!

Arto
10 oktober 2007 ·

Ja.

Senast redigerat av Arto (9 april 2008)

BMW-328I
10 oktober 2007 ·

Vilken väg håller denna värld på att gå mot egentligen? Det går mot slutet enligt mig. Det är sjukt snart så börjar man bli knäpp av all skit man hör.

Dom borde dö.

aenfors
10 oktober 2007 · 375 Inlägg

Finner ju inga ord för det här mad vilka sjuka jävlar! Och tyvär kommer dom ju inte få det straff dom förtjänar. Vad är det som händer med ungdomar nu? Visst att ungdomsvåld alltid har funnits men nu senaste åren har det vart så äckliga grejer satt det inte är sant hmm och allt ska fan filmas med jävla mobil kameror och spridas på nätet.

beemern .......
10 oktober 2007 · 2 655 Inlägg

har sakt de förut och ja säger de igen: de skjuts förlite... döds straff......

Jojje_ F-14 Tomcat Fighterpilot
10 oktober 2007 · 887 Inlägg

Ja vad ska man säga?
Bara antalet BUP- (barn&ungdomspsykiatri) mottagningar säger fan det mesta..
Sveriges ungdom håller på att pedrimera sig själva till döds.
Antalet självmord samt hemska gärningar blir även de mer o mer..

Det är inte direkt oväntat att värre skit börjar komma mer o mer.
Kolla bara på misshandeln av 16 åringen på kungsholmen..
killen ligger ner mot 5 pers, kan det bli mer fegt?

Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho
BMW-328I
10 oktober 2007 ·

Jojje_ skrev:
Ja vad ska man säga?
Bara antalet BUP- (barn&ungdomspsykiatri) mottagningar säger fan det mesta..
Sveriges ungdom håller på att pedrimera sig själva till döds.
Antalet självmord samt hemska gärningar blir även de mer o mer..

Det är inte direkt oväntat att värre skit börjar komma mer o mer.
Kolla bara på misshandeln av 16 åringen på kungsholmen..
killen ligger ner mot 5 pers, kan det bli mer fegt?

mer fegt? nej för fan de blir inte mer fegt och dom som gjorde de borde förmodligen bli våldtagna.

Edman Busdriver
10 oktober 2007 · 389 Inlägg

Ja... dödstraff räcker liksom inte till för såna där, det sjuka är väl att dom i princip inte kommer få nåt straff.

Daaze Rent A Retard !
10 oktober 2007 · 674 Inlägg

alltså.  detta är fan helt jävla absurt. hur fan kan man fungera som männsika när man agerar som dom har gjort.

fan tycker dom om att spöa handikappade så kan dom komma hem till mig så fär vi se vem som är mest handikappad när det är över.. mad

fan, ett nackskott skulle dom ha, ett var. framför deras jävla lossas nazi fjortispolare som har tittat för mkt på Nattbuss 807 American History X osv.

eller så kan vi utvisa dom till harlem eller brooklyn (stavning?) så får vi se hur länge dom törs stå och heila.

IDIOTER !

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm
Ravestream
10 oktober 2007 · 285 Inlägg

Fan var är världen på väg ?  man läser om mer & mer sånt här varje dag där folk knivhugger & slår folk,  För funkade det om det var illa med en riktig knytnävsfight när den ena låg ner så var det bra sen.
Tror det krävs fler aktiva poliser på gatorna samt att folk i allmänhet visar sig uta & visar vad man tycker om detta, grupper som går runt på kvällarna & visar att sånt här inte tillåts.

en satans jävla Volvo.
NiMroD
10 oktober 2007 · 264 Inlägg

lite fakta inte så säker på siffrorna....
i danmark.ryssland,norge,finland m.m m.m sker ca 100 mord per år eller mindre
och kanada som har ca 7 miljoner privatägda vapen har ca 63 mord per år
och så USA med mindre vapen har över 11 tusen mord. (fått detta från BOWLING FOR COLUMBINE) så vi ligger långt ner på listan där sånt här händer.....
ville bara dela lite fakta om någon vill ha....
och införskaffa dödsstraff i sverige hjälper nog inte det mördas inte mindre för det...
jaja mycket onödigt skrivande neutral hoppas dom åker dit så det svider mad

Senast redigerat av NiMroD (10 oktober 2007)

Volvo V60 "D4 awd" (2013)
Volvo XC 60 "Gubbens" (2008)
mebben Troligen galen...
10 oktober 2007 · 567 Inlägg

Ravestream skrev:
Fan var är världen på väg ?  man läser om mer & mer sånt här varje dag där folk knivhugger & slår folk,  Förr funkade det om det var illa med en riktig knytnävsfight när den ena låg ner så var det bra sen.
Tror det krävs fler aktiva poliser på gatorna samt att folk i allmänhet visar sig uta & visar vad man tycker om detta, grupper som går runt på kvällarna & visar att sånt här inte tillåts.

