Jahopp
Händer lite dåligt både här och i garaget men har iaf kopplat klart den tillfälliga belysningen så man ser nåt.
Har svetsat ihop ett kabelskydd som inte vart världens finaste men funkar. Har även lagt ner ett antal timmars skottande av matjord. Va ju tvungen att fylla upp runt garaget eftersom vi dränerade runt det.. såg så jäkla illa ut annars.
Så nu under veckan ska jag försöka låna med mig en borrhammare från jobbet och knacka upp ett hål för kablarna som ska in så det blir gjort. Hur ja ska gå in med kablarna i garaget har ja inte kommit fram till än, finns två sätt..
På lördag åker jag till Mormor och grejar lite där under dagen, med mig därifrån för jag en helt ny ytterdörr med karm som ja ska ha på sidan av garaget.

Annars händer de inte så jättemycket, väntar på att farsan svänger hit för han har köpt med ny tv-antenn som jag vill ha upp idag.
Beställde spotlights till vardagsrummet i torsdags som gick på två papp + att jag va iväg och köpte golv till hallen nere i Fredags för 1000 spänn.
Fortsatte sen å slösa lite pengar under helgen, blev en tvådagars med alkohol xD
Va tvungen å skriva nåt så tråden min inte ligger på sida 4, vill ja ju inte