2968
Sök

Vad heter den här låten? Den officiella och enda tråden...

7 100 Inlägg
21 juni 2009

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

155 Inlägg
22 juni 2009
bmx skrev:
http://www.jesper.nu/filmer/sport/5787-Inspired_Bicycles__Danny_MacAskill_April_2009/

va heter den låten?smile

Finns jag inte helt fel så ska den heta, Band of Horses - The funeral
Kan fixa den åt dig om du har svårt å hitta.. smile

Snyggast Behöver inte Vara Bäst!
Syns du inte, finns du inte!

12 086 Inlägg
22 juni 2009
Jag undrar om Volbeat har gjort några fler sköna låtar i stil med A moment forever och Sad mans tongue?
De är ju galet drag i dom, men tycker deras andra låtar jag hört hittills är rätt lama i jämförelse.

12 086 Inlägg
22 juni 2009
Aerodynamik skrev:
Letar efter en rätt så lugn dance låt som är från slutet av 90-talet möjligen..
Låter som hon sjunger på franska

Nått med kate ryan?

Hon har gjort några rätt lugna låtar.
Senast redigerat av JapMax (22 juni 2009)

7 120 Inlägg
22 juni 2009
JapMax skrev:
Aerodynamik skrev:
Letar efter en rätt så lugn dance låt som är från slutet av 90-talet möjligen..
Låter som hon sjunger på franska

Nått med kate ryan?

Hon har gjort några rätt lugna låtar.

Det var det, tack du! smile

870 Inlägg
22 juni 2009
JapMax skrev:
Jag undrar om Volbeat har gjort några fler sköna låtar i stil med A moment forever och Sad mans tongue?
De är ju galet drag i dom, men tycker deras andra låtar jag hört hittills är rätt lama i jämförelse.

Still Counting

12 086 Inlägg
22 juni 2009
Nismo89 skrev:
JapMax skrev:

Still Counting

Nää, den va slö tongue

841 Inlägg
22 juni 2009
varför inte fixa en radio på gorg och spela all musik som man sagt i detta forumet och lite till vid sidan om

933 Inlägg
23 juni 2009
dadooo skrev:
varför inte fixa en radio på gorg och spela all musik som man sagt i detta forumet och lite till vid sidan om

Det skule va bra men skulle nog va mycke jobb med det också.

7 100 Inlägg
23 juni 2009
Albin_V8 skrev:
bmx skrev:
http://www.jesper.nu/filmer/sport/5787-Inspired_Bicycles__Danny_MacAskill_April_2009/

va heter den låten?smile

Finns jag inte helt fel så ska den heta, Band of Horses - The funeral
Kan fixa den åt dig om du har svårt å hitta.. smile

okej tackar big_smile
närå lungt de,ja får nog hem den på nåt vis:)

Studerande maskiningenjör
1 903 Inlägg
23 juni 2009
tjena!

har fått en fras ur en låt på hjärnan och kan inte komma på vad den heter.

det är en dansbandslåt och refrängen går;
"då var det lördag igen och där satt jag och deppa, tyckte allting verka meningslöst. men just så ringde en rar liten flicka, och mitt problem var löst"

kan vara vissa mindre fel i texten för  tror det har funnits olika versioner på den, tex "söt" istället för "rar". och "nu är det lördag igen" istället för "då var det lördag igen".

om någon kunde tipsa mig om vad låten heter eller om någon har den och kan skicka på msn vore jag otroligt tacksam smile

tack på förhand..

MVH

39 Inlägg
23 juni 2009
JapMax:  guitar gangster and cadillac blood, back to prom, maybellene I hoftebold, soulweeper , soulweeper #2 live versionen, we.. där har du några, varför inte bara köpa skivorna?

Forummoderator
26 479 Inlägg
24 juni 2009
_Fredde_volvo_ skrev:
tjena!

"då var det lördag igen och där satt jag och deppa, tyckte allting verka meningslöst. men just så ringde en rar liten flicka, och mitt problem var löst"

kan vara vissa mindre fel i texten för  tror det har funnits olika versioner på den, tex "söt" istället för "rar". och "nu är det lördag igen" istället för "då var det lördag igen".

om någon kunde tipsa mig om vad låten heter eller om någon har den och kan skicka på msn vore jag otroligt tacksam smile

tack på förhand..

MVH

"Snart Är Det Lördag Igen" - Torgny Melins?

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

7 100 Inlägg
25 juni 2009
va heter Cradle of Filth låten i viva la bam när ryan dunn och don vito sticker iväg med hummer,och när Cradle of Filth senare spelar hos bam,va heter den låten?

big_smile

Inte riktigt normal!!!
271 Inlägg
25 juni 2009
Har hört en såå jäkla bra låt på radion två gånger. Den har verkligen fastnat i hjärnan. Men jag har ingen aning om va den heter. mad
Det är typ eurodisco, en kille och tjej som sjunger. Och i refrängen sjunger tjejen "on the top of the world". Har sökt på det på nätet men hittar inget...
Nån här som har nån aning om va det kan vara för låt? big_smile

// Lena

Döden knackade mig på axeln. Men jag räckte honom långfingret... Jag är inte klar med livet än!

Inte riktigt normal!!!
271 Inlägg
25 juni 2009
_Fredde_volvo_ skrev:
tjena!

tack på förhand..

MVH

Låten heter Nu är det lördag igen. Det är Flamingokvintetten som gjort den. Men den finns oxå med Larz Krizters. Det var min favvolåt när jag var liten... roll

// Lena

Döden knackade mig på axeln. Men jag räckte honom långfingret... Jag är inte klar med livet än!

Försöker iaf
12 819 Inlägg
25 juni 2009
lilla_tingeling skrev:
Har hört en såå jäkla bra låt på radion två gånger. Den har verkligen fastnat i hjärnan. Men jag har ingen aning om va den heter. mad
Det är typ eurodisco, en kille och tjej som sjunger. Och i refrängen sjunger tjejen "on the top of the world". Har sökt på det på nätet men hittar inget...

// Lena

Vilken tid och vilken kanal hörde du låten? Vet du det kan du kolla upp det på internet.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Inte riktigt normal!!!
271 Inlägg
25 juni 2009
te_wik skrev:
lilla_tingeling skrev:

// Lena

Vilken tid och vilken kanal hörde du låten? Vet du det kan du kolla upp det på internet.

Mvh Tommy

Jag hörde den igår kväll, tror det var vid 20tiden. Men har ingen aning om vilken kanal det var. roll

// Lena

29 Inlägg
25 juni 2009
lilla_tingeling skrev:

// Lena

Antar att du menar  Flipsyde - When It Was Good

If you risk nothing, you gain nothing!

Inte riktigt normal!!!
271 Inlägg
25 juni 2009
WiGi skrev:
lilla_tingeling skrev:

// Lena

Antar att du menar  Flipsyde - When It Was Good

Åhh tack!!!!! Det va rätt låt... big_smile

// Lena

Sök