Blev en rätt tjysst omgång detta ändå. Många feta bidrag, så det är i vart fall svårt att rösta. Lyckades sålla ut 5 favoriter i vilket fall
BMX: Du har konsekvent tuffa chops. Denna var väl inte så orginell, men den var riktigt katchig! Härlig färg du fått till, och matchar bra med fälgarna. Tror dock att du skulle lagt i lite mer blått i skuggorna, för att få en kall färg, för varje gång jag ser den så tänker jag på stranden

Fet är den dock! Bra jobbat
Fotografen_Micke: Du har konsekvent högkvalitiva chops! Du kanske inte gör mest av alla, men det du gör är riktigt bra. Jag är fortfarande helt såld på ditt fälgbyte, det är nästan äckligt vad bra gjort det är! Gillar även stylingen på din bil

Bra jobbat!
Hennk: Ny för tävlingen? Inte sett dig innan i alla fall, men du är defenetivt värd att vara med i top 5

Modsen sitter bra, bakgrundsbytet är superbt. Har du brushat tribalerna själv? Bra jobbat i vilket fall!

Finns lite småsaker att jobba på, men överlag riktigt bra jobbat
Tangen_93: Vad kan jag säga?

Bara så bra gjort. Det är inte massa styling och grejer, men du visar att det inte behövs! En fet motor, fälgar och lite dekaltrimm... Du har gjort det riktigt riktigt bra! Toppen!
ToXtreme: Var tvungen att ta med den!

Jag har själv moddat några bilar med det bodykittet. Är en tacksam donatorbil, minst sagt

Tycker du fått ihop det rätt bra. Det som är mest imponerande är hur lika de gröna färgerna är, med tanke på att donatorn är vit och orginalbilen gul. Bra jobbat

Är en liten miss där på framskärmen bara... Du skulle lagt till en ny linje för motorhuven.

Så vem får då min röst. Jag har tittat fram och tillbaka på bilderna, men är en jag fastnar extra för varje gång jag ser den, och det är den jag måste ge min röst. I detta fall är det:
Jag röstar på Tangen_93!Riktigt bra gjort. Som sagt inte mest eller något, men det som är gjort är så bra gjort, och unikt gentemot de andra bilarna i tävlingen att det måste premieras. Bra gjort!

Ha det gott och lycka till alla i tävlingen!
Mvh
Emil