söka arbete till flickvänen!

Pan
20 oktober 2007 ·

Jag jobbar via manpower och jag tycker det funkar bra. Får bra betalt bättre än dom som är fast på det företaget jag jobbar på och vi gör samma jobb smile tjänar 10-15kr mer. Har jobbat för dom 3 månader nu   och jag är nöjd. Har precis skrivit på kontrakt för 4 månader till. Efter dom månaderna har jag chans att få fast om jag vill. Det smidigaste är väl att du behöver inte springa runt och söka jobb själv det fixar dom smile

MVH

Iduns
30 januari 2008 · 40 Inlägg

Ingen aning faktiskt, men Ica betalar bättre än tex HM, skopunkten gina tricot mm mm dessutom har du större chans till fler timmar på ica:P

Hammarslag Inläggskritiker
30 januari 2008 · 990 Inlägg

Ztoffe skrev:
Halloj alla!
Blir ding på allt som har med jobbsökande att göra! själv har jag jobb men måste hjälpa flickvännen nu så vi kan flytta tillsammans.
letar och letar men det e skit svårt att hitta ett försäljar jobb i Malmö/Lund trakten.

Finns det någon här ute som har en sambo eller flickvän eller tom en fru som har en skobutik/klädbutik och kan behöva en nyanställd på heltid?
Behöver verkligen all hjälp som jag kan få!

och ja detta är ett skrik på hjälp!! HJÄLPPPP!!!!

Extremt taksam för all hjälP!

hehe kan ni inte flytta ihop för hon inte har nåt jobb ?roll

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed
JBlom Skogenracing.com
30 januari 2008 · 154 Inlägg

Car_Babe skrev:

Iduns skrev:
Jag  gick runt överallt, fick precis jobb på skopunkten genom att lämna Cv fast dom igentligen inte tar emot cv i butik.
Fick så många timmar det är möjligt inom handel (24%) och jag ska vara glad att jag fick så många timmar, chefen berättade att hon "bara" får jobba 45%. Det är jättesvårt att få en heltid. Men om hon vill ha många timmar o bra betalt är faktiskt Kassan på Ica bättre än i handel.
Man får ut ca 100kr/h vardagar om man är över 17 utan erfarenhet på Ica.
Jämför med 87kr/h om man är 19 med erfarenhet i butik.

Lycka till med letandet:)

Hur kommer de sig att man tjänar mindre om man är 19 å har erfarenhet tongue borde juh vara tvärtom...

Läs om läs rätt kanske?!

Är du 17år och sitter i kassan på ICA så kan du tjäna 100kr/h.
Är du 19år och jobbar i butik kan du tjäna 87kr/h.
Är du då 19 och jobbar i kassan på ICA kan du då tjäna 100kr/h mot att stå i en butik för 87kr/h.

smile

Catling Old School Ford
30 januari 2008 · 600 Inlägg

ingen som sett denna tråden är död. titta datum.

Cars for a living , Capri for life!
Ford Capri -78: http://www.garaget.org/?car=132079
WitchCraft - Vi styr och ställer!
Ford Capri "ELD" (1981)
Ford Capri "Mk3 3.0l Essex" (1978)
v50sport
30 januari 2008 · 230 Inlägg

MeloveGolf skrev:

Car_Babe skrev:
Hur kommer de sig att man tjänar mindre om man är 19 å har erfarenhet tongue borde juh vara tvärtom...

Det är samma inom bygg du tjänar bättre när du går i skolan än du gör när du precis tagit studenten...

Hur räknar du då? under skoltiden då man går som lärling får man bara matpengar + några hundra extra i månaden...efter gymnasiet så får du 65 % av det som dom fullbetalda tjänar då får man ut iaf 8000

camaro67 Meister
30 januari 2008 · 6 763 Inlägg

v50sport skrev:

MeloveGolf skrev:

Car_Babe skrev:
Hur kommer de sig att man tjänar mindre om man är 19 å har erfarenhet tongue borde juh vara tvärtom...

Det är samma inom bygg du tjänar bättre när du går i skolan än du gör när du precis tagit studenten...

Hur räknar du då? under skoltiden då man går som lärling får man bara matpengar + några hundra extra i månaden...efter gymnasiet så får du 65 % av det som dom fullbetalda tjänar då får man ut iaf 8000

Jag får inte ens de nu när jag är ute.. 60kr om dagen i matersättning.. Jag tycker man kunde vara värd 60kr/timmen med tanke på att man jobbar och sliter som alla andra. Men givetvis så måste man ju ha hjälp att komma igång först. Nu går jag och isolerar en grund och de gör jag själv... Inte konstigt att företagen tar in prktikanter. mad

Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang