2815
Sök

Angående: Träff i Göteborg Onsdagar Järnbrott kl 19:00!

Cambrant
10 juli 2009
Jag tror nog GSR tänker på detta i skrivande stund och förhoppningsvis gillar idén kl 21:00 eller tom nån annan dag än just onsdag. Men dagarna det race:as på varierar ju så mycket och jag röstar för 21:00 om det planeras in på onsdagar.

Puss och Kram / Peace / I LUV U / SMEK / =#/%#¤!

QueenBitch
536 Inlägg
10 juli 2009
Cambrant skrev:
Jag tror nog GSR tänker på detta i skrivande stund och förhoppningsvis gillar idén kl 21:00 eller tom nån annan dag än just onsdag. Men dagarna det race:as på varierar ju så mycket och jag röstar för 21:00 om det planeras in på onsdagar.

Håller med smile Gillar GSR fett mkt (skulle ju inte haft tröjan annars) men att lägga sina race så tätt inpå onsdagsträffen e lite knas smile Hoppas ingen tar illa upp smile

GSR FTW!!

--> Avoid hangover... STAY DRUNK!! <--
http://Daintys.blogg.se
Maneater

Bilmekaniker
1 354 Inlägg
10 juli 2009
Dainty skrev:
Cambrant skrev:

Håller med smile Gillar GSR fett mkt (skulle ju inte haft tröjan annars) men att lägga sina race så tätt inpå onsdagsträffen e lite knas smile Hoppas ingen tar illa upp smile

GSR FTW!!

+1

Har Du Plattan i Mattan, Så Har Du För Seg Bil!

chief Engineer
43 Inlägg
14 juli 2009
tja.. jag är lite trög, vad är GSR?? och vart håller det hus?? jag är lite sugen på att rasta dkw killern imorgon...

mvh J

631 Inlägg
14 juli 2009
rs2_joppe skrev:
tja.. jag är lite trög, vad är GSR?? och vart håller det hus?? jag är lite sugen på att rasta dkw killern imorgon...

mvh J

Göteborg Street Racing ..    Håller till.. On the Streets smile

chief Engineer
43 Inlägg
14 juli 2009
okej är det någon sms lista man ska vara med i för att få reda på var och när??

Cambrant
14 juli 2009
Mr_Rustler skrev:
vart kan man få tag på en GSR tröja???

Dom auktioneras ut i London numera då efterfrågan är bizzart stor. En raritet utöver det vanliga deras tröjor som du kan köpa för allt mellan 2000-6000 kr.

631 Inlägg
15 juli 2009
Cambrant skrev:
Mr_Rustler skrev:

Dom auktioneras ut i London numera då efterfrågan är bizzart stor. En raritet utöver det vanliga deras tröjor som du kan köpa för allt mellan 2000-6000 kr.

Det var förra veckan, värda mycket mer nu..  Vet du ingenting om antikviteter ? smile

Avstängd
38 Inlägg
15 juli 2009
Arradin skrev:
Cambrant skrev:
Mr_Rustler skrev:

Det var förra veckan, värda mycket mer nu..  Vet du ingenting om antikviteter ? smile

Seriöst svar: Fråga arrangörerna utav GSR.. de har ofta en låda med tröjor i nån bil.
.. eller va det bara T-shirt?tongue

330 Inlägg
15 juli 2009
idag kommer det väll en del folk ? finns inga ursäkter för o inte komma wink

501 Inlägg
15 juli 2009
Zippo_ skrev:

bra fiske i säveån cool

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.

QueenBitch
536 Inlägg
15 juli 2009
big_smile Blir det ngt ikv eller? Har ju finbesök från Karlskrona

--> Avoid hangover... STAY DRUNK!! <--
http://Daintys.blogg.se
Maneater

330 Inlägg
15 juli 2009
DIEZEL_NET skrev:
Zippo_ skrev:

bra fiske i säveån cool

haha sant wink

chief Engineer
43 Inlägg
15 juli 2009
om vädret håller i så kommer jag en sväng

Avstängd
48 Inlägg
15 juli 2009
gsr tröjor kan du köpa av någon i crewet vi  finns på plats i kväll på siba järnbrott mvh GSR

Avstängd
48 Inlägg
15 juli 2009
zijaa skrev:
Dainty skrev:
Cambrant skrev:

GSR FTW!!

+1

Kul att att se så många olika åsikter vi tar till oss allt och lovar att mysa på siba istället för att ha race vid 1900 tiden tack för all kritik bra som dålig vet vi inte vad folk tycker kan  man ju inte bli bättre ha det gott mvh GSR ordförande     közzzzzzzzz

Cambrant
15 juli 2009
ms855 skrev:
Kul att att se så många olika åsikter vi tar till oss allt och lovar att mysa på siba istället för att ha race vid 1900 tiden tack för all kritik bra som dålig vet vi inte vad folk tycker kan  man ju inte bli bättre ha det gott mvh GSR ordförande     közzzzzzzzz

Pix Pax å mysa med dig först på Siba idag då. Nu har jag pixpaxat Linda så du kan ju glömma att få mysa idag wink

658 Inlägg
15 juli 2009
jag e la där vid 18:45!!!! hoppas det blir bra väder!!!!!

Sök