Vill ha. Pratade med en kille igår på verkstaden när jag servade Polon som hade en Prius II. Runt 0.45 drog hans. Fuck. Dessutom är jag en idiot för jag tycker de är snygga...
Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Vill ha. Pratade med en kille igår på verkstaden när jag servade Polon som hade en Prius II. Runt 0.45 drog hans. Fuck. Dessutom är jag en idiot för jag tycker de är snygga...
Då är vi minst två idioter, jag gillar även jag designen, ändamålsenlig och udda, som en kollega beskrev den, -en japansk -70tals cittra-
Min gen II går att köra ngt snålare, dock ligger en kollega med sin Lyxus CT200h bättre till, tangerat 0.31 landsväg med huvudet i form, jag nere på 0.32, ska under 0.30, hoppas jag.
Min 9-3:a ligger på 0.82l/milen, mestadels landsväg, lite stadskörning. Ganska lugn körning, men vissa aggressiva accelerationer . Går nog att få lite snålare
Enligt färddatorn drar den 0,81. Det får man väl kalla godkänd exakthet.
Brukar ligga på 0.84-0,89 blandad körning med min 740gl (1990). Det är mina sista 5 tankningar som gett dessa siffror och det är helt normal körning Nån liten burn och mestadels försiktig körning
testa min på långfärd i helgen. upp 56 mil. Blev 0,8 rätt exakt på laglig hastighet (farthållare) säg från Hässleholm-Yttermalung. Hemvägen gick till kristianstad ca 59 mil så låg den på 0,82 för att jag höll lite högre tempo utan farthållare.
Tycker det är helt ok, var väntad förbrukning med 17" förbrukningen hoppade upp 1dl
ok då förstår ja är väll där runt min escort 1.8 ligger
motorn skulle må bra av lite mer effekt faktiskt och gärna en sjätteväxel, men det är fälgarna som är boven :-) men den går ju snålt ändå och dom andra ägandekostnaderna är ju gratis,,,skaplig skillnad mot förra ST´n iaf