2414
Sök

24 timmar kvar att leva. Vad gör du?

27 Inlägg
17 november 2007
Leva Livet

// Hessel

892 Inlägg
17 november 2007
Fly döden...roll

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd

406 Inlägg
17 november 2007
lägga lakrits utanför polishuset och sen dra, XD, dom kan skicka hur mycket böter dom vill om man ändå bara har 24h kvar i livet,

:DPlattan i mattan:D

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
17 november 2007
jag skulle stjäla ett plan utav USA eller ryssland med en massa kärnvapen ombord.
sen skulle jag spränga USA åt helvete.. ryssland med.. kina me..   mnja alla länder utom norden/frankrike/spanien grekland o tyskland..

sen skulle jag lägga mig på motorhuven bland ruinerna och askan, knäppa upp bältet, få ett stort leende på läpparna och ta ett glas fin whiskey och bara vänta in döden

Legitimerad Lamphållare
369 Inlägg
17 november 2007
Jag hade direkt dragit till sthlm snott en snabb motorbåt och kirrat någe läskigt vapen typ en akm-47a åkt till birka paradise kapat den o dragit på full gas kört upp den på kajen i sthlm hamn (fan va coolt o se ett stort jävla fartyg mosa sig upp på kajen:D ) skrattat som fan, snott en grym båge ( typ en y2k) kört som en dåre omkring i sthlm sedan hade jag nog velat tillbringa dom sista 2-3 timmarna med mina nära o kära=)

" köpa nytt och köpa nytt... här på landet bygger vi om så att de passar! "

Seat Leon Cupra 2007 - 320hk
322 Inlägg
17 november 2007
muPee skrev:
Frippe08 skrev:
Är med en fin flicka, tar farväl till alla jag känner o så och kör 300 km/h in i en vägg eller nått när det är typ 10min kvar;)

Tänk så ringer läkaren när du ligger i 300 km/h 50 meter från väggen och säger "duuuuu Frippe, jag hade lite fel.. du ska nog inte dö på rätt många år" lol roll

Då har man otur:P

315 Inlägg
7 december 2007
hade tagit mit liv med en gång tror inte det finns nått mer lycka att hämta om man får reda på nått sånt allså
syrran hade en polare som fick ungefär den domen efter en sjukdom vet inte exakta tiden men de va ungeföär att år kommer ihåg det sms hon fick de va hemskt tror att ja inte kände killen.. stod bara jag har fått min dom nu jag har max ett år kvar att leva så ja kommer att ta mit liva  innan des så jag anntar att detta är ett farväl... hemskt att läsa allså...

Allt eller inget!!!

Maskinförare
1 163 Inlägg
8 december 2007
Smiley skrev:
Jag hade direkt dragit till sthlm snott en snabb motorbåt och kirrat någe läskigt vapen typ en akm-47a åkt till birka paradise kapat den o dragit på full gas kört upp den på kajen i sthlm hamn (fan va coolt o se ett stort jävla fartyg mosa sig upp på kajen:D ) skrattat som fan, snott en grym båge ( typ en y2k) kört som en dåre omkring i sthlm sedan hade jag nog velat tillbringa dom sista 2-3 timmarna med mina nära o kära=)

Hmm.. du tror inte det är bättre att vara med nära och kära först ?
då det finns risk att du kan få tillbringa tiden efter dina körningar med dvs fartyg hos polisen ? xD

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"

Bilplåtslagare
324 Inlägg
8 december 2007
båge skrev:
om det hade vart så illa att ja bara skulle ha 24 timmar kvar att leva skulle jag nog också vilja sluta bakom ratten! men dock inte i ngnav mina egna bilar, då jag lagt ner såppas med tid å kärlek på dom så vill ja att dom ska gå vidare! också skulle jag nog vilja reda upp massa skit man har  orsakat under sitt liv! ni andra då?

Sen går nog inte en 318 så fort:P

Xtreem
123 Inlägg
11 september 2008
Jag har sagt farväl till mina nära och kära!
Sen åkt och sagt farväl ordentligt till mitt ex som jag fortfarande älskar! sen beroende på hur hon hade reagerat på det antingen hade jag stannat med henne tills jag dog lr så har jag åkt ut ocha bra kört runt helt lagligt bara för att fördriva tiden...

volvoraggare
4 776 Inlägg
11 september 2008
spränga riksdagen i luften  hehehe

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

5 089 Inlägg
11 september 2008
Ut och gasar för fullt smile har man tur kanske man dör tidigare smile

\Lindgren

268 Inlägg
11 september 2008
Jaga solnedgången tills hjärtat slutar slå. Med bilen givetvis! smile

Don't hate the player. hate the game!
Dansgolvet är till för dom som inte har råd att supa i baren!

