24 timmar kvar att leva. Vad gör du?

Sushikocken Sleeper
11 september 2008 · 3 084 Inlägg

operera bort rädslemekanismen sen sno en turbo hoj och köra snabbt så inåt helvetipjäxan.

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Ghibli
11 september 2008 · 57 Inlägg

jag hade tagit en massa lån, köpt bilar på avbetalning och sedan skrivit över bilar och gett pengarna till släkt och vänner.

Shamzin Pilot
11 september 2008 · 78 Inlägg

golf_greatpower skrev:
Hur klarade du dig undan då?

Överlevde resan upp till linköping med brusten aorta hade tappat ut ca 2 liter blod i bukhålan när dom öppnade upp mig. Anledningen till att jag överlevde var att jag var väldigt vältränad på den tiden och hade låg vilopuls och lågt blodtryck vilket gjorde att det inte läckte ut så mkt blod då det bara var två av tre lager som hade brustit i aorta (stora kroppspulsådern)

Är det en Fågel? Är det ett Flygplan? Nej det är en Röd Riskokare
Kesler
11 september 2008 · 3 650 Inlägg

pattilatti2 skrev:

AirOne skrev:

SatansWrath skrev:
Göra min bil till ett pansarfordon o köra carmageddon med motorsågar i hjulen så det blir som en roterande persisk stridsvagn från medeltiden, slipa alla kanter så bilen blir sylvass, sätta på en plog därframme med spikar o andra vassa saker, Sen bara bränna ut alla mina favorit metal låtar och köra ner allt o alla, ta med sig så många man bara kan till graven, dricka öl o jägermeister under tiden o lyssna på hårdrock. För att under de sista tio minuterna spränga mig själv... När jag sitter i bilen som är helt täckt av kadaver, blod o diverse bråte

och säga via en megafon till polisen som omringat mig :

Well aint life a bitch... ta en klunk jägermeister...Nä grabbar tack för ni jagade mig, men jag har nått mitt mål i livet, bli känd... köra ens nygg snabb bil full....och peta ner charles Manson från tronen som mest psykstörda personer...

LETS GO OUT WITH A BANG !!! sen spränga både mig själv och min bil... eventuellt gå ut ur bilen o spränga mig själv så min bil hamnar på ett museum ...

Det är bara en fantasi men fan vad sjukt kul det hade varit o bara låta alla dina sjukaste fantasier bara bli verklighet

Jag sitter o skrattar så jag håller på och avlider här och nu tongue

haha..nästan kul tongue

Sen får du reda på att dina 24 timmar var ett missförstånd tongue

baca Os Difuntos
11 september 2008 · 1 822 Inlägg

Kesler skrev:

pattilatti2 skrev:

AirOne skrev:
Jag sitter o skrattar så jag håller på och avlider här och nu tongue

haha..nästan kul tongue

Sen får du reda på att dina 24 timmar var ett missförstånd tongue

Jag tror inte denna killen bryr sig om han har 24 timmar eller flera år kvar av sitt liv. Är genuint rädd för denna killen nu.

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.
NeonX
11 september 2008 ·

Åker till Porsche center och lånar en 911 på obestämd tid, dock max 24timmar, och gör i slutet av dynget ett tappert försök att ta den med mig till eftervärlden.

Rquired Allmänt envis
11 september 2008 · 12 512 Inlägg

Hade förmodligen letat upp närmsta Greenpeacemöte och bränt upp däcken, driftandes lite snyggt på sne med ett gäng hippies efter mig. Sen när soppat tagit slut hade de hunnit ikapp mig och slagit ihjäl mig.

Sen hade jag vaknat, läst i tidningen om alla vansinnesdåd som har "kopplingar" till ett visst bilcommunity och sen insett att Bmwn är sketen och letat upp slang och svamp.

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
terazzi
11 september 2008 ·

Hade gjort en "Hit and Run" in i det mest exklusiva bilaffären jag kunde hittat o snott en av dyrgriparna o sen bara kört satan med den smile

NJ_
14 september 2008 · 2 118 Inlägg

darkwizard skrev:
Hadde gjort så att Bin-Laden hade hamnat i min skugga över värsta terroristerna. Hade blåst ut alla stadskärnor i hela sverige. En tankbil med släp, fyllt med konstgödsel, un-1202 och så lite c4. Det skulle göra en störst. Och skulle jag bara lägga mig ner och dö.

varför diesel ? 1203 (bensin) blir rätt go knall tongue ska se om jag hittar klippet på en tankbil som exploderar.. http://www.youtube.com/watch?v=uJt84FV9 … re=related en tankbil + bensinstation + eld = big bang jr ? tongue 
http://www.youtube.com/watch?v=utKgbOp-rLM hittade en till bra tongue

Senast redigerat av NJ_ (14 september 2008)

D.i.l.l.i.g.a.f
mrjaba
14 september 2008 · 105 Inlägg

hade vart me tjejen & familj!

xorox_88 Smack that ass!!
14 september 2008 · 2 953 Inlägg

själv så hade jag gjort så den här tråden blev låst

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
Mack Forum- och sitemoderator
14 september 2008 · 26 167 Inlägg

xorox_88 skrev:
själv så hade jag gjort så den här tråden blev låst

Äsch kom igen nu..Off topic får man diskutera allt smile

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
st4rmine_junkie Honda freak
14 september 2008 · 137 Inlägg

Hade snott en lambo och gasat E4 Ut till soppan höll på att ta slut sen hade jag tatt närmsta träd sten eller stolpe med plattan i mattan! ^_^

"One day you will face destiny, then you have to decide if you want to DRIFT or DIE!"
FireTraXX DFFL
14 september 2008 · 9 020 Inlägg

Sprängt alla volvos jag hittar.
Skjutit alla som någon gång bott på ett ställe som har ladugård, traktor eller en åker som hör till tomten.
Precis innan 24 timmar gått så hade jag satt mig på ett flygplan, kapat det och lekt kamikazepilot rakt in i någon av volvos byggnader i GBG.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
mrjaba
14 september 2008 · 105 Inlägg

FireTraXX skrev:
Sprängt alla volvos jag hittar.
Skjutit alla som någon gång bott på ett ställe som har ladugård, traktor eller en åker som hör till tomten.
Precis innan 24 timmar gått så hade jag satt mig på ett flygplan, kapat det och lekt kamikazepilot rakt in i någon av volvos byggnader i GBG.

lol  lol  lol
Kvällens bästa!
Bara att då måste du ha massa flyplan då dom ligger bra utspridda i gbg.
Torslanda
Lundby
Tuve

FireTraXX DFFL
14 september 2008 · 9 020 Inlägg

mrjaba skrev:

FireTraXX skrev:
Sprängt alla volvos jag hittar.
Skjutit alla som någon gång bott på ett ställe som har ladugård, traktor eller en åker som hör till tomten.
Precis innan 24 timmar gått så hade jag satt mig på ett flygplan, kapat det och lekt kamikazepilot rakt in i någon av volvos byggnader i GBG.

lol  lol  lol
Kvällens bästa!
Bara att då måste du ha massa flyplan då dom ligger bra utspridda i gbg.
Torslanda
Lundby
Tuve

Någon av volvos byggnader, kvittar nästan vilken. tongue
Föredrar dock den där designerna sitter. smile

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
mrjaba
14 september 2008 · 105 Inlägg

FireTraXX skrev:

mrjaba skrev:

FireTraXX skrev:
Sprängt alla volvos jag hittar.
Skjutit alla som någon gång bott på ett ställe som har ladugård, traktor eller en åker som hör till tomten.
Precis innan 24 timmar gått så hade jag satt mig på ett flygplan, kapat det och lekt kamikazepilot rakt in i någon av volvos byggnader i GBG.

lol  lol  lol
Kvällens bästa!
Bara att då måste du ha massa flyplan då dom ligger bra utspridda i gbg.
Torslanda
Lundby
Tuve

Någon av volvos byggnader, kvittar nästan vilken. tongue
Föredrar dock den där designerna sitter. smile

Haha big_smile
Torslanda är det du är ute efter då wink

Wikstromm Ett riktigt sprut de enda rätta
14 september 2008 · 2 252 Inlägg

stjäl en koenisegg far till järnia letar rätt på den största yxa jag hittar, hemsöker FireTraXX knackar han på ryggen o säger : HEJ! springer sedan tillbaka till koeniseggen brassar ner till sthlm massor fort jätte fort, letar rätt på regeringen o hugger ner hela bunten och sätter mig o mediterar på göranperssons flint efteråt o väntar sedan på döden.

You don't get another chance, Life ain't a nintendo -
FireTraXX DFFL
14 september 2008 · 9 020 Inlägg

The_Mechanic skrev:
stjäl en koenisegg far till järnia letar rätt på den största yxa jag hittar, hemsöker FireTraXX knackar han på ryggen o säger : HEJ! springer sedan tillbaka till koeniseggen brassar ner till sthlm massor fort jätte fort, letar rätt på regeringen o hugger ner hela bunten och sätter mig o mediterar på göranperssons flint efteråt o väntar sedan på döden.

Hahaha, men fetknoppen sitter inte i riksdagen längre.
Om du inte har bråttom till Rosenbad så kan jag bjuda på en grogg innan du sticker. smile

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
xorox_88 Smack that ass!!
14 september 2008 · 2 953 Inlägg

AirOne skrev:

xorox_88 skrev:
själv så hade jag gjort så den här tråden blev låst

Äsch kom igen nu..Off topic får man diskutera allt smile

jamen lite löjligt äre ju mkt snack om massmord å sånt

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang