2140
Sök

Angående: Träffar m.m i Halmstad..

109 Inlägg
28 juni 2008
Tigerofsweden skrev:
sluta du lipa istället , jag har väl rätt att säga vad jag vill om saken eller ?
om han frågar och jag väljer att svara på det med mitt svar så ska du väl skita i vad jag skriver , det är inte meningen att jag ska uppmana folk att inte komma utan jag säger bara vad jag tycker om träffen ...

det är la fan bättre att säga som det är än att han ska köra flera mil o komma hit och där e 8-12 bilar eller du kanske gillar att åka långt helt i onödan ?

och JA det måste vara EXTREME USTÄLLNINGSBILAR för att jag ska vara nöjd , har du någonting emot det också eller ?

jag tycker det säger sej själv att det inte kommer 100tals bilar till halsmtad 1 gång i månaden för en bilträff, specielt när det står i början att det inte är en STOR träff, så ja tycker du ska sluta lipa om saken, du har fått sagt ditt och vill du åka till något extremt med bilar som redan visats 100 ggr runtom i sverige år efter år så gör du det, och om man nu ska vara ännu petigare så står det träff och inte utställning, å vill du se utställningsbilar så åk till en UTSTÄLLNING inte en BILTRÄFF. så välj dina ord bättre om du ska spela duktig..

109 Inlägg
28 juni 2008
volvo_92 skrev:
jag kommer, kommer ävan att springa runt med kamera om det är oke joch ta några bilder på bilarna så det är okej för er som kommer, bilderna kommer också komma ut för på garaget på denna tråden eller något vi får se//Mvh:Kim.......

fota på du tongue

Blivande lastbilscaffis
134 Inlägg
28 juni 2008
santas_bitch skrev:
volvo_92 skrev:
jag kommer, kommer ävan att springa runt med kamera om det är oke joch ta några bilder på bilarna så det är okej för er som kommer, bilderna kommer också komma ut för på garaget på denna tråden eller något vi får se//Mvh:Kim.......

fota på du tongue

tackar låter ju bra att någon vill vara med på bild ikväll, nu behöver jag godkännandet från fler också

om så önskar så suddar jag bort nummerplåten på något höger eller vänster..

Blivande lastbilscaffis

680 Inlägg
28 juni 2008
har inte bestämt än ,,öltarmen suger lite än, lite nya bilder nu med så kanske min plastar oxå

Hårdrockare - Ärkemupp.
270 Inlägg
28 juni 2008
foton är inge problem för min del, bara reg-plåten suddas ut tongue

Zack de la Rocha @ Rock Am Ring: Anybody else than me that thinks that President Bush should be executed?
What? The land of the free? Whoever told you that is your enemy!

680 Inlägg
28 juni 2008
vf suddar alla ut sina reg plåtar t ex på blocket när de skall sälja mm,,man blir ju bara mer tveksam till å köpa då mm??

1 231 Inlägg
28 juni 2008
aahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha så varje vecka är det utställlningar nere i HBG då eftersom det kommer ett x antal bilar mer big_smile hahahaha okey då vet jag det xD jisses

*Edit:
Kan du vara vänlig och läsa reglerna under paragraf §1, Sundhet och "netiketten".
Skärpning.
/Moderator

109 Inlägg
28 juni 2008
Tigerofsweden skrev:
aahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha så varje vecka är det utställlningar nere i HBG då eftersom det kommer ett x antal bilar mer big_smile hahahaha okey då vet jag det xD jisses

läser du min text igen så står där inget om helsingborg, det jag menar är gatbil, elmia med flera,
Senast redigerat av santas_bitch (28 juni 2008)

109 Inlägg
28 juni 2008
demk skrev:
vf suddar alla ut sina reg plåtar t ex på blocket när de skall sälja mm,,man blir ju bara mer tveksam till å köpa då mm??

därför att lämnar du ut ditt regg nr så kan folk lätt kolla vart du bor. och resten borde tala för sig själv..

680 Inlägg
28 juni 2008
ok fast finns inget å snå på min så ,men men är la olika hur försiktig man är kanske

109 Inlägg
28 juni 2008
demk skrev:
ok fast finns inget å snå på min så ,men men är la olika hur försiktig man är kanske

japp men du förstår själva principen. inte så kul att få ett stereobygge snott som kostat dig en 5-6000 spänn eller kanske 10 ggr mer. smile.

680 Inlägg
28 juni 2008
ja klart jag gör de ,,var mest dom som säljer "vanliga bilar på blocket" mm

109 Inlägg
28 juni 2008
demk skrev:
ja klart jag gör de ,,var mest dom som säljer "vanliga bilar på blocket" mm

ser att du har snygga kjolpaketet på saabe så jag tycker du kan ramla ned till micro idag. ju fler saabar ju bättre, vi måste säkra existensen för vårt folk och en framtid för våra saabfrälsta barn! ;D.

680 Inlägg
28 juni 2008
hahah de är ju vanlig aero jag har el de kanske finns olika kjolar på aero??

109 Inlägg
28 juni 2008
demk skrev:
hahah de är ju vanlig aero jag har el de kanske finns olika kjolar på aero??

hm inte säker tongue. men tror att det fanns aero med *platta* paketet smile. men kom dit. det är kul men mycke gruppbilder på saab.. de e bara till å ställa sej i högen.

680 Inlägg
28 juni 2008
får väl se om jag orkar åka till halmstad

Hårdrockare - Ärkemupp.
270 Inlägg
28 juni 2008
Ah jag börjar bli rastlös nu, i min väntan sitter jag och lyssnar på Rage Against The Machine - Guerrilla Radio och härnäst Bulls On Parade big_smile

Zack de la Rocha @ Rock Am Ring: Anybody else than me that thinks that President Bush should be executed?
What? The land of the free? Whoever told you that is your enemy!

Blivande lastbilscaffis
134 Inlägg
28 juni 2008
samma här har inget att göra, men det väsrta av allt så vill jag kunna åka med ut sen när dem ska vidare:(sadsadsad

Blivande lastbilscaffis

1 231 Inlägg
28 juni 2008
åk med da ? big_smile

Blivande lastbilscaffis
134 Inlägg
28 juni 2008
Tigerofsweden skrev:
åk med da ? big_smile

du skojar???

Blivande lastbilscaffis

Sök