Kesler´s Volvo 744 GrandLuxe || Ny dörrsida & fult pedalset 17/10

EckeHolmgren T5 & R Fantast
7 augusti 2008 · 1 279 Inlägg

ok big_smile väntar spänt big_smile

Kesler skrev:
igår blev det v8 mek..satte ihop en motor med en bekant inför wheels barkaby och stockholm cruising.
men tyvärr e det nåt knas med www.uppladdning.net eftersom alla bilder i tråden har försvunnit..så ni får vänta tills dom fixat det, så får ni lite v8 bilder smile

Erik H
Kesler
7 augusti 2008 · 3 650 Inlägg

snackade med snubben som har www.uppladdning.net servern och tyvärr så har dom ingen backup på servern så bilderna i tråden kommer inte synas nåt mer sad får väl börja ladda upp bilder via garaget

Kesler
7 augusti 2008 · 3 650 Inlägg

2 bilder på v8 mek..

https://www1.garaget.org/gallery/archive/62634/424087_5gh51g.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/62634/424088_mjfg98.jpg

Robban_89 Pilot och utbildad Däcksparkare
7 augusti 2008 · 1 659 Inlägg

Den kan ni få sätta i min om ni vill hähä wink

(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
EckeHolmgren T5 & R Fantast
8 augusti 2008 · 1 279 Inlägg

jobbigt att meka med en v8 motor? och hur gåre med sjuförtin?

Erik H
Kesler
8 augusti 2008 · 3 650 Inlägg

v80_ecke skrev:
jobbigt att meka med en v8 motor? och hur gåre med sjuförtin?

nej, ganska simpla grejjer faktiskt, inte alls svårt smile nja har inte gjort så mkt på sjuförtin faktiskt..riktigt dåligt med pengar nu också hehe. väntar dock på lite dekaler som borde komma inom en vecka lr nåt wink

Så här ser fronten ut nu ialf

https://www1.garaget.org/gallery/archive/62634/425152_8d8gsv.jpg

Senast redigerat av Kesler (8 augusti 2008)

EckeHolmgren T5 & R Fantast
9 augusti 2008 · 1 279 Inlägg

okej vad är det  för dekaler då?

Kesler skrev:

v80_ecke skrev:
jobbigt att meka med en v8 motor? och hur gåre med sjuförtin?

nej, ganska simpla grejjer faktiskt, inte alls svårt smile nja har inte gjort så mkt på sjuförtin faktiskt..riktigt dåligt med pengar nu också hehe. väntar dock på lite dekaler som borde komma inom en vecka lr nåt wink

Så här ser fronten ut nu ialf

http://www1.garaget.org/gallery/archive/62634/425152_8d8gsv.jpg

Erik H
Runn WS7 Avstängd
9 augusti 2008 · 1 031 Inlägg

Ser bra ut det här. Riktigt nice.  :-)

Pontiac Trans Am WS7 E85 "Wings West" (1998)
Robban_89 Pilot och utbildad Däcksparkare
10 augusti 2008 · 1 659 Inlägg

Nu vart det lackat där, snyggt smile

(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Kesler
12 augusti 2008 · 3 650 Inlägg

Runn WS7 skrev:
Ser bra ut det här. Riktigt nice.  :-)

tackar tackar

Kesler
12 augusti 2008 · 3 650 Inlägg

Robban_89 skrev:
Nu vart det lackat där, snyggt smile

vilket menar du thx anyway hehe

IroniC
14 augusti 2008 · 12 Inlägg

Snyggt bygge, men tycker de e lite för mkt dekaler=/ MDS dekalen gör sig inte alls tycker jag. för stor. Men annars snyggt, fattas bara add-on?

Kesler
14 augusti 2008 · 3 650 Inlägg

v80_ecke skrev:
verkar gå ramåt haft nå mer problems med biln ?

nja inte så mkt problems faktiskt smile

Kesler
14 augusti 2008 · 3 650 Inlägg

IroniC skrev:
Snyggt bygge, men tycker de e lite för mkt dekaler=/ MDS dekalen gör sig inte alls tycker jag. för stor. Men annars snyggt, fattas bara add-on?

Tack tack! hehe det kommer mer dekaler tongue jo är självlite osäker på om mds dekalen ska sitta där lr inte..men den får hänga med sålänge.

addon kommer det tyvärr inte bli, snowcap å lite nät å sånt kommer jag nog köpa..men inte mer. Har tröttnat rejält på volvo! kommer sladda i vinter sen blir det jänkare smile

IroniC
14 augusti 2008 · 12 Inlägg

Ja det förstår jag e också rätt lack på min volvo, men får nog ha den i 2 år till hoppa tebaka en klass på gymnasiet för att gå el istället för teknik så på onsdag börjar jag 2an för andra gången wooho! sen e de 2 år kvar tills man börjar jobba å då blir det nog någe roligare, e rätt sugen på en ford probe eller nått kul. Blir nog inte volvo, allla har ju det, men volvo 740 är en förbannat bra bil egentligen med tanke på hur gammal modellen är, den håller bra om man krockar har man ju sett, Men dom e inte så roliga i längden. Dom går tråkigt. inget vidare drag. Men roligt att ha nått å mecka med fram tills dess;)

Robban_89 Pilot och utbildad Däcksparkare
14 augusti 2008 · 1 659 Inlägg

IroniC skrev:
Ja det förstår jag e också rätt lack på min volvo, men får nog ha den i 2 år till hoppa tebaka en klass på gymnasiet för att gå el istället för teknik så på onsdag börjar jag 2an för andra gången wooho! sen e de 2 år kvar tills man börjar jobba å då blir det nog någe roligare, e rätt sugen på en ford probe eller nått kul. Blir nog inte volvo, allla har ju det, men volvo 740 är en förbannat bra bil egentligen med tanke på hur gammal modellen är, den håller bra om man krockar har man ju sett, Men dom e inte så roliga i längden. Dom går tråkigt. inget vidare drag. Men roligt att ha nått å mecka med fram tills dess;)

Tycker min tic rör hyffsat på sig för sin vikt och att de är en tracktor big_smile

(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
EckeHolmgren T5 & R Fantast
16 augusti 2008 · 1 279 Inlägg

traktorer finns det gott ojm big_smile

Robban_89 skrev:

IroniC skrev:
Ja det förstår jag e också rätt lack på min volvo, men får nog ha den i 2 år till hoppa tebaka en klass på gymnasiet för att gå el istället för teknik så på onsdag börjar jag 2an för andra gången wooho! sen e de 2 år kvar tills man börjar jobba å då blir det nog någe roligare, e rätt sugen på en ford probe eller nått kul. Blir nog inte volvo, allla har ju det, men volvo 740 är en förbannat bra bil egentligen med tanke på hur gammal modellen är, den håller bra om man krockar har man ju sett, Men dom e inte så roliga i längden. Dom går tråkigt. inget vidare drag. Men roligt att ha nått å mecka med fram tills dess;)

Tycker min tic rör hyffsat på sig för sin vikt och att de är en tracktor big_smile

Erik H
Robban_89 Pilot och utbildad Däcksparkare
17 augusti 2008 · 1 659 Inlägg

http://www.tradera.com/Snowcap_till_Vol … n-70286966
Där har du herr Kesler, billigt och bra, samma färg som din också va? wink

(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang