kanske ska ta å skriva lite text till alla bilder i inlägg #207 tänkte jag
(kan ta bort de här om du misstycker lars är ju din tråd)
Avgassystemet tog som sagt i bakaxeln när den stog på hjulen, så detta krävde en närmare inspektion.. där vi
kom fram till att avgassystemen var lite för långt så att bakaxelkröken hamnade för långt bak, vilket
resulterade i att ja.. de tog i

så anslutningen mot simon burken å röret kapades av en liten bit var och
sattes sedan ihop igen monterades för 200 gången under bilen. Men tro ni de funka?... Ne självklart de inte
skulle göra de. så de va å krypa lite längre in under bilen och kolla och då kom vi/jag fram till att
avgassystemet satt för långt ner så ett nytt fäste var tvunget att tillverkas, vilket ni kan se i bilden upptill.
Gamla fästet ä sparat och undanlagt då de inte riktigt behövs nå mer, jaha.. dit me fästet och upp me
systemet för att komma fram till att de inte passa "suck" nu heller :p så fram me släggan å massera röret lite
så de smalna av lite där de låg mot bakaxeln och sen upp me systemet igen för att komma fram till att klammerna måste vridas på som sitter i bakaxelkröken.. och sen ner me bilen igen.. och kolla. Lyckan var total de tog inte i! "lars dansade av glädje" :p tog ca 7h att få till dock.. så nu är de som AirOne skriver bara ändröret som tar i en balk längst bak som ska justeras lite sen då jävlar är avgassystemet klart

bild på min fina upphängning kanske kommer om lars orka ta kort på den nästa gång han far å skruva