!

Ramrod
10 oktober 2007 · 674 Inlägg

Arto skrev:
Läste den här nyss och tänkte: VAFAN? http://www.aftonbladet.se/nyheter/article974533.ab

Vad är det för fel på dessa jävla puckon, lite måste dom väl ha innanför pannbenet? Och vilka fega jävla kräk som dessutom ger sig på en handikappad. Och inte nog med det, dom misshandlar han 3 gånger vid olika tillfällen, tredje mördar dom honom.

Vilka sorgliga helveten, hoppas åklagaren gör ett undantag och ger dom här idioterna dödsstraff, skit i ålder, skit i lagen. Men att hänga dom skulle vara lite väl snällt tycker jag. Varför inte sprätta upp dom och hälla lite salt i såren?

Vad tycker ni?

Jag hoppas de får ett straff de förtjänar. Det jag tycker är mer sorligt i ett sånt här fall är all den vrede & hat sådana människor väcker hos andra "normala" människor...   Våld föder föder verkligen våld, spelar ingen roll hur rättfärdigat det motvåldet är, där fortfarande våld...

With great freedom comes great responsebility
Volvo XC70 2,4T "Cop Car" (2000)
Volvo 850 "MR500" (2011)
dr_weber Senator
10 oktober 2007 · 323 Inlägg

Välkommen till riket där lagen styrs av dårar!!!!
Tänk om man finge tag i en sån där snoris! Det är mord på sånt!

Finns bara 2 bilar!! Nya och gamla oplar;)
MrTobias
10 oktober 2007 · 1 297 Inlägg

helt sinnessjukt. å här kan de fan inte finnas någon annan sida av versionen heller.

TFkarlsson Varningar. 36
10 oktober 2007 · 1 200 Inlägg

Hoppas dom där tappar tvålen en gång om dagen och att dom åker på så jävla mycket däng när dom åker in. Synd som fan om den handikappade killen asså, nyss lärt sig gå igen och övervunnigt sin cancer hur glad är man inte då? Sen kommer det 3 idioter som har tittat för mycket på TV och misshandlar honom. Helt sinnessjukt jag hoppas att dom får känna på samma medicin när dom kommer ut.

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.
Trendsetter
10 oktober 2007 ·

Nej, dom ska få "sota" för sitt brott, döds-straff skulle dom inte lida av, men ett rent helvete i fängelse skulle dom lida av.

xorox_88 Smack that ass!!
10 oktober 2007 · 2 953 Inlägg

utvis dom till irak eller nått sånt tycker jag

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
Gujen
10 oktober 2007 · 406 Inlägg

dödsstraff tack!

FOTAR BILAR. Kolla in min bil och mina bilder :)
ghost_boy83 CREW
10 oktober 2007 · 2 594 Inlägg

tro mig folk dom får vad dom förtänar i fängelset ni ska bara veta va dom gör me sånna som våldtar,misshandal barn mm tro mig ett år i fängelse räcker dom får så mycket styk kan tillockmed bli våldtagna skjälva, alla vet och gör dom inte så får dom reda på vad personen gjort som kommer in på ett fängelse, har inte skälv suttit inne men jag har hört av andra som gjort

Hee-Maan
10 oktober 2007 · 3 113 Inlägg

seriöst tycket ändå att fängelse är för snällt.. om ni frågar mig så är det samma medicin som gäller.. häng upp dom upp och ner sen får dom känna hur saltet svider i såren och hur verkligen hårt man kan slå med knogjärn o baseboll-trä.. usch vad jag skäms att vara ungdom sad

Semper Fi
darkwizard Fordonstekniker
10 oktober 2007 · 1 740 Inlägg

Hoppas det bli Kumla bunkern för dom, för då får dom nog lära sig veta ett och annat. Dom kommer må så phykiskt dåligt av detta att dom kommer bli nervvrak och få käka antidepressiv medecin.

