3428
Sök

24 timmar kvar att leva. Vad gör du?

145 Inlägg
25 september 2007
Jag hade utvecklat ett elexir för evigt liv, sålt patentet för några miljarder, och levt lycklig resten av livet.

Forummoderator
26 471 Inlägg
25 september 2007
Trådstartare
_Andrew_ skrev:
Jag hade utvecklat ett elexir för evigt liv, sålt patentet för några miljarder, och levt lycklig resten av livet.

Haha..hm..hinner du få fram ett elixir på 24 timmar? tongue
Men det är klart..man behöver inte vara realistisk i denna fråga tycker jag.
Kör hårt med ideér!
Så äckligt roliga en del så man skrattar halvt ihjäl sig smile

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Ingen riktig Audi utan quattro!
203 Inlägg
25 september 2007
Jag hade fixat tag på en riktigt vass audi, raggat upp ett par polisbilar och kört tills de gick åt helvete. de hade varit ett fint slut!cool
Senast redigerat av Audi_S-power (25 september 2007)

Ingen Riktig Audi Utan quattro
Audi S4 2.2TQ

Evolution Garage
1 299 Inlägg
25 september 2007
Sparka min lokala besiktningsgubbe på smalbenet, å tacka för den här tiden. Säga till min flickvän att jag älskar henne, vilket jag inte gjort än, å sen sätta mig i en Ferrari F40 å 320km/h in i en bergvägg med ett rungande hallelulia!!

Edit: Lägga över alla mina items på min Necromancer till min kusins Druid
onödigt å bara slänga så många timmars spelande!

Sky´s the limit...

CarCass
627 Inlägg
25 september 2007
Bara allmänt röja runt, ha kul

Join the Evolution

3 Inlägg
25 september 2007
går in på <nånsida>.se och kollar om någon är inne på chatten...
nej men ärligt, göra något som man alltid velat göra men aldrig vågat.
försöka säga till alla hur mycket dom betyder och att man alltid kommer att älska dem...

men men.. chatten är ju ganska kul också wink

145 Inlägg
25 september 2007
"göra något som man alltid velat göra men aldrig vågat."

wtf?, gå klädd som kvinna på östermalm i Stockholm?... ??
;D

145 Inlägg
25 september 2007
oj, såg nu att du hette bejbi.. vilket låter kvinnligt + att det ser ut som en tjej på bilden. . *bortgjord*
sad

3 Inlägg
25 september 2007
ja du... kört skiten ur bilen och såg till att jag  och kärleken tar sin sista tur.

Real machine ...Pontiac

1 079 Inlägg
25 september 2007
tagit ett telefonlån hyrt en väghyvel och tagit varenda fartgupp i stan och jämnat till vägen sen hade jag tagit min bil och glidit genom stan utan att svära över fartguppen, sen skulle jag hyra en restaurang med bästa whiskeybaren och bjuda in på en fest för alla man känner en röjarfest som håller i sig tills man dör, man säger förstås inget om det för att döda feststämningen.

Det viktigaste är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel.

Os Difuntos
1 822 Inlägg
25 september 2007
Ställt mig i mitten av Nordstan (köpcentrum i Göteborg) monterat upp en minigun och sedan plöjt 360 grader ond bråd död fy fan vad underbart det hade varit och samtidigt skrika här har ni era jävla Amnesty/Greenpeace försäljare.. Sen hade jag provat att äta människokött. Hej hopp ha det bra

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

Gas Glad!
251 Inlägg
25 september 2007
Sj hade jag gjort allt man inte får göra! tongue

Full Gas Spar Tid.. (",)

Avstängd
653 Inlägg
25 september 2007
baca skrev:
Ställt mig i mitten av Nordstan (köpcentrum i Göteborg) monterat upp en minigun och sedan plöjt 360 grader ond bråd död fy fan vad underbart det hade varit och samtidigt skrika här har ni era jävla Amnesty/Greenpeace försäljare.. Sen hade jag provat att äta människokött. Hej hopp ha det bra

hehe får man fråga om du träffar nån pshykolog elr nånting? jag känner en bra annars^^

Jag har rätt i vad jag än säger.

