3006
Sök

köpråd: Vad tror ni om denna saab ? ;P

332 Inlägg
16 augusti 2007
Trådstartare
Min förra saab fucka ihop sig totalt så de sluta med skroten och nu e ja på jakt efter en ny, vill egentligen ha en saab som redan e körklar men nu hitta ja en billig sak:

http://www.blocket.se/vi/13032366.htm?ca=9_s

Vetet fan om det kan va nåt elr äre för allvarliga problem o fixa ? va tycker ni...

med lem
1 147 Inlägg
16 augusti 2007
vad jag tycker e att du ska lägga på några pengar o köpa en som funkar istället

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.

761 Inlägg
16 augusti 2007
Lite tråkiga problem.. Finns bra prutmån på en sån bil så bjud 3500 och se vad resultatet blir:) Kan bli ganska dyrt att få ordning på.

Toyota MR2 -95
Saab 95 2.0t SE -99
VW Buggy -66

332 Inlägg
16 augusti 2007
Trådstartare
Mmm har funderat litepå den..felen kan ju bli värre ;P. Att bromsarna inte funkar pga bromsvätske läckage & dålig tomgång när den e kall... kanske lika bra o skita ire o sattsa på en bil som rullar ist ;p

Kikade på den här nyss: http://www.blocket.se/vi/12970478.htm?ca=9_s kanske lite vettigare me tanke på att den e besiktad o skit men ändå... fan hade man mer pen gar så skulle man köpt nå bättre men orkar inte sapra i massa månader sad haha fan

3 295 Inlägg
16 augusti 2007
den senaste länkne verkar ju vara vettig.. bara och handla!!

Lycka till!!

666 Inlägg
16 augusti 2007
men se till att ägaren på den första bilen besigtigar den så du får veta vilka fel det är, bromssystemet kan vara ngt så enkelt som att bromsrören är kassa, går väll på 1000-1500 att byta.. kan så klart vara värre om du har otur, vakumslangarna, det sitter inte så många sådana... och det kostar inte myckat per meter att köpa slang så det bör inte vara några problem... men som sagt är det andrafel på den så är det inte så jätte skoj...

//Silver
Senast redigerat av silverbird (16 augusti 2007)

227 Inlägg
16 augusti 2007
du kan få åka med i min ssab om du vill! tongue men tycker att du skall satsa på o hitta nån cs från 94 o uppåt! de går o hitta rätt billigt! emn annars tycker jag att den sista annonsen verkade ganska vettig!

Proljece?
1 464 Inlägg
16 augusti 2007
de behövs bytas vakum slangar runt hela motorn,

tongue tror inte detta blir en rolig och billig affär big_smile

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!

Medlem 34530
908 Inlägg
16 augusti 2007

Mitt nya projekt, Brother Edition
"Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)

Sök