Lev livet, det kan ta slut fort
Saab 900 I16 "Blood Red Lady" (1989)
Sushikocken Sleeper
10 oktober 2007 · 3 084 Inlägg

När jag var i österrike såg jag en fin sak i en medeltida tortyrkammare som man kanske kan använda
http://img407.imageshack.us/img407/7507/namnls1bz0.jpg

var som en hoppbock fast av trä och trekantig sits...
Man satte sin fånge på bocken band fast händerna och hängde tunga vikter i fötterna sen sträckte man benen tills fångarna klövs på mitten, Det kanske vore nåt!

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Hoevding Withlimb
10 oktober 2007 · 210 Inlägg

Kul att när man hittade denna tråden i forumet stog det "55-åring misshandlad till döds av Arto"

105hk rent vansinne!
Germax
10 oktober 2007 · 12 086 Inlägg

De lär få straff ska ni se, de två äldre va myndiga va? Lr har jag fel...
Iaf pga "återbesöken" lär de rubriseras som mord, och med tanke på hur vidrigt hela upplägget är kommer de få minst 10 år skulle jag tro. Han som inte va straffmyndig lär väl hamna på ungdomsvård.

Mitt förslag är häng dom alla tre, lr slå dem till döds med knogjärn och basebollträn.

loudness
10 oktober 2007 · 4 554 Inlägg

förr hånade man kriminella på torgen lät folket sköta de eller sätta laglös stämpel på dom så man kunde göra va man ville med dom .. de va bättre straff förr

Hejhoppet
10 oktober 2007 · 337 Inlägg

JapMax skrev:
De lär få straff ska ni se, de två äldre va myndiga va? Lr har jag fel...
Iaf pga "återbesöken" lär de rubriseras som mord, och med tanke på hur vidrigt hela upplägget är kommer de få minst 10 år skulle jag tro. Han som inte va straffmyndig lär väl hamna på ungdomsvård.
.

Så du menar att 10 år och att hamna på ungdomsvård är straff nog? Hoppas dem ändrar hela lagboken så den bara har en enda mening "Öga för öga, tand för tand"

LÄNGE LEVE POLISMAKTEN
Hmm.
10 oktober 2007 ·

Brilljanta idéer allihop.

Senast redigerat av Hmm. (10 oktober 2007)

Markolainen
10 oktober 2007 ·

Edman skrev:
Ja... dödstraff räcker liksom inte till för såna där, det sjuka är väl att dom i princip inte kommer få nåt straff.

Håller med till 100%!
Hatar Sveriges system att döma människor under 18år. Och hatar ännu mer hatar jag att man inte kan dömas under 15år!
HELT jävla stört system!mad

Aerodynamik ...
10 oktober 2007 · 7 120 Inlägg

Håller med Markolainen.

fredda_king Fotograf
10 oktober 2007 · 1 319 Inlägg

fy fan vet vilken perc det är med canser och sen efter att ha klartat det så ska man bli ihjäl slagen finns då ingen rätt visa han har haft så mkt problem och är glaf över att kunna börja gå.. sen kommer dom som har brist på liv och dödar för att få spänning i livet.. får jag veta vilka det är så hadde jag kunna döda dom personligen skulle ta en såg jävel eller nå och såga finger för finter sen arm för arm eller nå till´s man skulle sluta med huvet eller nå.. hatar sånna människor..

Fotograf.
vårdad bil är bra bil
Germax
10 oktober 2007 · 12 086 Inlägg

Reggin skrev:

JapMax skrev:
De lär få straff ska ni se, de två äldre va myndiga va? Lr har jag fel...
Iaf pga "återbesöken" lär de rubriseras som mord, och med tanke på hur vidrigt hela upplägget är kommer de få minst 10 år skulle jag tro. Han som inte va straffmyndig lär väl hamna på ungdomsvård.
.

Så du menar att 10 år och att hamna på ungdomsvård är straff nog? Hoppas dem ändrar hela lagboken så den bara har en enda mening "Öga för öga, tand för tand"

Nej, perosnligen skulle jag skicka dom till andra sidan. Men jag TROR att de kommer få runt 10 år. Pga av deras ålder. Men samtidigt är dådet ganska vulgärt så de kommer få höga straff. Hade han inte dött hade de nog inte fått mer än ett par år, misshandlar sker varje dag.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang