Hoppas inte på för mkt, du kommer ju ändå från Skåne, ett biltokigt landskap Men vi är väl 4-5st som alltid e ute på Lördagar. Fredagar har jag ingen vidare erfarenhet om
hahahaha då låter de bättre välkommen till statioil
Så ja får inte vara på eurostop för jag kör volvo? elakt får smiska dig dig på laholmsvägen ist då :p
hahaha du kör väl bara ras <3
Nejdå bara alla packningar som flyger iväg hela tiden men det ska vi nog försöka ordna nu i vinter hehe bygger ut vevhusventen och skit de sista som hände var ju att packboxen till kammen flyttade sig lite utåt sen vare olje exakt överallt så ingenting lär rosta i motorutrymmet iaf
Så ja får inte vara på eurostop för jag kör volvo? elakt får smiska dig dig på laholmsvägen ist då :p
hahaha du kör väl bara ras <3
Nejdå bara alla packningar som flyger iväg hela tiden men det ska vi nog försöka ordna nu i vinter hehe bygger ut vevhusventen och skit de sista som hände var ju att packboxen till kammen flyttade sig lite utåt sen vare olje exakt överallt så ingenting lär rosta i motorutrymmet iaf
HAHHA de e ju bra :p oljesprutning e aldrig fel :p haha ja overdriver dom coola killarna vare
HAHHA de e ju bra :p oljesprutning e aldrig fel :p haha ja overdriver dom coola killarna vare
De coola killarna letar race på laholmsvägen på onsdagsnätter ^^
De coola killarna letar race på laholmsvägen på onsdagsnätter ^^
de låter som mig jag letar varje vardag blire race imorgon ?