Gott Nytt år! Jag såg en smart lösning på grenrörs byggen när man har stora turbos.. svetsa ut stag från Plattan som sitter mot toppen, som går ända ut mot turbo infästningen. Detta endast för att förstärka grenröret så risken för att rören spricker minskar avsevärt.
tack för tippset! jag har haft så på min gamla monster saab.. men på evon så finns det ännu bättre konstruktion orginal.. det finns en infästning på blocket där man sätter ett stag upp till turbon! alltid bra med ideer! sånna inlägg gillar jag.. jag har ju inte lösningar för allt själv än
ähh i veckan så är ju inte jag i sverige enns.. nytt babben lass på g till att börja med jag antar att jag ska till shuppen 48 igen.. Mvh Mats
Härlisch! Vad underbart det är med internet så jag kan följa bygget på distans Hoppas ni alla får en fortsatt angenäm afton. Själv kommer jag tillbringa min i sängen i sällskap av smärstillande och en god bok.
Eftersom du ska köra babben bilar i veckan kanske vi kan deala lite om jag hinner hem innan du drar. Antar att du rullar neråt på onsdag?
Jaha då kommer det ett par klipp på första, misslyckade provstarten. Försökte klippa ihop dom till ett enda lite längre, men datorn och jag kom inte riktigt överens, så det fick bli som det blev. Notera kameramannens reaktion i sista klippet. Det är inte lätt när man är skotträdd..
Skit skoj med filmer ! Synd bara att den inte startade i den vändan
Bilar får gärna vara snyggt stylade, ha massor med ljud och flashig lack.
Men finns det inget under huven så är det ju ingen bil utan en flashig multimedia kontainer på hjul...
Helt klart. Tvekade att lägga upp dom där, då ett misslyckande inte känns allt för inspirerande att visa upp Ska ordna en film där hon startar också, så fort Griffin kommer hem från tyskland
Helt klart. Tvekade att lägga upp dom där, då ett misslyckande inte känns allt för inspirerande att visa upp Ska ordna en film där hon startar också, så fort Griffin kommer hem från tyskland
Vet att han inte är så sugen på att lägga upp film på en uppstart
Vet att han inte är så sugen på att lägga upp film på en uppstart
Där ser man. Senast vi talades vid över telefon sa han själv att vi får ta o ordna det vid tillfälle.
Idag ska vi ut och härja lite! Ska ni dit, är Griffin hemma eller är han vilse i holland igen?
Själv så väntar man bara på en huvlåsplåt, sen ska evon stretchas lite
Han har nog kört vilse på något tulpanfält där nere.. Med andra ord, han är inte hemma än Vet inte om han dyker upp ikväll, men till imorn är han nog hemma iaf. Jass, härligt då börjar det närma sig nu då
Han har nog kört vilse på något tulpanfält där nere.. Med andra ord, han är inte hemma än Vet inte om han dyker upp ikväll, men till imorn är han nog hemma iaf. Jass, härligt då börjar det närma sig nu då
Närma och närma sig, allt är väl relativt. Får ju inga som helst besked av Mitsu på när grejer ska komma. Lagom irriterande. Typ 80 dagar sen jag skickade iväg bilen
jag började skaratta redan innan du släckt lyset! fan vad du är stadig på handen! en riktigt proffsig film jag kanske borde lyssnat på dig och klippt sladden ändå
jag anser att det är rätt så tråkigt med starta motorn filmer.. när inte allt är å plats.. men vi ska göra ett kort klipp på den ialla fall!