Ranoshka: Stort tackmin vän!

Jahopp, idag har man pysslat i garaget nästan hela dagen. Det hela började dock med att jag åkte till min far i Mjölby som skulle skriva på diverse papper inför morgondagens registreringsbesiktning. Passade även på att åka en sväng till Ica där jag hämtade ut min soppapump och mitt Ralli Art kylarlock. Tyvärr skulle det visa sig att kylarlocket inte skulle passa. Får bli att modifiera det lite senare

Jaja..
Sedan bar det av ut till bror i Sya. Där jag började med att fylla på kylaren ordentligt. Provkörde även bilen för att se att allting fungerade och visst, inga problem där inte. Ännu ett tack till Jerry i Norrköping som sålde sin kylare till mig, årets räddning..
Jag och bror monterade därefter fronten, dock fortfarande i olackat tillstånd. Den liksom huven kommer att få sig en släng färg om två veckor, på annat håll om man säger så

Efter lite pillande var den på plats. Även huven slängde vi dit utan problem. En liten fining bild:
Kommer bli så snyggt när allting är klart. En front läpp på det där och Shark-Fensen på taket så ja då jävlar, vilken grym uppsyn bilen kommer att ha!!!Blir rätt bra det här.. Kontrollerade diverse saker på bilen innan jag tog med den hem till Linköping. Jag kollade dessa saker:
- Alla lampor, så att de är på rätt plats och fungerande. Speciellt belysningen vid registreringsskylten!
- Alla bälten, passade även på att montera dem i sina hållare så blir besiktningsmannen lite extra glad

- Tutan, så att den lät någorlunda normalt.
- Dess interiör, så att den var ren och hel. Jag passade på att dammsuga ur insidan.
- Spolarvätskan, så att den sprutades ut ur båda de nya munstyckena.
- Varningstriangeln, så att den låg i bilen

Gärna lite synlig va?

Det var nog allting, dubbelkollade även att alla papper är rätt ifyllda och tillgängliga. Och visst var dem det!

kan väl tillägga att jag bett till högre makter efter hjälp under morgondagen! Jag vill verkligen att bilen tar sig igenom besiktningen imorgon. JAG VILL!!!!!