ARG SAAB-ägande medlem!

saabmannen SAABälskare!
10 oktober 2005 · 17 Inlägg

är det rätt (tillåtet) att ljuga, hitta på och helt ifrångå sanningen om ens bils prestanda, extriör, interiör m.m för att folk ska rösta på ens bil? eftersom jag själv är helt ärlig när det gäller detta blir man ju lite förbannad när man ser sånna som t.ex "audi_peeer" ljuger och hittar på om sin bil i så kallat "röstfiske" altså för eget vinnande?
har kolat lite på honnom å vet att hans bil inte är uppmätt till över 2600km/h med polislazer.. som SAABägare finner jag detta inte särskillt troligt och skulle vilja att alla som värnar om SAAB klankar ner på en sådan person!

tack för mig//saabmannen

BoraV6
10 oktober 2005 · 677 Inlägg

Finns ju möjlighet att rapportera sånt trams till moderatorer på varje presentation.

saabmannen SAABälskare!
10 oktober 2005 · 17 Inlägg

BoraV6 skrev:
Finns ju möjlighet att rapportera sånt trams till moderatorer på varje presentation.

tack för tippset, sånt här trams gillar inte jag iaf... nån annan?

chrizz Administratör
10 oktober 2005 · 11 783 Inlägg

Jag begriper inte. Vad har Saab-ägarna med detta att göra?

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Renjägarn
10 oktober 2005 · 638 Inlägg

Undrar jag med?  Sen att han blivit uppmätt den hastigheten kan väl vara sant?  Iofs tror jag inte bilen går så snabbt, men varför skulle han inte kunna blivit uppmätt en sådan hastighet med polislaser?

Sen röstar jag inte på en bil bara för att föraren kört en viss hastighet? Röstar på hur den ser ut och hur personern har lyckats med t ex ombyggnationer etc etc på bilen.

Sen varför skulle bara saabägare klanka ner på han? Avundsjuk kanske eller vad handlar det om? Inte tror jag saabägare är mer "regelrätta" bara för dom kör just det märket, finns säkert några saabägare som saltat informationen om sin bil litegrann.

Senast redigerat av Renjägarn (10 oktober 2005)

Kommer väl nånting här snart!
_Street_ 200sx Driver
10 oktober 2005 · 366 Inlägg

Lol , detta forumet är inte bara för saab om du inte märkt det saabmannen..
Självklart ska man inte ljuga om sin bil för att vinna röster men då kan du ta det privat med en moderator via ett pm.. för om man skulle anmäla alla som ljuger om sin bil så skulle det bli jävligt många "klagomålstrådar".

-=Nissan 200sx s13 =-
mrcelica
10 oktober 2005 · 1 639 Inlägg

Bara för att en bil går i 260+ så får man väll inte fler röster för det ?

Ibland är det ju så uppenbart att siffrorna i presentationen inte stämmer, tycker bara det är fånigt att uppge drömsifror om man inte kan stå för det. Sen tycker jag det är rätt töntigt att skryta med att man blåst i över 250 förbi en polislaser, men det är bara jag det...

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
MysdressLarry
10 oktober 2005 · 212 Inlägg

jo lite fjantigt är det.. framför allt om man åkte fast för det. hur ska han annars veta vad det stog på den? inte så värst trovärdigt.

BMW 525d (2005)
chrizz Administratör
10 oktober 2005 · 11 783 Inlägg

Blir man uppmätt i 260km/h och åker fast så åker man väl in i fängelse dessutom?

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
audi_peeer polis
10 oktober 2005 · 6 Inlägg

Inlägg raderat av admin ...

Senast redigerat av chrizz (10 oktober 2005)

chrizz Administratör
10 oktober 2005 · 11 783 Inlägg

... och tråd låst pga att den är... ja... precis smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang