Jag ligger lite på lat sidan nu... men jag hunnit plocka ut klädsel från org stolar att tvätta. Funderar på att köpa CRX stolar och omklädd till röda så den passar bilen lite bättre men men får se om jag orkar med det
Hur är den ratten du köpte? Är det ren skit eller är den okej? Lust att ta lite riktiga bilder? Med tanke på att den kostar typ 100kr så hade det vart skoj o testa med en sån ;P
Hur är den ratten du köpte? Är det ren skit eller är den okej? Lust att ta lite riktiga bilder? Med tanke på att den kostar typ 100kr så hade det vart skoj o testa med en sån ;P
Den ratten är hel ok, jag är nöjd iaf. Ska se om jag kan fixa riktiga bilder till dig
Den ratten är hel ok, jag är nöjd iaf. Ska se om jag kan fixa riktiga bilder till dig
Grymt schysst, hittade den på Ebay för 390kr inkl. frakt till Sverige (inkluderat rattnav till min bil). Kanske värt att testa, men skulle gärna se en riktig bild som inte är produktbild
Min tråd ligger redan i sidan 4 efter en del dagar har jag inte updat så dags att plocka upp på första sida. Idag började jag med att lacka om min ventilkåpa till röd.
Så här ser den ut innan jag började plocka ut ventilkåpa.
Ventilkåpa ute redo för borttagning av gamla färg.
på med lite Färgborttagningsmedel.
Grunfärg lackat.
Första laget.
Några lager till. Konstig att färgen bli rosa j..vla mobilkamera.
Just nu ligger ventilkåpa i garage och vänta på torka. Jag får ser om den bli bra annars jag ska lacka om till guld, typ så här:
Grymt schysst, hittade den på Ebay för 390kr inkl. frakt till Sverige (inkluderat rattnav till min bil). Kanske värt att testa, men skulle gärna se en riktig bild som inte är produktbild
Tja, mycket imponerad av din bil, blir bara finare och finare Snyggt som satan vet de ju under huven Keep It up nu! mvh kimpa
Jag har städat en del innan motorrummet bli så fin som den är nu. Jag bli ochså mk imponerad av din projekttråd och antal sidor med fina kommentarer du har MVH//Trung