Från luftburken så går det ju en slang till insuget, men innan första böjen (om man börjar vid luftburken) sitter de en liten dosa ser de ut som, och från den går de sladdar ser de ut som
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Från luftburken så går det ju en slang till insuget, men innan första böjen (om man börjar vid luftburken) sitter de en liten dosa ser de ut som, och från den går de sladdar ser de ut som
hehe e lite trög just nu men om jag fattat de rätt så e de LLM du menar (luftmassemätaren)
Halloj..då har jag börjat spackla ihop mina speglar hehe ^^ åsså har jag "renoverat" mina bromsok
Har redan hunnit slipa ner speglarna så ni får bilder på hur det började
Borta
Lite spackel
Angående bromsoken så plockade jag bort dom ibak och delade på dem. Kolvarna satt så in i h¤lvete så jag fick pressa in dem i ett skruvstäd..å vilken jävla smäll när kolven släppte
fin fint var bromsokarna hela lr inte, tänkte efter smällen Mvh robin
tack tack, jorå dom var hela..men kolven hade rostat fast så hårt så det blev en smäll när de släppte Fast ändå är bromsarna inte helt fria än, kommer nog få nedslag på bes. menmen vi får se vad dom säger
vf spacklar du ihop speglarna?? då kan man ju inte tvätta bilen i maskin tvätt ser f.ö bra ut ! mvh!!
egentligen hade jag inga planer på att spackla ihop dom, utan skulle bara spackla färgen som hade släppt men får se hur jag gör..kanske köper nya speglar från skroten, ska bara kolla ifall de blir snyggt
Robban_89 Tror det kan bli snyggt
kapi Precis, jag kommer aldrig tvätta volvon i maskin ialf
jaha du hade lite tur i oturen som du säger det är inte några svåra grejor att fixa ha det bra o lycka till med punkterna mvh robin
hehe ja det kan man säga bakljuset på ena sidan slocknar när man bromsar men det fick jag ingen anmärkning på Tackar tackar. När jag ändå ska sätta dit en till dämpare ( model liten ) så tänkte jag bygga utblås på vardera sida bak eller så drar jag sidepipes
Vad tror ni blir bäst/snyggast? sidepipes eller utblås på vardera sida? synpunkter på det
jaha du hade lite tur i oturen som du säger det är inte några svåra grejor att fixa ha det bra o lycka till med punkterna mvh robin
hehe ja det kan man säga bakljuset på ena sidan slocknar när man bromsar men det fick jag ingen anmärkning på Tackar tackar. När jag ändå ska sätta dit en till dämpare ( model liten ) så tänkte jag bygga utblås på vardera sida bak eller så drar jag sidepipes
Vad tror ni blir bäst/snyggast? sidepipes eller utblås på vardera sida? synpunkter på det
på vardera sida, men det beror på hur det ser ut under bilen om du ska så måste väll rören ha en en Y form anars så kommer bara ett rör att använads om ena röret blir längre an det andra ha det bra o lycka till mvh robin P.S. vad är det för dämpare ? nyfiken