4433
Sök

Röda siliconslangar

Lindahls Gräv AB
716 Inlägg
24 oktober 2007
Trådstartare
Finns det röda siliconslangar att köpa någonstans?

Väghyvel
252 Inlägg
24 oktober 2007

Lindahls Gräv AB
716 Inlägg
24 oktober 2007
Trådstartare
joel_h skrev:
http://www.jleracing.se/

RÖDA

Tavk, men fanns inte riktigt de jag ville ha, någon annan som vet?

Väghyvel
252 Inlägg
24 oktober 2007
Rooth07 skrev:
joel_h skrev:

RÖDA

vilken typ ska du ha då??

176 Inlägg
24 oktober 2007
vikensmaskin i uddevalla tar hem alla typer alla färger, han har t.ex en knallgul samco som e blå invändigt,en kylslang t en alfaromeo nått...svårslaget! 0522-16300, hälsa från bohlin...

Alla borde få ha en Cossie och en e30 nån gång...

1 207 Inlägg
24 oktober 2007
Jag är faktiskt också intresserad av att byta lite slangar emot silikon diton. Men jag är inne på att ha gröna slangar. Vet ni om det finns? Gärna ett ställe med en hemsida med priser osv.

Lindahls Gräv AB
716 Inlägg
24 oktober 2007
Trådstartare
maco skrev:
Jag är faktiskt också intresserad av att byta lite slangar emot silikon diton. Men jag är inne på att ha gröna slangar. Vet ni om det finns? Gärna ett ställe med en hemsida med priser osv.

www.stylingbutiken.se har gröna vakumslangar!

176 Inlägg
24 oktober 2007
maco skrev:

vikens maskin

Lindahls Gräv AB
716 Inlägg
24 oktober 2007
Trådstartare
joel_h skrev:
Rooth07 skrev:
joel_h skrev:

RÖDA

ska ha reducering 2-2,5" . 2,5-3"( 90 graders böj)
2,5" böj
2,5" rak
5,6 mm slang

1 207 Inlägg
24 oktober 2007
cossiebool skrev:
maco skrev:

vikens maskin

Jo, det lät ju lovande. Men deras sida var lite fattig med information för tillfället.

Hur tänkte du nu?!
423 Inlägg
24 oktober 2007
Micro kan beställa hem röda, dock risk för att det tar tid, polarn har väntat på sina i nån månad nu.

Lindahls Gräv AB
716 Inlägg
24 oktober 2007
Trådstartare
Puff2k skrev:
Micro kan beställa hem röda, dock risk för att det tar tid, polarn har väntat på sina i nån månad nu.

Hehe okej okej:P

4 506 Inlägg
24 oktober 2007
Har inte kollat vad det är för länkar du har fått, sitter med lite annat nu. men Köp inga billiga slangar, Köp av kännt märke, Det är det värt, Dåliga slangar kan brista, Vet en där det släpte i det pressade fästet, Motorn vart helt nyrenoverad för x antal tusen. Och så släpte det i pressningen, Oljan for ut i bra fart och motornskar.

Kan du andas kan du dö.

176 Inlägg
24 oktober 2007
_Wallis_ skrev:
Har inte kollat vad det är för länkar du har fått, sitter med lite annat nu. men Köp inga billiga slangar, Köp av kännt märke, Det är det värt, Dåliga slangar kan brista, Vet en där det släpte i det pressade fästet, Motorn vart helt nyrenoverad för x antal tusen. Och så släpte det i pressningen, Oljan for ut i bra fart och motornskar.

pressad silikonslang???

176 Inlägg
24 oktober 2007
hydraulslang pressar man, o då defintivt inte enl den här specen: ska ha reducering 2-2,5" . 2,5-3"( 90 graders böj)
2,5" böj
2,5" rak
5,6 mm slang
märke på silikonslang spelar fan ingen roll men kör dyr samco, men kolla antallager 6lagrad typ...pressad siliconslang med olja..hmm

4 506 Inlägg
24 oktober 2007
cossiebool skrev:
_Wallis_ skrev:

pressad silikonslang???

Nej, Silikonslang ja, fasst för olja, till turbon, I ena enden satt det en pressad metalkona eller nått, har inte sett den sj, Men slangen poffade av från "konan" eller vad det var,

Kan du andas kan du dö.

allt över 800kg och utan turbo e fjantigt
252 Inlägg
24 oktober 2007
Rooth07 skrev:
joel_h skrev:
Rooth07 skrev:

ska ha reducering 2-2,5" . 2,5-3"( 90 graders böj)
2,5" böj
2,5" rak
5,6 mm slang

Tror nog dom har allt förutom 5.6mm slang, vilket e udda, går inte å pressa på 5mm?

www.jleracing.se är bra å göra med big_smile

Sök