Hur ofta rakar ni er? :D

billy IT-Tekniker
6 december 2007 · 376 Inlägg

TheDeadDorkster skrev:
enbart när damen börjar klaga.

antingen det , eller så ca 1 gång i veckan..

Volvo V70 "Greyline" (1999)
Alex_bergstr
3 januari 2008 · 1 364 Inlägg

det är olika skulle behövas varanan dag iaf..big_smile kan man inte göra på ngt specielt sätt så man slipper göra de så jävla ofta?^^ börjar bli less på det nu xD

BMW 540i/6 nr 473 av 797 "Under renovering" (1995)
BMW 435i Gran coupe "Estoril blå" (2015)
Lardi SQ
3 januari 2008 · 1 343 Inlägg

billy skrev:

TheDeadDorkster skrev:
enbart när damen börjar klaga.

antingen det , eller så ca 1 gång i veckan..

samma med mig!



raka mig varje morgon i lumpen, annars va de omvisitation påmig å panic.. plutonens hackkycklingar va de gäller rakning.. baara för vi hade stadig skäggstubb hela tiden.. va tvungen å göra de mothårs med, å de sved som fan, men den satans löjtisen va fortfarande lika stolt! nu tar ja igen de med en gång i veckan..

Senast redigerat av Lardi (4 januari 2008)

Ljudnörd!
Mortalis VW-nörd?
3 januari 2008 · 4 332 Inlägg

Se till att använda bra produkter för rakningen så behövs det inte lika ofta, samt blir mkt bättre i hyn. Decleor rak gel och after shave t.ex. använder jag, skitbra, finns på Åhléns, kostar väl 150kr per flaska, så 300 för både och, nåt sånt, men då räcker de jävligt länge också å blir silky smooth smile

Alex_bergstr
3 januari 2008 · 1 364 Inlägg

Mortalis skrev:
Se till att använda bra produkter för rakningen så behövs det inte lika ofta, samt blir mkt bättre i hyn. Decleor rak gel och after shave t.ex. använder jag, skitbra, finns på Åhléns, kostar väl 150kr per flaska, så 300 för både och, nåt sånt, men då räcker de jävligt länge också å blir silky smooth smile

men tycker det är så krångligt med rak vatten å skit:P använder bara hyvel och vatten:D men det är kanske därför jag behöver raka mig så ofta`?^^ några tips på hur man använder rakloödder å skit bäst?tongue dum fråga kanske men jag e itne så smart så klaga inte på mig;)

BMW 540i/6 nr 473 av 797 "Under renovering" (1995)
BMW 435i Gran coupe "Estoril blå" (2015)
Mortalis VW-nörd?
3 januari 2008 · 4 332 Inlägg

Calibra_16 skrev:

Mortalis skrev:
Se till att använda bra produkter för rakningen så behövs det inte lika ofta, samt blir mkt bättre i hyn. Decleor rak gel och after shave t.ex. använder jag, skitbra, finns på Åhléns, kostar väl 150kr per flaska, så 300 för både och, nåt sånt, men då räcker de jävligt länge också å blir silky smooth smile

men tycker det är så krångligt med rak vatten å skit:P använder bara hyvel och vatten:D men det är kanske därför jag behöver raka mig så ofta`?^^ några tips på hur man använder rakloödder å skit bäst?tongue dum fråga kanske men jag e itne så smart så klaga inte på mig;)

Hehe de e inge krångligt alls, bäst resultat får man faktiskt i duschen med gelen.
Man bara trycker ut lite i handen, sen över ansiktet där man ska raka sig, sen kör man bara på som vanligt med hyveln.
Sen när du duschat klart kör du på after shaven som återfuktar huden o så, det är inte en sån som svider utav bara helvete, blir en svalkande skön känsla av alltihop.

Klart att de påverkar hur ofta du behöver raka dig, kommer ju närmare inpå huden när man har någon bra produkt.

grim_reaper
4 januari 2008 · 125 Inlägg

Rakar mig 1 gång i veckan brukar bli fredagar efter jobbet

Allt jag ser är stänkskärmar o sprit
BeNnaN
4 januari 2008 · 155 Inlägg

rakar mig varannan dag

BMW 120i "DotZ" (2019)
pzymon egen företagare
4 januari 2008 · 630 Inlägg

2ggr i veckan, gäller för kinder, pollisonger och halsen, resten trimmas

lingua
4 januari 2008 · 2 271 Inlägg

Varje söndag går trimmern igång på det lägsta, huvud som ansikte.
Dock rör jag inte bockskägget.

Saab 9000 Talladega "T5.5 Kortmotor" (1988)
Hammarslag Inläggskritiker
4 januari 2008 · 990 Inlägg

När det är partydags eller när det börjar klia (vardagar) big_smile

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed
DPB Öh, barlös.
4 januari 2008 · 300 Inlägg

Beror på oftast är det väl 2-5 gånger i veckan men ibland får jag fnatt och skiter i det i ett par veckor för att jag ska olda nått smile

Mokko
4 januari 2008 · 286 Inlägg

1-2gånger om dagen vanligen, men nu efter ett konstigt nyårslöfte ska inte jag och Bodegan här på forumet raka oss på en månad. Är ju bara inne på fjärde dagen nu och är redan bra lurvig.

Racso Dr Snuggles
4 januari 2008 · 956 Inlägg

Mokko skrev:
1-2gånger om dagen vanligen, men nu efter ett konstigt nyårslöfte ska inte jag och Bodegan här på forumet raka oss på en månad. Är ju bara inne på fjärde dagen nu och är redan bra lurvig.

Hahah, hur kan man behöva raka sig 2ggr om dagen ?

- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"
sulan-1
4 januari 2008 · 62 Inlägg

Mokko skrev:
1-2gånger om dagen vanligen, men nu efter ett konstigt nyårslöfte ska inte jag och Bodegan här på forumet raka oss på en månad. Är ju bara inne på fjärde dagen nu och är redan bra lurvig.

Ser ju fram emot bilder på detta för att följa, 2 bilder /vecka !

Det är inte farten som dödar det är smällen
(it´s not the fart that kills it`s the smell)
Peugeot 206cc "le petit" (2005)
RonnieH Ford är min grej!
4 januari 2008 · 582 Inlägg

En repa med Mach 3:an var tredje dag håller fejan i ordning lol
Utom den lilla skäggtofsen på underläppen, känns naket utan den (min funderar-tofs)

Från en helt annan del av Köping...
"Håll bilen fräsch, slipp wunderbaum...!"
Lindqvist Bil AB Ford Köping
Ford Fiesta "ST150" (2006)
mrcelica
4 januari 2008 · 1 639 Inlägg

Damen kräver porrpung, men i fejset skiter hon i om jag rakat mig eller inte.... big_smile

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
zortep
4 januari 2008 · 911 Inlägg

Varje Fredag iaf smile sen någon gång innan också om jag orkar  smile annars fåre vah smile bockskägget trimmas färre gånger smile

pic up the phone, wazzzaaa
Team-Adolfsson Gödseldräng
4 januari 2008 · 4 529 Inlägg

rakar 1 gång veckan men sparar polisongerna ^^

lodan
4 januari 2008 · 217 Inlägg

när det behövs..

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang