3167
Sök

24 timmar kvar att leva. Vad gör du?

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
1 september 2007
hadå nog rånat en bank ( dom får ju tillbaka pengarna på försäkringen ), gett pengarna till min familj, bett alla ja sårat om ursäkt o sen levt livet till den sista sekunden me dom ja älskar, allt annat känns ganska dumt att gå o mörda folk o skit, ja tror inte nån här vet riktigt hur de känns att döda nån eller vågar göra de över huvudtaget.... skulle bara förenkla livet för folk o inte försvårat en massa skit kom ihåg att familjen vill gärna kunna sörja nån dom älskar inte en mördare eller våldtäktsman....

aja bara en tanke o åsikt.....

Inspiration comes standard

Forummoderator
26 471 Inlägg
1 september 2007
Trådstartare
Digital_Kicker skrev:
Köpt feta automat vapen, och en massa kevlar över hela kroppen. sedan hade jag gått ut till centrum och börjat skjuta.. Låter kanske sjukt, men va fan det står vad man hade gjort under dom 24 sissta timmarna. Man hade säkert förkortat dem ganska mycket om man hade gjort en sådan grej, hehe.

Nån som tydligen sett "44 Minutes" ett par för många gånger tongue
Men...iofs. Hade jag gjort själv också...fast inte på människor då.
Bara bilar jag inte tycker om *moahaha* tongue(no offence!)

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

- De är jag de.
354 Inlägg
1 september 2007
hehe finns ju ett simpsons-avsnitt om detta, homer käkar en såndär giftig fisk och vipps så har han 24 h att leva tongue (har inte läst hela tråden)

Jag skulle nog.. söpit mej full så jag dör av alkoholförgiftning, eller jag vet inte.. nått roligt sklle jag nog hittat på. höhö tongue

//Mikael
Pojkar vill, KILLAR KAN!!!
http://www.garaget.org/video/9tcl4kh3v0t1

645 Inlägg
1 september 2007
ghost_boy83 skrev:
hade fixat ett fett party på en strand, och allt slutade med en fetsexorgie vid solnedgången big_smile nån som hade kommit?

Om det hade varit en feeeet sexorgie hade nog många kommit *lol*.

Sleeper
3 084 Inlägg
1 september 2007
bara martyrer här eller?.... Isf så skulle jag gå och slåsönder garagets servrar och tar bort allt vad backup heter sen så binder jag fast chrizz i en stol så han inte kan göra nåt "muhahahha"

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
1 september 2007
Sushikocken skrev:
bara martyrer här eller?.... Isf så skulle jag gå och slåsönder garagets servrar och tar bort allt vad backup heter sen så binder jag fast chrizz i en stol så han inte kan göra nåt "muhahahha"

Du vet att om det är någon som kan göra livet surt för dig här så är det just denna man? wink

24h kvar att leva?
Jag hade nog fyllt badkaret med O'boy och suttit på toaletten med ett jättelångt sugrör.
Fråga mig inte varför, men det är nåt jag tänkt på tongue

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Yrkesförare
1 073 Inlägg
1 september 2007
Tja, vad skulle man göra...?

...Kanske klä av sig naken och lägga alla kläderna i en hög bredvid mig, sen sitter jag där och vaktar dom så ingen tar dom...

...eller så kanske man gör nått vettigare med tiden, ingen aning. Den tiden, den sorgen!

Skaune
2 september 2007
Logga ut från garget och stänga av datorn.... wink

5 198 Inlägg
2 september 2007
alex_side skrev:
sparkat kungen mellan benen och våldtagit hans fru...sen som sista sak hade jag sagt farväll till bekanta och tagit bilen för att  dra den rakt in i turning torso så jag blev en legend precis som saddam....

Våldta Silvia ? näe fy fan,, de har ju döttrar *s*

Fordonstekniker
1 740 Inlägg
2 september 2007
Hadde gjort så att Bin-Laden hade hamnat i min skugga över värsta terroristerna. Hade blåst ut alla stadskärnor i hela sverige. En tankbil med släp, fyllt med konstgödsel, un-1202 och så lite c4. Det skulle göra en störst. Och skulle jag bara lägga mig ner och dö.