15 Inlägg
25 september 2007
satt mig på skotern sen ringa mamma och säga hej då jag älskar dig sen BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP in i ett träd
Senast redigerat av smeket (25 september 2007)

Lidhultare.
325 Inlägg
25 september 2007
jag hade då gett igen på alla som varit på mig en gång i tiden... sagt till alla mina nära hur mycket dom har betytt för mig o hur mycket jag älskar dom, sen hade jag tagit nån bil, vilken som (bara ljudet funkar) satt på den skönaste låten nånsin, dragit nånstans där det fanns höga berg, och tagit ett antal "farliga" piller så man dör snabbt och lugnt, lutat mig tillbaka o bara somna in till utsikten under solnedgången!

-Twiajävlen-

7 120 Inlägg
25 september 2007
eclips3 skrev:
jag hade då gett igen på alla som varit på mig en gång i tiden... sagt till alla mina nära hur mycket dom har betytt för mig o hur mycket jag älskar dom, sen hade jag tagit nån bil, vilken som (bara ljudet funkar) satt på den skönaste låten nånsin, dragit nånstans där det fanns höga berg, och tagit ett antal "farliga" piller så man dör snabbt och lugnt, lutat mig tillbaka o bara somna in till utsikten under solnedgången!

Om du ändå ska dö, varför ta massa piller? roll

Fotograf
1 319 Inlägg
25 september 2007
jag skulle tanka min bil full sen så skulle jag bara ut på vägarna och mysa glida mil efter mil efter mil. sen som omväxling så skulle jag glida nåra mil till:)
det där med att vänta på döden gör min moster hon har skellet canser så könns för en annan som matt man väntar på den med:/ därför som man troligen vet vad man kommer att göra då nån kommer med en sådan fråga.. hoppas ingen mer behöver genomlida en sådan ungdom som jag har gjort..

Fotograf.
vårdad bil är bra bil

Forummoderator
26 471 Inlägg
25 september 2007
Trådstartare
eclips3 skrev:

...ååh..vi har en romantiker på Garaget tror jag tongue

Kan tillägga en sak i vad jag hade gjort. Första saken jag hade gjort var att köra över en viss person jag verkligen hatar. Hatar med min hela kropp och hjärta...hm..men det var om jag inte skulle få leva längre själv det *host*..

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
25 september 2007
Fan jag tycker det är för bösserövigt här just nu, tänk ändå ni säger hejdå på ca 1 timme till nära o0 kära, va fan ni sitter väl inte o säger hejdå i 23timmar sen lever ut era mest bissara ideer....

Hade det varit möjligt hade jag byggt ngt som hade stippat tiden, stoppat tiden, satt personer i roliga vinklar typ som framför ett tåg (sett vem som studsat längst) satt maskingevär i gamla kärringars händer hållit in avtryckaren så den registreras att den skjuter när man startar tiden igen.

Satt en truppmina bakom  min chefs datorskärm, så när han hade startat datorn hade han blivit ett huvud kortare, Gått in på ett slakteri och gett de döda djuren knivar o satt upp dem i obskyra poser och hängt upp slaktarna i krokarna istället.....

Förmodligen gjort en judestjärna på svarta stenen i mecka plus satt upp en bild på bush och skrivit Satan will bless your sins, Allah is dead ja eller ngt annat som ska starta ett världskrig....ja  osv osv ...Men eftersom detta kanske är lite välo för mkt så kan ni ju alltid lästa mitt tidigare utdrag av på sidan 4 där mitt carmageddon tema speglar mer "verklighets baserad" fantasi

Fan jag tror jag spelar för mkt datorspel o ser för mkt våldsfilm - en dödlig kombination på ett understimulerat jobb smile

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

Forummoderator
26 471 Inlägg
25 september 2007
Trådstartare
SatansWrath: jag skrattar fortfarande åt det du skrev på sida fyra eller vart det nu var tongue Fler månader sedan det skrevs och jag skrattar åt det ännu..
Måhända du har spelat en aning för mycket spel..? tongue

Sök