Har suttit och skummat igenom typ hela tråden nu.. fan vad du ligger i.. Kommer nog bli bra sen, bara du fixar läckaget!
Har dock ett önskemål och en fundering..
Mitt önskemål, ta bort de olika öglorna och metallbitarna som sticker ner i fronten, de pajjar dess råa utseende Fronten i övrigt är fördjävla fin..
När jag sen läser och minns vårat samtal så pratade du om att köra med raka rör.. Vilket jag också vill göra på grund av effektökningen, men hej.. Bilen kommer inte gå igenom besiktningen utan.. Har du någon ersättningskat eller är det läge att beställa hem en?
Ska väl även tillägga att jag börjar gilla det gula i motorrummet mer och mer!
Har suttit och skummat igenom typ hela tråden nu.. fan vad du ligger i.. Kommer nog bli bra sen, bara du fixar läckaget!
Har dock ett önskemål och en fundering..
Mitt önskemål, ta bort de olika öglorna och metallbitarna som sticker ner i fronten, de pajjar dess råa utseende Fronten i övrigt är fördjävla fin..
När jag sen läser och minns vårat samtal så pratade du om att köra med raka rör.. Vilket jag också vill göra på grund av effektökningen, men hej.. Bilen kommer inte gå igenom besiktningen utan.. Har du någon ersättningskat eller är det läge att beställa hem en?
Ska väl även tillägga att jag börjar gilla det gula i motorrummet mer och mer!
Jaja.. Keep it up maan!
Jo dom ska bort där nere.. har inte haft tid o riva fronten m.m för o ta bort dom! men har irriterat mig på dom med! Katten som sitter ska rensas pga helt slut. ska se vad dom säger med den rensad.. sen kan de bli 100 cells men det blir senare de!
Har du många dämpare på ditt eller? ja har redan raka rör på mitt system! sitter en liten skitdämpare bak men det ska på japps istället där! så 3 hela vägen
ett hett tips är att antingen ha orginalkåpan till kylaren och orginalfläkten, har du inte den kåpan kan du lika väl slänga org. fläkten då den bara vispar runt luften i motorrummet...
eller så skaffar den en smal o fin elfläkt som dessutom gör att man slipper volvo ljudet från viskofläkten
ett hett tips är att antingen ha orginalkåpan till kylaren och orginalfläkten, har du inte den kåpan kan du lika väl slänga org. fläkten då den bara vispar runt luften i motorrummet...
eller så skaffar den en smal o fin elfläkt som dessutom gör att man slipper volvo ljudet från viskofläkten
den ska bytas ut emot elfläkt så är inte så noga med den.. bara kronligt o ta bort den med när man måste plocka bort grejjer.. men har inte fått hem elfläkten än så org får sitta tills vidare
nu har cims bror varit ute o han sa med 99% att kamremmen sitter fel. ja som va så noga! ajja så blir o plocka bort det imorgon så han kan ställa kamremmen och alla drev..
får hoppas att det är den som sitter fel då. så den kan starta!
Vill fan besikta skiten snart så jag vet att jag kan ta den till elmia!
Sen har poliserna börjat hitta till just min parkering varit här 3 dagar i rad nu! kommre dom asen garanterat komma när min är är ute och igång!