Syns lite rosa vid fästet till huven och precis under den bortre framlampan ser man lite "Fejdat" utav gamla stötfångaren?
Hoppas det inte gjorde något att jag sa något men tänkte bara om du hade missat det eftersom det gärna blir att man glömmer av vissa saker när man gör såpass mycket saker som du har gjort!
Gör absolut inget, det är som du säger man glömmer och blir lätt blind på små detaljer
Okej va bra! Haha nu va du ännu mer glömsk... Du glömde ta bort det som är mellan framlampan och "tutten" Hoppas du förstår vad jag menar, svår att förklara! (Bte, "tutten" kanske är en blinkers?)
Jag ville ge mig på ett försök att måla från scratch men det blev inte så bra så det fick bli en toon av det... Har i alla fall utgått från chevans grundformer - taket är choppat, allt onödigt är rensat, hjulhusen bak förstorade. Luftintag på bakskärmarna, scoop på huven, OPW-rutor. Chrome reverse-fälgar, customfront med strålkastare från 1962 Chrysler och breddad Ford F1-grill. Behöver nog sisådär tolv ton övning men någonstans måste man börja.
Senast redigerat av Volvo544special65 (14 december 2011)
Det står ganska klart att det var BlowT23 som vann. Grattis och upp med en bild. Poängställningen kommer i morgon för nu ska jag dricka whiskey och umgås
Blev det mycket whiskey då det är länge sedan det var "i morgon" nu?
Det står ganska klart att det var BlowT23 som vann. Grattis och upp med en bild. Poängställningen kommer i morgon för nu ska jag dricka whiskey och umgås
Blev det mycket whiskey då det är länge sedan det var "i morgon" nu?
haha blev lite grann, haft full upp med barn och annat med en poängställning kommer
Är ju inte röstning än? Jag tycker man kan hålla sig till det datum det är satt att det skall röstas. Inte schysst att börja innan man vet om alla bidrag kommit in, ifall man sliter in i det sista med en bild som blir perfekt och så har folk redan börjat rösta.