ett tips inför nästa skärmkants byte..kapa aldrig så mycket utan försök att hålla dig i väcket på skärmkanten blir betydligt bättre och snyggare efteråt dessutom kan man faktist byta skärmkant någon gång mer på just den bilen efteråt
Håller på å Förlänger dörrarna + byte av panelen på dörrarna. Fanns nån spontad skiva som de bara va å skruva på.. Men om de va i plywood eller masonit kommer ja inte ihåg. Snyggt blire iaf..
Vet inte varför ja tog kort me så stark blixt å hög exponering.. :S
Golvet
Jupp jupp, dåliga bilder men här är garagegolvet iaf !
Vet precis vad du menar med att tiden inte riktigt räcker till för bilprojektet. Jag har också byggt dubbelgarage, en gäststuga, gjutit verandagolv för vinterträdgården och anlagt 3500m2 tomt.
Slitgöra är det men nu börjar det bli färdigt så att bilen äntligen ska få full uppmärksamhet igen istället för några ströinsatser från och till.
Vet precis vad du menar med att tiden inte riktigt räcker till för bilprojektet. Jag har också byggt dubbelgarage, en gäststuga, gjutit verandagolv för vinterträdgården och anlagt 3500m2 tomt.
Slitgöra är det men nu börjar det bli färdigt så att bilen äntligen ska få full uppmärksamhet igen istället för några ströinsatser från och till.
Precis, all tid försvinner hela tiden :S Fy fan, låter som du me har legat i lite ja Men de blir säkerligen kalasbra när du blir klar !
Vill me ha bara lite kvar å göra.. Men ja har hela huset kvar å fixa med innan.. :S
Huset är nästan klart förutom vinterträdgården då...och så lite mer färg här och var (nybyggt hus). Fast du har nog mer ändå eftersom du renoverar om. Det blir säkert bra det med. Det är bara att spotta inävarna och jobba på. Kämpa på bara
Ska du isolera väggarna ? jag gissar att det är tänkt som varmgarage ? Och ska du bara ha tillfällig värmekälla, kan det vara värt att plocka rätt på isolering om dom river nåt hyreshus eller dyk i stan. Där brukar man kunna få plocka om du kommer med en tårta/bulle eller så Ajja, projeket ser bra ut iaf
Huset är nästan klart förutom vinterträdgården då...och så lite mer färg här och var (nybyggt hus). Fast du har nog mer ändå eftersom du renoverar om. Det blir säkert bra det med. Det är bara att spotta inävarna och jobba på. Kämpa på bara
Låter som du har ett rejält ekipage
Har en del att göra ja.. renovera alla rum i huset, sänker taket i vardagsrummet nu för ja ska in med diodspottar i de. en jäkla massa på g, måla garaget, förlänga dörrarna, klippa gräsmattan () å en massa annat.. har fullt upp
Du gör ett grymt jobb me garaget! Kommer nob bli jävligt skönt att stöka till i sitt egna garage mot hur gla din farsa vart hehe
Kämpa på! Mvh Kim
Tackar ! Ja de kommer bli skönt ! Har en rejäl källare på huset me så den kommer få svälja massor med bildelar
Till vintern, då blire grejer då.. måste bara fixa fram en mekarkompis från stan då ja inte tror att min trogne är sugen på ytterligare 4 mil för varje gång.. men man vet aldrig, han har ju en del cash då han bara bunkrar upp istället för å handla
Ska du isolera väggarna ? jag gissar att det är tänkt som varmgarage ? Och ska du bara ha tillfällig värmekälla, kan det vara värt att plocka rätt på isolering om dom river nåt hyreshus eller dyk i stan. Där brukar man kunna få plocka om du kommer med en tårta/bulle eller så Ajja, projeket ser bra ut iaf
Väggar och tak ska isoleras ja, om de blir i år är en annan sak. Sen kanske ja kostar på mig en BILLIG luftvärmepump till garaget, vore härligt de Troligen kommer det få bli fristadsjacka å långkalsonger i år för stålarna börjar rinna iväg
Ja de vore ju nåt, men tror inte de håller på i stan med nån renovering nu va ja sett.. :S
vet inte vad jag skall säga... lite galet fränt helt enkelt... :-)
Hehe, tackar tackar
Skulle ju läsa igenom din tråd lite nogrannare me sa ja. Men de har ja ju glömt bort + att internet inte funkat på flera dagar. sen så har ja jour me så finns dåligt med tid
puuuh Några timmar senare o 114 sidor senare så kunde man skriva här . Mycket intresant bygge detta. Ska följas. Nä vet ej va man ska skriva mer nu. Så drar ut klipper gräset så tomten ej ser ut som fan här hemma .
puuuh Några timmar senare o 114 sidor senare så kunde man skriva här . Mycket intresant bygge detta. Ska följas. Nä vet ej va man ska skriva mer nu. Så drar ut klipper gräset så tomten ej ser ut som fan här hemma .
Bara några timmar ? Nej då, roligt att fler läser trotts att ja inte håller på med den nu !
Kan få klippa min gräsmatta med om du vill "bara" 1100 kvadrat ojämn matta med lite berg, äppelträd, buskar å skit här å där