kan tipsa om ett till band superjoint ritual med bla fd sångaren i pantera phillip anselmo
Stonegard norskt band som påminner lite om metallica iaf tycker jag det
Volbeat är också ett nytt band som jag fann på SRF 2008 aldrig hörttalas om dem innan störsköna danskar
Senast redigerat av Sushikocken (28 juli 2008)
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Va svårt med det bästa. Kommer mycket bra från vårat avlånga land. Och Europa. Den uttjatade pesten från USA som kallas Metal core står jag helst över. Men ska jag skriva nåt nu. Så är det Gorefest nya, Rise to ruin, The Haunted - The Dead Eye och Scar Symmetry som spelas ofta här just nu.
En sak som slog mig är att samtliga band är svenska Men ska jag välja ett band säger jag In Flames lyssnar inte så mkt på dom nu men dom har gjort sjukt många bra låtar.
They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive! Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!
En sak som slog mig är att samtliga band är svenska Men ska jag välja ett band säger jag In Flames lyssnar inte så mkt på dom nu men dom har gjort sjukt många bra låtar.
lyssnar du på keld? inte många som känner igen dom.. dom va på metaltown...