har du fyra likadana fälgar?? ska de inte va 2 olika?
Hur menar du nu?
Robban_89 Du kan va lugn, har redan dimljus med på listan
Pepparkakan/NJ_ Japp, nedre delen av blinkersen ska lackas + mkt mer, väntar bara på bättre väder, sänkning kommer också, fast efter besiktningen Några addon läppar tror jag inte de kommer,om jag inte hittar ett par billiga
ja fälgarna ska väll se liksom lika dana ut på sidorna att va ska man säga ekrarna eller nått ska vara vända så att luften trycks in mot broms skivan. om du förstår va ja menar för nu trycker ju ena sidan ut luft o andra in
ja fälgarna ska väll se liksom lika dana ut på sidorna att va ska man säga ekrarna eller nått ska vara vända så att luften trycks in mot broms skivan. om du förstår va ja menar för nu trycker ju ena sidan ut luft o andra in
Jasså, märkte också det, de va så när jag köpte dem..Det är 2 olika däck på fälgarna, tror de beror på de, Förra ägaren har nog krängt på däcken åt fel håll.. Men ska ändå köpa nya däck i sommar när man dragit in lite pengar=)
Sådär här kommer bilderna, fick låna en polares baslåda med dubbla 10" också Han inte koppla in nåt idag då strömkablarna krånglade, men ska se om jag hinner imorn.
Sen så sitter det 4st 5,25 original högtalare i bilen, men 2 av dem ska ut då dom e sprucka.
Det tror jag med vet bara inte hur jag ska vinkla lådan i skuffen..den är för hög för att ha basarna "ståendes", men den får plats om man skjuter in lådan så basarna petar upp mot hatthyllan. Eller så får den stå i mitten på reservhjuls locket.. vad tror ni?
Den tar ju upp allt om du stället den imitten, blir ju osmidigt om du ska inte med något annat Lägga den ner på dendär "hyllan" eller vad man ska kalla de skulle nog jag gjort, du kan ju testa vilket av dom som blir bäst
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
E de inte bara enklare att sätta in den med en 10"? Den andra var väl bara lånad, skall alltså ut igen? Tror ljudet blir dåligt om du lägger den med basarna uppåt, min spelar åtminsone bäst då den står mot ryggstödet med basen utåt...
Dubbla lådan kommer sitta kvar ett tag, då polarn inte har nåt steg å bilen snart ska säljas Har nu vänt å vridigt lådan men det låter fortfarande inte riktigt bra. Har provat allt förutom att ha den under hatthyllan med basarna uppåt. Just nu står den med basarna mot bakluckan ialf. Kanske slänger in den lilla lådan ändå.
Motorolja Bränslefilter Upphängning till ljuddämparen Lampor till skärmblinkers och till instrumenpanelen 2st pallbockar/ramper
I helgen ska jag försöka få den besiktningsklar..får väl se hur det går, brukar gå åt h*e
Ska ut med gamla oljan och i med ny byte av oljefilter spänna handbromsen byta bränslefilter flytta fram ljuddämparn å hänga upp den fixa batterihållare m.m