4369
Sök

3" kat ersättningsrör audi a4

371 Inlägg
2 september 2007
Trådstartare
Har hittat ett litet 3" ersättnings rör på nätet lite här o där i världen, blev lite intresserad av det men vill gärna veta om någon vet om det är bra lr dåligt.

här är bild på den på en sida ja hitta det på http://www.optionimports.com/aua4b3catder.html

vad säger ni om ett sådant ersättningsrör!

Life is a bitch, then u die

1 723 Inlägg
2 september 2007
åker du dit i en flygande besiktning utan kat så får du böter och ombesiktning. Effektmässigt så lär du inte märka nåt. köp en sportkat och var rädd om miljön.

1 827 Inlägg
2 september 2007
Nu ska du inte vara sån.

På min bil så märkte jag mest effekt av kattersättaren av alla "avgas/filter" moddar...

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two

1 723 Inlägg
2 september 2007
förlåt.

jag körde utan kat när jag köpte bilen för han som sålde den hade plockat av den. Nu har jag en standardkat på och märker ingen som helst skillnad.
Senast redigerat av falloutboy (2 september 2007)

543 Inlägg
2 september 2007
Jag märkte rejäl skillnad med och utan kat på min bil, men det är inget att rekomendera att göra, det är väl rätt dryga böter om man åker dit då?

Jag har haft fel en gång, det var den gången jag trodde att jag hade fel men det visade sig att jag hade rätt.

Vw trimmare
2 995 Inlägg
2 september 2007
Snoppen skrev:
Jag märkte rejäl skillnad med och utan kat på min bil, men det är inget att rekomendera att göra, det är väl rätt dryga böter om man åker dit då?

samma som miljödispensen kostar 7000kr + ombesiktning

4 767 Inlägg
2 september 2007
Köp en race-kat istället och spara miljön.

Mvh
Erick

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

Sök