köpp förfan inte biltemas!! de e skit grejjer, åk till mekonomen lr micro lr meka istället. visst lite dyrare men fan så mkt bättre
Funkade kanon att spruta motorn till Camaron med iaf. Nu vet jag inte vad han ska ha den till men jag antar att de blir första gången att spruta eller någe sånt? Då behöver man nog inte ha någon värre spruta
köpp förfan inte biltemas!! de e skit grejjer, åk till mekonomen lr micro lr meka istället. visst lite dyrare men fan så mkt bättre
Vilket brutalt förstainlägg =P
Att man inte ska köpa biltemas tänker jag inte kommentera men att föreslå att mekonomen lr micro skulle ha bättre grejor är ju skrattretande! Snacka om att va märkesfixerad.
Jag har oxå använt biltemas spruta, jag är en riktig amatör när de gäller lackering men jag fick till de rätt bra. Ska du ha bättre grejor får du köpa den via en lackerare.
Jag har flera sprutor och är en glad amatör. Jag märker ingen skillnad på den lite enklare sprutan från färghandlaren och Biltemas med överliggande kopp.
Biltemas fungerar fin fint. Besöker du Biltema kan du passa på att köpa deras gör det själv handbok för lackering. Det är en enkel och bra guide om hur du lackar och det praktiska runtomkring. Sparar både tid och pengar.
Vet inte hur pass bra biltemas färgsprutor är men tror inte att det är någon större skilnad mot micro, sköter man dom bara så häller dom sig bra länge också. Men ska man lacka på en högre nivå så gör devilbis kanon bra grejer men smakar det så kostar det, till att börja med kostar nog sprutan en del och jag blev tvungen att köpa nya färg kopp då sprutan åkt i golvet och det blev en dyr historia då en ny kopp kostade 1000 spänn och gängorna skiljer sig från dom andra märkena så det var bara att hosta upp pengarna