ja som topicen ... bara skriva eller rättare sagt försöka skriva
ee INTE packad.. lägger hellre de pengarna på bilen
Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
håller med dej! pengar på bil istället för fylla aldrig vart full jag! hehe
INTE! jag som trodde jag var ensam om det wiiee vad glad jag blev
Jag är skitbakis.. nevars men jag tarde lite lugnt ikväll efter gårdagens bravader
Och att lägga pengarna på bilen är skitsnack.. för 500kr får du en lyckad utekväll om du förfestar. För 500kr får jag inte änns fulltank i bilen så ut o sup ibland, så dyrt är de inte
Jag är skitbakis.. nevars men jag tarde lite lugnt ikväll efter gårdagens bravader
Och att lägga pengarna på bilen är skitsnack.. för 500kr får du en lyckad utekväll om du förfestar. För 500kr får jag inte änns fulltank i bilen så ut o sup ibland, så dyrt är de inte
för 500 kr får du ett olje byte;) bättre det än ngn liter sprit!
ja e precis sketradar! har vartr en bra kväll i tidaholm på brygget med VÄS""!!1
Den modige svensken knyter näven i fickan och betalar snällt! Varför köper man en högerstyd bil av en modell som finns som vänsterstyrd?
www.draminbil.nu
Jag är lite smått fortfarande (nyktrar till fort), hade lite kompisar över nyss på lite tequila mm. Sen tog vi polarens mini cooper til max och tog en burgare (han som körde var självklart nykter) nu sitter jag och slappar för att snart gå och lägga mej, sjönt att dricka lite, det var mycket länge seda, och det kostade inget från bilpengarna då kompisen bjöd
kom nyss hem från krogen har fått en cider serverad av natacha peyre.. Det va inte helt fel men hon va inte lika snygg i verkligheten som i tidningarna..
kom nyss hem från krogen har fått en cider serverad av natacha peyre.. Det va inte helt fel men hon va inte lika snygg i verkligheten som i tidningarna..
Men gasch, gratis inträde på flamongo? ja tur småbarnen håller sig dit.. Nu blir det sova så man orkar upp och göra något överhuvudtaget..