Det va den klenaste säsongen på länge, senast jag var där (förra veckan), så va det ca 10-15pers max (räknade inte bilarna, bara besökarna), Sommarn har varit klen, typ max 20 bilar per gång.. KLENT!!
Vill ha det som det va i början på säsongen, fullknökat. Nu kommer vintern.. å det är bara snön man längtar till.. Kommer väl endå hänga på onsdagsdagsträffarna, sålänge det finns nån å tjöta med.
Skyll det på att det finns träffar nästan varje dag i gbg slå ihop alla träffar och ha träff en gång varannan vecka
Håller med, är tok för mycket träffar.. nästa säsong tycker jag vi ska hålla oss nästan till onsdags träffen.. så det blir som det va förr.. eller dag spelar ingenroll, men bara det itne är träffar hela tiden..
tror det blir roligare i längden också, då har man mer att se fram emot
Nu när den kalla och mörka delen av året träder i kraft.. så tänkte jag fortsätta komma på onsdagsträffarna på järnbrottet, man kan fortfarande ta sig en billig glass i glassbaren, för att sedan kl20 när det stänger rulla bort mot det nybyggda parkeringshuset bakom Frölunda torg.. Där är det upplyst och man är skyddad mot vinden.
För man inte förmycke oväsen och busar i parkeringshuset så tror jag nog vi kan hålla till där under vinterhalvåret..
hur blire då imon`? e i oslo nu och ska hem till gbg för ska lacka bilen på måndag.. vore ball om det var lite folk imon sen tycker jag de låter topp om man kunde va i park huset bakom frölunda T