Hmm, update ? nja.. har inte fått gjort så jäkla mycke idag, va iväg på Ö & B och köpte lite grejer sen efter att vi kom hem så började jag svetsa de som skulle svetsas på tanklocket som jag inte fått tillfälle för på jobbet. Men som det alltid är med rostig plåt, den är oftast för tunn för att svetsas i så det fick bli en liten plåt på baksidan

Sen efter det så började jag pilla lite på en idé som jag haft med just tanklocket, att det skulle öpnas som en lambodörr.

Men mina hjärnceller är inte nog bra för att jag ska kunna lösa det så jag la ner det..
MEN, istället dök en annan idé upp. Varför inte göra så att när man öppnat tanklocket så har det fortfarande samma position som när det va stängt, alltså att det går i samma vinkel som bilen

Började pilla lite på det och fick fram en hyfsad idé som jag ska extprimentera vidare på å se om de blir nån ordning på grejjerna

Men som innan, har tyvärr inga bilder på detta då jag inte kände för å fota skiten

Hoppas ni överlever ändå och fortsätter kommentera mina idéer!

Imorgon så ska det nog svetsas i innerskärmen på vänstersidan så innre å ytterskärmen sitter ihop igen, visar sig sen om jag måste lacka om bakskärmarna efter det vilket jag tror jag måste då

Mvh Magnus