RouziMotorsport skrev:
moose46019 skrev:
RouziMotorsport skrev:
asså köp inte eBay skit om ni inte ska bygga bilar seriöst..

bara ett tips, kompisen köpte lite grejjern, cat-back system och det va värdelöst, nog visste han innan att det va ett fake, men när han väl fick den lossnade stagen och det var massa repor på slutdämparen, skit helt enkelt.
och så blir det inte i fall man beställer i butiker. jag har aldrig haft några problem när jag har beställ på ebay.
har köpt i från usa england tyskland inga problem någostans.
Jag litar då alldrig på eBay ett seriöst företag lägger inte ut produkter på eBay..
Det finns mkt där skit där som man putsar upp och fixar och sedan säljer dyrt, att det sedan kommer från en butik får bara folk o tro att det är mer äkta än privat person.
Men jag säger inte att allt där är fake men till stor del.
Är väll som att säga att ett seriöst företag aldrig lägger ut produkter på eBay. Är väll som att företag lägger ut blocket i Sverige?
Skulle säga att ett företag mister många kunde rom man inte gör det, då dom flesta letar efter saker man ska köpa just på blocket, eBay etc etc.
Vet ingen som köpt nått på eBay och inte gjort det själv så kan inte utala mig om det, men det är väll som allt annat att man kan ha otur och komma till fel företag etc. Man får vad man betalar för. För mig känns det säkrats att köpa saker över disk och få klämma och känna!
Så själv skulle jag aldrig köpa från eBay. Men man kan nog tjäna en del om man vågar ; )
Senast redigerat av MIKK0 (22 oktober 2007)
Remember, remember the fifth of November, the gunpowder treason and plot,
i know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot