Formel 1 VM

FH16
20 oktober 2007 · 137 Inlägg

Vad tror folket här om VM slutställningen då?
Själv TROR jag på Hamilton om hans nerver håller.
Men HOPPAS på att det är Kimi`s tur.

Life is ours,we live it our way/James Hetfield
Volvo v70 (2005)
Niklas1987 NO
20 oktober 2007 · 2 182 Inlägg

kimi tar det här, Visst Hamilton har kört bra, men har han tillräkligt med stake att vinna VM? tror inte det

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
MilleN
20 oktober 2007 · 9 108 Inlägg

Jag tror Hamilton tar det ganska lätt, såvida inte Alonso går på såpass hårt att båda kör av wink Knappast troligt eftersom det är samma team men en del av mig vill att Kimi vinner! Annars har jag hållt på Hamilton hela tiden, gillar honom skarpt.

RRBmw
21 oktober 2007 · 345 Inlägg

Tycker Hamilton gjort de grymt, imponerande att se honom köra, verkligen noll respekt.
Jag hoppas att kimi vinner o har alltid hoppats på att han gör de, kommer bli grymt svårt, men möjligheten finns.
Men Hamilton är även värd de med hans prestation.

Audi S2 "PPF H.O" (1992)
NIzmO Ollikkala Racing
21 oktober 2007 · 1 724 Inlägg

Var riktigt imponerad när Hamilton dök upp i F1 och visade resultat direkt men trodde aldrig han skulle gå såhär långt i sin första säsong yikes .
Han har ett riktigt guldläge idag iaf men jag hoppas så in i bengen att Kimi lyckas ta tag i det och vinna istället men det blir hårt cool .

- Time Attack -
Nissan Cherry turbo "Pulsar Turbo ET" (1986)
Nissan 200sx rs13 "Time attack edition" (1989)
alminjo SLK
21 oktober 2007 · 610 Inlägg

Kimi kan man utesluta helt om inte både Hamilton och Alonso bryter loppet, vilket är nästan osannolikt..

Med 3p mer och en rad framför Alonso tror och hoppas jag att Hamilton fixar detta!. Hoppas Massa vinner, följt av Hamilton....sen bryr jag mig inte om resten ..

MickeTuncer Fotograf
21 oktober 2007 · 966 Inlägg

Vilken tid och vilken kanal!?

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se
BMW 520d "F11" (2011)
Mäki Långsam Perfektionist
21 oktober 2007 · 4 800 Inlägg

17,30 Tv6 smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
RRBmw
21 oktober 2007 · 345 Inlägg

alminjo skrev:
Kimi kan man utesluta helt om inte både Hamilton och Alonso bryter loppet, vilket är nästan osannolikt..

Med 3p mer och en rad framför Alonso tror och hoppas jag att Hamilton fixar detta!. Hoppas Massa vinner, följt av Hamilton....sen bryr jag mig inte om resten ..

Dom behöver inte bryta, räcker bara me att dom kommer längre ner i fältet. Vilket absolut kan ske, svårt men chansen finns smile

Audi S2 "PPF H.O" (1992)
BlacKnBluE
21 oktober 2007 · 73 Inlägg

Kan bli en intressant start!

Alonso tar ut Hamilton i starten och Räikkonen blir Världsmästare... och Alonso går sedan till Ferrari....och får sin hämnd på Mclaren.. Konspirations teori a la grande big_smile

Senast redigerat av BlacKnBluE (21 oktober 2007)

Ju äldre man blir, desto bättre blir leksakerna
"How does your wife know that you have turned gay? You just bought a Prius!"
Tonket Bimmer Freak
21 oktober 2007 · 162 Inlägg

Rääääiiiiiiikkkkkkööööööönnnnnneeeeeennnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!
Tjoho, där satt den!!!! big_smile big_smile big_smile cool ICEMAN klara det.

Räikkönen 110 p
Hamilton    109 p
Alonso       109 p

Senast redigerat av Tonket (21 oktober 2007)

Member of Unknown Örebro
FluGan Sideways.nu
21 oktober 2007 · 873 Inlägg

jävligt synd om Hamilton tycker jag...

www.sideways.nu - Nytt svensk driftingforum
Besök oss gärna, det kostar inget.
Nissan 200sx "Sideways.nu" (1992)
-Mike- Stolt tvåbarnsfar
21 oktober 2007 · 548 Inlägg

Fanns väl allt i det loppet! Krascher, spänning och jävligt roligt att det gick som det gick! Äntligen gick det för Kimi!big_smile

-Mike-
BMW 320i (2003)
whitesnake Fiat och Alfa Romeo mekaniker
21 oktober 2007 · 285 Inlägg

Haha det bästa f1 loppet jag har sett någonsin smile jävligt roligt att Raikkonnen vann, har hejat på honnom sen han började köra.

Hamilton har annars gjort det jäkligt bra ända tills nu, där hans nerver inte riktigt höll, sammtidigt som han hade lite otur med bilen, men ändå mycket imponerad av den killen.

Tonken Hamilton kom 2:a efterson han har fler vinster än Alonso.

Senast redigerat av whitesnake (21 oktober 2007)

MilleN
21 oktober 2007 · 9 108 Inlägg

Yes grymt lopp blev det smile Nu kan vi hålla diskussionen till den nya tråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=61260

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang