Det är Onsdagsträffen som borde omorganiseras, varje onsdag är för mycket. en gång i månaden räcker gott...
That being said, har själv föreslagit kl 9 EFTER Träffen... Men det är ju upp till GSR, och ska inte säga att jag klagar direkt
Nej klart man inte klagar hej vilt för det och jag tycker dina 2 förslag är klockrena Arradin.
Alltid bra att komma med förslag men jag tänkte mer på att Onsdagsträffen faktiskt har funnits sen farsan var ung... Fast å andra sidan så är det Veteranbilsträff vid Maritiman varje onsdag klockan 18.... Men min personliga åsikt är att GSR kan starta en timme senare så man hinner chilla lite på Siba först
p.s dra till Maritiman.. SJUKT snygga bilar där på onsdagar
Jag var där iallafall det kom en nissan 200 och en volvo v40 Sista gången jag åker dit iallafall kändes helt meningslöst...
Var volvon vit och nissan gul??
Alla hade ju dragit från Siba.. hände ju saker på annat håll vettu
Japp Satt du i volvon eller?
Ajjameeensan Det var jag å mina polare i dom bilarna.. vi möttes bara upp där för att dra vidare på racet.. haha det var inte vi som utgjorde själva onsdagsträffen, alla hade redan dragit typ då
Folket gör ju inget på träffarna endå, bara sitter i sina bilar kanske 20 minuter eller går runt 20 minuter sedan åker dom! Folk blir ju rastlösa! Folk vill att det skall hända action
Folket gör ju inget på träffarna endå, bara sitter i sina bilar kanske 20 minuter eller går runt 20 minuter sedan åker dom! Folk blir ju rastlösa! Folk vill att det skall hända action
Nja det stämmer ju inte riktigt helt.. ALLA sitter inte i bilarna, jag gillar iaf att gå runt å kolla på bilar å snacka med människor men det e lite svårt när dt inte kommer ngr bilar
Men om onsdagsträffen startar 19 så kan väl GSR starta iaf 21 eller ngt... Vet fler som har klagat på det. Bara vad jag tycker