Ja, förr kanske det var så. Sedan är ju frågan hur länge sedan du menar med "förr", nu är det väl 10 år sedan jag blev knivskuren när jag gick emellan i ett slagsmål.

Så länge jag har varit "aktiv" så har det alltid förekommit knivar och puffror på gatan.

Men felet ligger inte i vad som finns där ute, felet ligger i huvudet på de som gör sådant här.


I de kretsar som jag umgåtts i har det alltid varit så att när någon går i backen så är det över, då har han fått tillräckligt.
Att stå och sparka på någon som ligger, eller ännu värre: slåss med olika vapen som knivar och puffror var aldrig varit aktuellt när Vi var ute.



Angående dödsmisshandeln på Kungsholms Hamnplan så har jag inte ord så det räcker att förbanna de unga killarna som gjorde det, men jag hoppas att de får sitt straff (vilket känns tämligen osannolikt med tanke på åldern i kombination med sveriges lagar...)


Och dödsmisshandeln av den 55årige handikappade mannen... värre idioter få man leta efter. Avsikten att döda honom är ju helt tydlig, och sättet dom gjorde det på visar att detta är sjuka människor som inte skall finnas ute i världen bland oss andra någorlunda normala människor...
Dödsstraff nämnde någon, jag hävdar att det inte räcker. Lås in dom resten av deras liv så har dom lite tid på sig att fundera på vad dem har gjort.

Senast redigerat av Mebb (10 oktober 2007)

wimhed
10 oktober 2007 · 510 Inlägg

Daaze skrev:
alltså.  detta är fan helt jävla absurt. hur fan kan man fungera som männsika när man agerar som dom har gjort.

fan tycker dom om att spöa handikappade så kan dom komma hem till mig så fär vi se vem som är mest handikappad när det är över.. mad

fan, ett nackskott skulle dom ha, ett var. framför deras jävla lossas nazi fjortispolare som har tittat för mkt på Nattbuss 807 American History X osv.

eller så kan vi utvisa dom till harlem eller brooklyn (stavning?) så får vi se hur länge dom törs stå och heila.

IDIOTER !

Är helt på din sida, flickvännen med .. men tyker även att dom som gjorde detta ska utsättas för samma sak .. Dom borde med torteras till döds .. Spela in det och sen skicka det till deras föräldrar big_smile ..  Det hade varit ett fint straff för dom .. Sen hur fan har dom blivit uppfostrade .. Har inte föräldrarna någon koll? Klart att man märker att ens barn börjar med gruppgäng osv .. Sånt måste man märka smile .. Mvh Johan

Ford F100 (1953)
Opel Vivaro (2011)
BMW-328I
10 oktober 2007 ·

wimhed skrev:

Daaze skrev:
alltså.  detta är fan helt jävla absurt. hur fan kan man fungera som männsika när man agerar som dom har gjort.

fan tycker dom om att spöa handikappade så kan dom komma hem till mig så fär vi se vem som är mest handikappad när det är över.. mad

fan, ett nackskott skulle dom ha, ett var. framför deras jävla lossas nazi fjortispolare som har tittat för mkt på Nattbuss 807 American History X osv.

eller så kan vi utvisa dom till harlem eller brooklyn (stavning?) så får vi se hur länge dom törs stå och heila.

IDIOTER !

Är helt på din sida, flickvännen med .. men tyker även att dom som gjorde detta ska utsättas för samma sak .. Dom borde med torteras till döds .. Spela in det och sen skicka det till deras föräldrar big_smile ..  Det hade varit ett fint straff för dom .. Sen hur fan har dom blivit uppfostrade .. Har inte föräldrarna någon koll? Klart att man märker att ens barn börjar med gruppgäng osv .. Sånt måste man märka smile .. Mvh Johan

Kan vara svårt som förälder, vi vet ju inte deras historia men straffet låter underbart wink

E vi för hårda? tycker inte jag.... hmm

Malm3n Fotograf @ Team Insane Racing
10 oktober 2007 · 1 781 Inlägg

fan häng dem i fötterna upp och ner så får folket misshandla dem till döds
skjuta dem med salthagel samt att dem får piska skiten ur dem som dem gjorde på medeltiden! samt att sedan sätta dem i skampålar mitt i stan så folk kan spotta, sparka och slå dem till döds på det sättet!

Team Insane Racing
Ravestream
10 oktober 2007 · 285 Inlägg

svenska straff är för snälla så folk tänker inte på vad som händer, ett par år psykvård typ.
då ska dom först ha det SEN in i finkan.. och inte dagens svenska hotell. litet rum med vatten & bröd.

en satans jävla Volvo.
Children-Of-Bodom . : F a d e r a t o r : .
10 oktober 2007 · 5 042 Inlägg

Sjukt att det ska gå så långt sad

C H E V R O L E T <3
jerky "the real jerk"
10 oktober 2007 · 301 Inlägg

dom har förbrukat sina liv dom skulle skjutas på fläcken. om inte dödstraff så tvångsarbete på natten dom ska aldrig mer få se solen det är en sak som är säker.

as long as mankind has existed she has yearned to fly. when she had conquerd the sky she realised she wanted to go fast and in stil, thus creating saab !!!
pippaaN
10 oktober 2007 · 987 Inlägg

Finns folk till allt, vilka jävla idioter.. Införskaffa TORTYR för sånna där idioter, det värsta jag vet är när idioter ger sig på handikappade, barn, kvinnomisshandel & våldtäkt.. Sånna jävla idioter borde fan torteras i veckor tills dom avlider! BLÄÄÄ!

i like it load
-Mike- Stolt tvåbarnsfar
10 oktober 2007 · 548 Inlägg

Jobbar som ordningsvakt och det är mycket skit som försigår ute som inte många ser. Pappa är polis och jag förstår först nu, varför han var så överbeskyddande när jag var ute på krogen! Han har ju sett det jag har gjort nu! Det är helt sjukt vad droger och annat som florerar ute! Sen skall vi inte snacka om hur dagens ungdom funkar! Värre med fjortisdisko än 18-årsgräns! De skall visa sig stora och starka och beters sig som svin! Det på Kungsholmen är ju ett lysande exemplar då de handlade i nödvärn! Killen har sprungit därifrån och blir upphunnen av 5 stycken som handlar i nödvärn mot en som då ligger ner och sparkar honom i huvet! Jag säger bara en sak de som anlitar Leif Silbersky skall de binda fast i en kalvahage och dra ner byxorna på! Låta honom stå där ett par dar och sen in på det värsta fängelset i Sverige och träffa de riktigt tungt kriminella som skall sitta där resten av sina liv! Då förstår de! Då är det inte tanke på att ta upp den tappade tvålen ta en ny eller enbart duscha med vatten!

-Mike-
BMW 320i (2003)
Daaze Rent A Retard !
10 oktober 2007 · 674 Inlägg

MikeAero skrev:
Jobbar som ordningsvakt och det är mycket skit som försigår ute som inte många ser. Pappa är polis och jag förstår först nu, varför han var så överbeskyddande när jag var ute på krogen! Han har ju sett det jag har gjort nu! Det är helt sjukt vad droger och annat som florerar ute! Sen skall vi inte snacka om hur dagens ungdom funkar! Värre med fjortisdisko än 18-årsgräns! De skall visa sig stora och starka och beters sig som svin! Det på Kungsholmen är ju ett lysande exemplar då de handlade i nödvärn! Killen har sprungit därifrån och blir upphunnen av 5 stycken som handlar i nödvärn mot en som då ligger ner och sparkar honom i huvet! Jag säger bara en sak de som anlitar Leif Silbersky skall de binda fast i en kalvahage och dra ner byxorna på! Låta honom stå där ett par dar och sen in på det värsta fängelset i Sverige och träffa de riktigt tungt kriminella som skall sitta där resten av sina liv! Då förstår de! Då är det inte tanke på att ta upp den tappade tvålen ta en ny eller enbart duscha med vatten!

EXAKT. nördvärn my ass. vilken jävla jubel idiot den där silbersky är.

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang