Efterlyser nån rik knösus som kan köpa denna åt mig:D

evilaudio
13 januari 2008 · 16 195 Inlägg

kvittar om den e snabb när den e så pass ful.. hehe.

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Danne_86
13 januari 2008 · 257 Inlägg

pay4it skrev:
hade man haft de pengarna att kasta på en bil skulle det finnas flera andra modeller som skulle prioriteras före den bilen faktiskt. wink

instämmer köp en lambo tryck i en turbo o ha 1 mille kvar big_smile

Ksj
13 januari 2008 · 1 217 Inlägg

evilaudio skrev:
kvittar om den e snabb när den e så pass ful.. hehe.

Det är ju i och för sig en smaksak. Dock så tycker jag och många andra att det är riktigt het:D

Saab 900 "2.1an" (1992)
ThaLeffe
15 januari 2008 · 204 Inlägg

Tab skrev:
såg en bil av denna moddel i Malmö som rasade växelådan på strippen xD  den e verkligen inte värd 2.5 mille hmm

kan nog säga till en stoor förmodan att det inte var några "äkta" delar som satt i den bilen i så fall. den där lådan ska hålla för bra mkt mos... big_smile

nej 2.5 mille hade  nog stått över även om det är drömbilen för de fel lack o fel striping på bilen samt att de finns billigare original bilar än den där.

el så tar man en gt quattro som man kapar bort 32cen från bakom dörren monterar s2 divlina sen bygger man egen bil.. lite vikt +kort hjulbas x mkt mos = världens roligaste gatbil!

Vem fan e evo-joCCe??
Evo VI GSR
WWW.JRM-RACING.SE
Runn WS7 Avstängd
15 januari 2008 · 1 031 Inlägg

very nice. smile

Pontiac Trans Am WS7 E85 "Wings West" (1998)
Opelmadness German cars, quality and beyond
15 januari 2008 · 8 197 Inlägg

Haha... Sån har jag åkt i... tongue

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Opelmadness German cars, quality and beyond
15 januari 2008 · 8 197 Inlägg

ThaLeffe skrev:

Tab skrev:
såg en bil av denna moddel i Malmö som rasade växelådan på strippen xD  den e verkligen inte värd 2.5 mille hmm

kan nog säga till en stoor förmodan att det inte var några "äkta" delar som satt i den bilen i så fall. den där lådan ska hålla för bra mkt mos... big_smile

nej 2.5 mille hade  nog stått över även om det är drömbilen för de fel lack o fel striping på bilen samt att de finns billigare original bilar än den där.

el så tar man en gt quattro som man kapar bort 32cen från bakom dörren monterar s2 divlina sen bygger man egen bil.. lite vikt +kort hjulbas x mkt mos = världens roligaste gatbil!

En kompis håller på att korta just en urquattro. smile

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
OverBoosted AUTOBAHNRASER
15 januari 2008 · 3 804 Inlägg

Varför går de ej att få mobile på svenska längre


Bmw osv..
ironhead volvoraggare
15 januari 2008 · 4 776 Inlägg

sketful och för mycket plastic nää för dessa pengar blir det en audi s8 me kolfiberfälgar

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
DPB Öh, barlös.
15 januari 2008 · 300 Inlägg

camaro67 skrev:
Om ni vill titta på en sån åk till örebro läns museum och titta på utställningen om stig blomqvist http://www.na.se/artikel.asp?intId=1179031

smile Släkt med Stig, han är sjuk på att köra träffar honom lite titt som tätt .. (Var bara tvungen att skryta)

Aerodynamik ...
15 januari 2008 · 7 120 Inlägg

anton_j skrev:
ÄR ju den mest brutala bil som någonsin har byggts.. Kissar på allt va supror och skyline och all annan jävla smörja.

Det vill jag ha bevis på cool

THEBADGUY Gorgilus addictus
9 mars 2008 · 4 737 Inlägg

Aerodynamik skrev:

anton_j skrev:
ÄR ju den mest brutala bil som någonsin har byggts.. Kissar på allt va supror och skyline och all annan jävla smörja.

Det vill jag ha bevis på cool

Väger i runda slängar 1200 kg, och med 500 hk(vad Audi sa iaf, ryktas dock om att den var god för 650++). 0-100 på 3.6 sek(på grus) och ca 2.8 på asfalt. Tror det vittnar om prestandan? wink.

Tror supror, Skyline etc får känna sig slagna. Ska ju dock nämnas att trimmar man te x en Supra för pengarna som den kostar så blir dom nog riktigt jämnlika.

Mvh.

Senast redigerat av THEBADGUY (9 mars 2008)

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
grasam
10 mars 2008 · 40 Inlägg

denna bilen är det inte meningen att en person som har sparat pengar så denne har 2,5 mille övers ska köpa utan en person som snyter sig i tusenlappar och märker inte om han/hon tappar några samtidigt.
detta är en kultbil som är rallyvärldens största ikon...att ha det första exemplaret är mycket värt i samlar ögon...man kanske inte förstår om man inte är samlare...det är inte jag heller så jag hade aldrig fått för mig att köpa den...men kan förstå den som gör det....
det är en grym bil som egentligen inte kommer att användas så mycket tror jag...den som köper den kommer säkert bara ha den ståendes för att han/hon bara vill ha en sådan...han/hon hade säker velat att den skulle ha lite lera och smuts på...då hade den inte tvättats ens innan den gick in i garaget
sen om den kostar 2,5 miljoner det bryr inte han/hon sig om...får väl bara gå lite mindre på krogen den veckan;)

TobbeE_87 Fritidsforskande yrkesförare
10 mars 2008 · 938 Inlägg

Till alla som säjjer att de bara är en ful värdelös gammal plåtburk, hur många bilar, supror, skylines eller lamorghini har vunnit Pikes Peak och gjort WRC till vad det är idag?  Den där audin gjorde båda, och totalt dominerade WRC i några år...  vann väl allt ett ag om ja minns rätt...  Lägg där till att den är den första som byggdes...

Jag gasar tills det rasar, sen tar vi lite till... :)
MVH // Tobbe, *BECE**
laazy vorsprung durch teknik
10 mars 2008 · 886 Inlägg

Skulle jag haft pengarna så skulle den stått i mitt garage och myst nu big_smile Går inte ens att jämföra den med dussinbilar som ferrari, lambo, supa mm.

Opelmadness German cars, quality and beyond
10 mars 2008 · 8 197 Inlägg

DPB skrev:

camaro67 skrev:
Om ni vill titta på en sån åk till örebro läns museum och titta på utställningen om stig blomqvist http://www.na.se/artikel.asp?intId=1179031

smile Släkt med Stig, han är sjuk på att köra träffar honom lite titt som tätt .. (Var bara tvungen att skryta)

Apropå skryt. wink
Känner en kille som äger en ÄKTA sportquatttro. När jag fick åka med i den gav den ca 780 hästar. Kan lova att efter han släppte kopplingen och skrek 100, så hade det gått 2,5 sekunder. På grus... big_smile
Kanske skulle ta och hälsa på Olle nån dag.... *hmmm*

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
Morrgan
10 mars 2008 · 94 Inlägg

Kan bara hålla med... En helt brutal skapelse... Jag tror faktiskt att det "alla" klagar på när det gäller bilens utseende, det är det jag gillar med den. Den ser så rå ut, kantig o jäklig.. Fast jag hade inte köpt den för dom pengarna, hellre en Hennessey Viper med dubbelturbo och 1000 Hk.. Då hade jag oxå sparat dryga millen... DET är en grym bil..

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang