vafan.. va ju där lite efter 20.00 så va det skit och inte alls många bilar. inga ferrarin heller sen åkte jag till bil provningen och ingen där heller.. när va alla där då? brukade va så att alla kom dit vid 20.00 som mest hade jag för mig
vadå dök upp fel , vi visste att det va onsdagsträff , ägare av den grå ferrarin
du vet inget om träffarna. du tänkte köpa en feting tv bara men så såg du att vi hade så trevligt så du glömde att köpa din tv, så du fr åka tillbaka ikväll och köpa den..
Är det något drag på dessa träffan nuförtiden? Funderar på att komma ner på onsdag men man var där några gånger förra året och då vart man mest besviken ;P
Är det något drag på dessa träffan nuförtiden? Funderar på att komma ner på onsdag men man var där några gånger förra året och då vart man mest besviken ;P
tyvärr har det inte blivit mkt bättre, fast det är olika från vecka till vecka, nån vecka kan det vara massa folk, och en annan rätt tomt
Nu på onsdag så ska det ju bli gött väder, kan komma en del folk då
tyvärr har det inte blivit mkt bättre, fast det är olika från vecka till vecka, nån vecka kan det vara massa folk, och en annan rätt tomt
Nu på onsdag så ska det ju bli gött väder, kan komma en del folk då
japp det är så som du säger så jag tror att det kommer komma lite mer än annars nu när det är bra väder
Nu närmar det sig för Gatebilsträff vid Mantorp Park 2-4 juli. För att det ska bli så bra som möjligt så kommer Gatebil att vara på plats under denna träff. Gatebil.se kommer att vara vid onsdagsträffen redan kl 19:00 Så se till nu att sprida ut detta för det kan ju hända roliga saker.
Nu närmar det sig för Gatebilsträff vid Mantorp Park 2-4 juli. För att det ska bli så bra som möjligt så kommer Gatebil att vara på plats under denna träff. Gatebil.se kommer att vara vid onsdagsträffen redan kl 19:00 Så se till nu att sprida ut detta för det kan ju hända roliga saker.