Pilot
78 Inlägg
11 september 2008
Måste säga attjag knappt har sett ett enda seriöst ärligt svar av någon här i denna tråden, chocken man får när man har en dom hängandes över sig som gäller timmar går inte att beskriva. Jag fick själv en dödsdom över mig efter min trafikolycka då de inte ens trodde jag skulle överleva resan till linköping från värnamo (2.5 timmars bilresa) och inte fan tänkte jag på att köra bil, knulla eller vad nu som har nämnts i tråden. Den enda tanken som slog mig var att jag måste ta farväl av min familj och mina vänner. och det gjorde jag också. Det enda som infinner sig efter att man har sagt adjö är en känsla av obevekligt lugn. Man vet att man ska dö och acceptansen jag kände då är en känsla man aldrig riktigt lyckas skaka av sig.

Så sammanfattningsvis kan jag säga att det inte känns som en tråd som man kan svara ärligt på utan att själv har varit i sittsen och oftast så överlever man ju inte sin dödsdom:)

Tack för mig

Är det en Fågel? Är det ett Flygplan? Nej det är en Röd Riskokare

Os Difuntos
1 822 Inlägg
11 september 2008
Införskaffar mig en fet minigun 50tusen skott och placerar mig mitt i nordstan (köpcenter i gbg) och tar så många med mig in i döden. MOOHAHAHA

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

811 Inlägg
11 september 2008
vin kvinnor och sång

Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.

Billjuds fanatiker.
2 853 Inlägg
11 september 2008
AirOne skrev:
SatansWrath skrev:
Göra min bil till ett pansarfordon o köra carmageddon med motorsågar i hjulen så det blir som en roterande persisk stridsvagn från medeltiden, slipa alla kanter så bilen blir sylvass, sätta på en plog därframme med spikar o andra vassa saker, Sen bara bränna ut alla mina favorit metal låtar och köra ner allt o alla, ta med sig så många man bara kan till graven, dricka öl o jägermeister under tiden o lyssna på hårdrock. För att under de sista tio minuterna spränga mig själv... När jag sitter i bilen som är helt täckt av kadaver, blod o diverse bråte

och säga via en megafon till polisen som omringat mig :

Well aint life a bitch... ta en klunk jägermeister...Nä grabbar tack för ni jagade mig, men jag har nått mitt mål i livet, bli känd... köra ens nygg snabb bil full....och peta ner charles Manson från tronen som mest psykstörda personer...

LETS GO OUT WITH A BANG !!! sen spränga både mig själv och min bil... eventuellt gå ut ur bilen o spränga mig själv så min bil hamnar på ett museum ...

Det är bara en fantasi men fan vad sjukt kul det hade varit o bara låta alla dina sjukaste fantasier bara bli verklighet

Jag sitter o skrattar så jag håller på och avlider här och nu tongue

haha..nästan kul tongue

257 Inlägg
11 september 2008
Shamzin skrev:
Måste säga attjag knappt har sett ett enda seriöst ärligt svar av någon här i denna tråden, chocken man får när man har en dom hängandes över sig som gäller timmar går inte att beskriva. Jag fick själv en dödsdom över mig efter min trafikolycka då de inte ens trodde jag skulle överleva resan till linköping från värnamo (2.5 timmars bilresa) och inte fan tänkte jag på att köra bil, knulla eller vad nu som har nämnts i tråden. Den enda tanken som slog mig var att jag måste ta farväl av min familj och mina vänner. och det gjorde jag också. Det enda som infinner sig efter att man har sagt adjö är en känsla av obevekligt lugn. Man vet att man ska dö och acceptansen jag kände då är en känsla man aldrig riktigt lyckas skaka av sig.

Så sammanfattningsvis kan jag säga att det inte känns som en tråd som man kan svara ärligt på utan att själv har varit i sittsen och oftast så överlever man ju inte sin dödsdom:)

Tack för mig

Hur klarade du dig undan då?
Senast redigerat av golf_greatpower (11 september 2008)

"Why do we kill people who are killing people to show that killing people is wrong?"

Forummoderator
26 471 Inlägg
11 september 2008
Trådstartare
Shamzin skrev:

Tack för mig

Någon har precis återupplivat tråden jag en gång skapade, så det kanske är jag som får ge en liten kommentar om detta.
Meningen med livet - som jag ser på saken - är att ha roligt. Och meningen med denna tråd var nog
egentligen att se alla knäppa - roliga - svar som alla andra kan komma med. Javisst är det ett allvarligt
ämne, men mitt uppe i alla tragedier så måste man kunna se på det hela med ett leende också.
Inget ont menat förstås. Hoppas ingen tar illa vid sig.

Kul att tråden lever igen dock smile

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Billjuds fanatiker.
2 853 Inlägg
11 september 2008
jag hadde nog o helst slutat bakom ratten i nå berg elr annat så man inte skadar andra..
dock va är de för ide att fly döden den kommer ju ändå nånjävla dag...
ska alla här pressa sina bilar när dom är kring 80++haha de vore nå:D
man tkr nog rätt synd om sig själv,,därför man vill ge sig lite lycka innan man dör..
elr straffa andra om man vill ta me sig några i fallet..
enkel psykologi hur folk här tänker tongue
bäst är nog o dö som en omtyckt person,lösa problem man haft me andra,o kanske säga saker man vill ha sagt till nära o kära..

thats it.

Sök