Pimp my Ride på MTV

RAVEN_80
20 september 2005 · 140 Inlägg

Bilarna ser oftast ut som helvete. Ja menar vem fan vill ha en skärm under bilen när man mekar med den. Nä interiör styling och kräm i motorn ska det va smile

Better to burn out than fadeaway!
M1cha
21 september 2005 · 645 Inlägg

Hellre tar jag 20 HK mer än en skärm i ett baksäte där ingen sitter.

Toyota Scion xB "Skokartongen" (2004)
Toyota Supra MKIV Euro-spec 6spd "Vänsterstyrd" (1994)
Mr_m
27 september 2005 · 155 Inlägg

tråkigt att de inte gör något med motorn....!!!!!!!!!!!!!
Bara en massa lull lull in med mer power i spisarna....



///Micke

Drive fast. Live freeeeeee
Volkswagen Golf Gti DSG "Golf V Gti" (2005)
FugitivE BMW Power
27 september 2005 · 2 362 Inlägg

hallå det heter pimp my ride smile såklart dom ska göra helt cepiga saker med bilarna. tycker också att det är lite överdrivet fast några bilar måste vara det med wink

BMW, bogsering med wire :/
Janken Driver
27 september 2005 · 2 111 Inlägg

Sett så got som alla avsnitt tom säsong 3. En hel del grymma grejer har de gjort men en hel del som jag inte förstår också. Var det inte någon som fick sin nissan designad precis som i "need for speed"....de va rätt nice. men blir lite mycket skärmar o skit..o i vissa fall helt orörda plastmässigt utanpå på en del bilar som jag själv skulle göra mycket rmer av tongue..hehe..men de e ganska roande att kolla på det är det big_smile

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
nimoz
29 september 2005 · 385 Inlägg

men de e ju typ stylings företag som gör "reklam"..
ahar ni inte sett alla bilar utanför eller?

Janken Driver
29 september 2005 · 2 111 Inlägg

nimoz skrev:
men de e ju typ stylings företag som gör "reklam"..
ahar ni inte sett alla bilar utanför eller?

nä de menar du inte? wink.ja det är en customfirma som antagligen låg bra till hos någotn på mtv som fått jävligt mycket reklam tack vare serien..

precis som orange contry choppers eller vad det heter...också bra "serie". kollar lite ibland smile

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
Kirre
29 september 2005 · 2 122 Inlägg

tycker att pacern de gör i season 4 blir ganska frän utvändigt men invändigt vette tusan tongue

Volvo 242 -75 Busbil
Volvo 245 -80 Projekt bilen
Volvo 244 Turbo "Huwen" (1975)
Volvo 242 "Gyfen Goes 16V Turbo" (1975)
Volvo 245 "45an" (1990)
TranceManiac Life is to short to listen to slow music
29 september 2005 · 66 Inlägg
Va Fan E Du Så Jävla Glad För? E De Kul O Va Ful Eller!?
andreasl
30 september 2005 · 391 Inlägg

mhmm de e kul o se,    men någon som har avsnittet  där dem grejar med en volvo?,  man kan bland annat se den på introt,    har alla avsnitt men jag kanske har missat det,     nån med koll ?

Pridler
30 september 2005 · 65 Inlägg

Det kommer ju att komma ut ny avsnitt snart fast nu i england.
Programet kommer ju dock ändå hetta "pimp my ride UK"

Vad tycker vi om det!

Black Knight
30 september 2005 · 711 Inlägg

Pridler skrev:
Det kommer ju att komma ut ny avsnitt snart fast nu i england.
Programet kommer ju dock ändå hetta "pimp my ride UK"

Vad tycker vi om det!

Gud vad B. Att det ska alltid härmas! Det är de bakom Pimp my Ride som gör programmet bra, alltså West Coast Customs! Det precis som när alla försöker härma Jackass!n Det blir bara löjligt!

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle
MissMotor
30 september 2005 · 171 Inlägg

Är inte världens flitigaste tittare på programmet men har sett flera avsnitt! Men jag har aldrig sett att dom gör något med motorn...

Hur roligt hade det varit att få sin bil "pimpad" så den ser grym ut på utsidan men den är helt orginal under huven? Inget jag hade velat visa upp :o)

Nån som vet om dom lackar under huven?

“I never saw a wild thing sorry for itself.
A small bird will drop frozen dead from a bough without ever having felt sorry for itself.”
leekan
30 september 2005 · 44 Inlägg

jag har alla avsnitt av pmr kontakta mig om ni vill ha då detta ej är lagligt:D

Black Knight
30 september 2005 · 711 Inlägg

MissMotor skrev:
Är inte världens flitigaste tittare på programmet men har sett flera avsnitt! Men jag har aldrig sett att dom gör något med motorn...

Hur roligt hade det varit att få sin bil "pimpad" så den ser grym ut på utsidan men den är helt orginal under huven? Inget jag hade velat visa upp :o)

Nån som vet om dom lackar under huven?

Jo då, de fixa till motorerna också om det behövs!

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle
chaffisboy
30 september 2005 · 68 Inlägg

har dom ej gjort om en volvo  en 740 tror det var stämmer det

en glad chaffis. som gillar v8 och allt som gör livet värt att leva typ mina barn...
Aatos
30 september 2005 · 291 Inlägg

ja tycker dom sätter dit alltför onödiga saker, ex vem skulle vilja ha ett vattenfall i baksätet, och skohyllor i bagaget... visst e det kul att titta på det, men överdrivet e det... föredra orange county chopper, ett jävla bra program som man får skratta mycket åt...tongue

andreasl
10 oktober 2005 · 391 Inlägg

hur vare som nån som hade pejl på om de var nån volvo med i det ?  syftar då på den gröna i introt

Malmoe SSS -12
10 oktober 2005 · 3 217 Inlägg

P. Hansson skrev:
CL55 AMG har jag kört, men vad är en LV55 AMG.?

Vill nästan ha det till att det ska vara att dom satt Louis Vouitton klädsel tongue

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang