2729
Sök

Angående: Träff i Göteborg Onsdagar Järnbrott kl 19:00!

Avstängd
38 Inlägg
19 oktober 2009
Det va den klenaste säsongen på länge, senast jag var där (förra veckan), så va det ca 10-15pers max (räknade inte bilarna, bara besökarna), Sommarn har varit klen, typ max 20 bilar per gång.. KLENT!!

Vill ha det som det va i början på säsongen, fullknökat.
Nu kommer vintern.. å det är bara snön man längtar till.. Kommer väl endå hänga på onsdagsdagsträffarna, sålänge det finns nån å tjöta med.

501 Inlägg
20 oktober 2009
Skyll det på att det finns träffar nästan varje dag i gbg slå ihop alla träffar och ha träff en gång varannan vecka

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.

Intresseklubben
673 Inlägg
21 oktober 2009
DIIEZEL skrev:
Skyll det på att det finns träffar nästan varje dag i gbg slå ihop alla träffar och ha träff en gång varannan vecka

Håller med, är tok för mycket träffar.. nästa säsong tycker jag vi ska hålla oss nästan till onsdags träffen.. så det blir som det va förr.. eller dag spelar ingenroll, men bara det itne är träffar hela tiden..

tror det blir roligare i längden också, då har man mer att se fram emot smile

/Mvh Andreas

Cambrant
21 oktober 2009
Fan va alla gnäller .... smile

501 Inlägg
21 oktober 2009
Cambrant skrev:
Fan va alla gnäller .... smile

försöker få tyst på det ... men ingen fattar;)

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.

Avstängd
38 Inlägg
22 oktober 2009
Nu när den kalla och mörka delen av året träder i kraft.. så tänkte jag fortsätta komma på onsdagsträffarna på järnbrottet, man kan fortfarande ta sig en billig glass i glassbaren, för att sedan kl20 när det stänger rulla bort mot det nybyggda parkeringshuset bakom Frölunda torg.. Där är det upplyst och man är skyddad mot vinden.

För man inte förmycke oväsen och busar i parkeringshuset så tror jag nog vi kan hålla till där under vinterhalvåret..

501 Inlägg
23 oktober 2009
Hoppas det blir bra med folk ikväll!!

501 Inlägg
27 oktober 2009
Hur blir det imon jag och shalle kommer förbi så hoppas det blir ett gäng!

Y not
221 Inlägg
27 oktober 2009
hur blire då imon`? e i oslo nu och ska hem till gbg för ska lacka bilen på måndag.. vore ball om det var lite folk imon smile sen tycker jag de låter topp om man kunde va i park huset bakom frölunda Tsmile

Everything thats fast. has my name written on it

5 Inlägg
27 oktober 2009
jag kommer imorn smile med mpsen om jag kan annars med smarten eller 940in XD XD smile

344 Inlägg
28 oktober 2009
Spinnex skrev:
jag kommer imorn smile med mpsen om jag kan annars med smarten eller 940in XD XD smile

för guds skull, glöm inte handbromsen på mpsen igen bara. xD

501 Inlägg
28 oktober 2009
Blir inte av för mig ikväll... kom nåt emellan sad

Y not
221 Inlägg
4 november 2009
idag då? blire nått idag? fan känns som sista gången nu.. snart snö å skit

Everything thats fast. has my name written on it

344 Inlägg
11 november 2009
Är det ngn träff idag ?

KUNG
441 Inlägg
11 november 2009
Laud skrev:
Är det ngn träff idag ?

Hahah har du inte gett upp än... wink  Blir nog inga mer träffar där i år skulle jag tro.

368 Inlägg
11 november 2009
Så Fort Snön Kommer Så Blir Det Lekar big_smile Kanske Lite Tidigare Oxå Men Det Är Upp Till Vädret // RC CREW

344 Inlägg
15 november 2009
Mogel skrev:
Laud skrev:
Är det ngn träff idag ?

Hahah har du inte gett upp än... wink  Blir nog inga mer träffar där i år skulle jag tro.

haha, jag ger aldrig upp big_smile har alltid tråkigt på kvällarna smile

Avstängd
38 Inlägg
16 november 2009
vadå.. ja dyker alltid på järnbrottet på onsdagarna.. vi är inte många nu.. men alltid några..

12 Inlägg
16 november 2009
Blir la te o dyka upp så de bir poppis igen. Om de inte blir någe folk får vi la käka på donken ist :-P

Sök