Lev livet, det kan ta slut fort

Säl-Tämjare...
1 024 Inlägg
2 september 2007
Det är så jävla mycket man vill göra så men hinner inte med allt big_smile

Men det skulle nog bli att knycka en lambo och köra skiten ur och sen ta fram en 5kilos slägga och slå sönder bilen, enbart för att känna hur det känns att ha sönder en snygg och dyr bil (www.smashmyviper.com eller vad det va för adress tongue), ta det som är kvar utav lambon och åka och köpa en kebabpizza, hem och äta upp den, ha lite analsex med tjejen och sen umgås med min dotter resterande tid...

det va en, har hur många mer som helst big_smile

Vilket jävla drag :)

Säl-Tämjare...
1 024 Inlägg
2 september 2007
John87 skrev:
Sushikocken skrev:

Du vet att om det är någon som kan göra livet surt för dig här så är det just denna man? wink

24h kvar att leva?
Jag hade nog fyllt badkaret med O'boy och suttit på toaletten med ett jättelångt sugrör.
Fråga mig inte varför, men det är nåt jag tänkt på tongue

Hmm, vi kanske är på samma våglängd för den tanken har slagit mig också tongue

Vilket jävla drag :)

401 Inlägg
2 september 2007
GranatMagnuS skrev:
c0nne skrev:
Äta en bulle vore gott smile

En kopp kaffe sitter heller aldrig fel smile till bullen dådå.

hehe så sant så wink

räcker gott o väl det! tongue inte för man kommer minnas vad man har gjort efter dom 24 timmarna när man dött ändå så tongue

If you have a problem,
if no one else can help
and if you can find them...
Maybe you can hire THE A-TEAM!

12 Inlägg
2 september 2007
..stuckit in till rosengård och dratt "din-mamma-skämt"

uʍop ǝpısdn ǝdʎʇ uɐɔ ʎןןɐǝɹ noʎ ˙ǝnɹʇ sʇı

337 Inlägg
2 september 2007
Jag hoppas verkligen inte att alla är seriösa i denna tråd. yikes

Våldtäktsmän, mördare m.m. Jag hoppas verkligen att läkaren ljuger för er och säger att ni mår prima. Va är ni för människor egentligen? Förstöra för många andra bara för att erat liv går åt helvete.

Vart är världen på väg? sad

Själv skulle jag, som de allra flesta hoppas jag, spendera tiden med släkt och vänner.
Senast redigerat av Reggin (2 september 2007)

LÄNGE LEVE POLISMAKTEN

2 014 Inlägg
2 september 2007
Tagit farväl av familj, vänner och andra bekanta värda tidsåtgången, sedan dragit ner med bilen till Nürburgring och kört som en riddare utan tadel och fruktan på banan. I den situationen gör det ju inte direkt så mycket om man kraschar och dör eller totalhavererar bilen...

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex

Sthlm(s)low Familia
1 177 Inlägg
2 september 2007
Hartsner skrev:
..stuckit in till rosengård och dratt "din-mamma-skämt"

HAHAHA måste säga att det är nog det roligaste jag läst idag (sjuk humor). Får upp en bild över hur det skulle gå för dig därinne efter det första skämtet lollol

Själv så hade jag spenderat tiden med dem jag mest älskar i den här världen, familjen såklart, tagit en härlig måltid med dem i någon exklusiv restaurang eller något liknande, och rabbla upp dem härligaste minnena man haft tillsammans...

Min sista kvart i livet hade nog varit att sandpappra en solidsvart bil med 600papper eller liknande, Den tanken har jag alltid haft i huvet (sjukt jag vet) big_smilebig_smile

Dem absolut sista 10 minutrarna hade nog varit att ta bilen ut i nån svensk fiin landsväg alá Volvoreklam och glida med favoritskivan på låg nivå, dra ner ryggstödet lite, och bara njuuuuuta!!!

Sen hade jag nog smällt in i nåt träd eller en Stopskylt, legat deckad med stereon fortfarande igång och känna musiken fara längre och längre bort.

Fan vad kul att vara lite sentimental ibland cool

Mvh Andro

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |

1 878 Inlägg
2 september 2007
hade nog skrevit ett brev te morsan o farsan och tagit farväl. sen hade jag nog vart med flickvännen ett bra tag för att sedan hade jag nog tagit bilen och åkt de de finaste stället jag vet och suttit där tills tiden går ut.

Ford Racing
479 Inlägg
2 september 2007
Ser på Tv...kollar på film..sover.

Ja Just!

Forummoderator
26 471 Inlägg
25 september 2007
Trådstartare
fordelvis skrev:
Ser på Tv...kollar på film..sover.

...menar du verkligen att du skulle göra det..om du hade
24 timmar kvar att leva..?
Inget ont menat men...det lät lite...fjuttigt? big_smile

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Sök