Två st Optima batterier, batteriladdare?, någon typ av dubbel DIN dvd spelare/skärm (touch?), 4st dörrhandtag (V70?), shift light, turtle wax-it-wet, en till turtle sprayflaska (vet inte vad det är), ytterligare en sprayflaska som man inte ser, sälmskinn....
Fick jag med allt? Jag har säkert fel på några oxå
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Två st Optima batterier, batteriladdare?, någon typ av dubbel DIN dvd spelare/skärm (touch?), 4st dörrhandtag (V70?), shift light, turtle wax-it-wet, en till turtle sprayflaska (vet inte vad det är), ytterligare en sprayflaska som man inte ser, sälmskinn....
Fick jag med allt? Jag har säkert fel på några oxå
Stämmer bra de! två yellow top 4.2 55ah. En Ctec Xs800 bara för att den va billig V70 handtag jepp, gissa vilken bil som ska få dem !? Shiftligth till 240:n två turtle wax wax it wet och en insect remover
Jo då, kommer att igång snart igen.. Nu när löningen kommer så ska ja köpa nå olja all smeta ut på golvet så betongen mättas å de blir en hinna på så det blir lättare att städa Efter de så åket 240n in
Nu har jag "målat" golvet i garaget med OXAN-olja så nu blänker golvet mer än bilen. Nästa vecka har ja tänkt dra hit kärran å få in den i garaget så får vi se sen va som händer. Måste bara jaga fram ett bilsläp med vinsch på för de e lite väl många lösa kablar för att starta bilen å köra upp
Gott=) hör me högvalta maskin. tror dom har kärra med vinsch om du inte har nån snäll kompis me kärra=)
Har en kompis som har en bilkärra men jag är osäker på om det är vinsch på den. Har lånat den en gång å skulle få låna den igen sa han Men vill ju gärna kunna veva upp bilen me
Nu har jag spenderat 4timmar av mitt liv till att kolla igenom detta underbara projekt. kan inte mer än säga att jag ÄLSKAR det. Är gött avensjuk på dig och din bil. Så nu måste jag fixa jobb och ett garage så jag kan komma igång med min bil så den blir klar nån gång är trött på att ligga ute på plattorna och försöka rost laga bilen.