QueenBitch
536 Inlägg
10 juli 2009
Glansen skrev:
Folket gör ju inget på träffarna endå, bara sitter i sina bilar kanske 20 minuter eller går runt 20 minuter sedan åker dom! Folk blir ju rastlösa! smile Folk vill att det skall hända action smile

Nja det stämmer ju inte riktigt helt.. ALLA sitter inte i bilarna, jag gillar iaf att gå runt å kolla på bilar å snacka med människor men det e lite svårt när dt inte kommer ngr bilar sad

Men om onsdagsträffen startar 19 så kan väl GSR starta iaf 21 eller ngt... Vet fler som har klagat på det.
Bara vad jag tycker smile

Maneater

Sök