missade lyxfällan,var det bra.

westlife
21 juli 2008 · 246 Inlägg

sitter också o tittar på det i skrivande stund.. dumt av dom att fixa huset liksom tongue

Epitaph
21 juli 2008 · 835 Inlägg

"Jag puttar hellre min egen bil än kör bankens" Det kanske man borde säga till posern på teve i Lyxfällan smile

Micksson
21 juli 2008 · 343 Inlägg

Dekalen på V70n "Din dröm, min verklighet" WHAHAHAHA! Hade inte han lånat pengar för att köpa den också? big_smile Sicket stolpskott.

Någon som vet vart ungefär det var dom bodde? Kände då inte igen mig.

Senast redigerat av Manhunt (21 juli 2008)

PushedRay Sir Real
21 juli 2008 · 390 Inlägg

bra prioriterat av tomten med v70n hmm

evilaudio
21 juli 2008 · 16 195 Inlägg

lyxfällan e ju ett piss program.. Ge folk mer pengar så dom kan köpa de dom vill ha iställlet..big_smilebig_smile

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Paxter
21 juli 2008 · 124 Inlägg

Manhunt skrev:
Dekalen på V70n "Din dröm, min verklighet" WHAHAHAHA! Hade inte han lånat pengar för att köpa den också? big_smile Sicket stolpskott.

Någon som vet vart ungefär det var dom bodde? Kände då inte igen mig.

big_smile han jobbar på mitt jobb hahaha
vet inte exakt vart han bor men e ju runtomkring stenkullen

dabby född blåvit
21 juli 2008 · 624 Inlägg

vart ju bilder från en onsdagsträff vid Järnbrott i början, undra om han läst allas kommentarer :p

John87 Stolt Volvoägare
22 juli 2008 · 4 913 Inlägg

dabby skrev:
vart ju bilder från en onsdagsträff vid Järnbrott i början, undra om han läst allas kommentarer :p

Gjorde han säkert för ett halvår sen då programmet sändes.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
jenni_112
12 september 2008 ·

Paxter skrev:

Manhunt skrev:
Dekalen på V70n "Din dröm, min verklighet" WHAHAHAHA! Hade inte han lånat pengar för att köpa den också? big_smile Sicket stolpskott.

Någon som vet vart ungefär det var dom bodde? Kände då inte igen mig.

big_smile han jobbar på mitt jobb hahaha
vet inte exakt vart han bor men e ju runtomkring stenkullen

då skulle jag vilja fråga en sak...
har en bekant där och han sa att han inte sålde bilen utan dom bara gjorde det i programmet på lotsas...men hur e det nu då?har han kvar bilen eller inte?neutral

markholm
12 september 2008 ·

Manhunt skrev:
Dekalen på V70n "Din dröm, min verklighet" WHAHAHAHA! Hade inte han lånat pengar för att köpa den också? big_smile Sicket stolpskott.

Kanske inte hade råd med de tre extra bokstäverna, "Din mardröm, min verklighet". roll

Jag personligen kan inte förstå hur folk kan ställa upp i sådana program, hjälp borde gå att få från annat ställe utan att skämma ut sig inför hela svenska folket.

FireTraXX DFFL
12 september 2008 · 9 020 Inlägg

FCB skrev:
Jag kör heller min egen bil än bankens!
Gillar lyxfällan..hehe...jag visste inte att det fanns såna människor som Volvo V70R killen i dagens Sverige!
Man lånar inte ut pengar till sin sambo oavsett om man har gemensamt eller delat ekonomi, man ger pengar om hon behöver det eller om man resar någonstans. En man ska kunna ta hand om sin kvinna.

Var pengarna kommer ifrån kvittar sålänge man har råd att betala. (Vilket han inte hade)
Men håller med dig om att man inte ska låna ut pengar till den man älskar.
Man ger henne pengar så att hon har råd att göra det hon vill göra.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Children-Of-Bodom . : F a d e r a t o r : .
13 februari 2011 · 5 042 Inlägg

Morsan & familj bor i den kåken nu !!
Dock så är det INTE samma personer som var med i Lyxfällan.
Dock är kåken jättrefräsh & fullrenoverad nu smile
Tak osv är helt utbytt.
huset har renoverats från mögelskadorna.
dränering runt huset.
balkong osv är helt nytt .
Huset är idag ett modernt hus innuti.
även spottlights m.m runt huset längs tak kanterna.

Senast redigerat av Children-Of-Bodom (13 februari 2011)

C H E V R O L E T <3
Marticus Meldem
13 februari 2011 · 917 Inlägg

gillar den blåsta blondinen som va me för ett tag sen, hon handlade kläder för 20k+, för att få "göra det en sista gång innan hon slutar", dessutom va ju ena plagget för 9k nedsatt från 12k, "de tyckte jag va jättebra!"

herrejösses...

(╯°□°)╯​︵ ┻━┻
xXSammy
13 februari 2011 · 6 577 Inlägg

Marticus skrev:
gillar den blåsta blondinen som va me för ett tag sen, hon handlade kläder för 20k+, för att få "göra det en sista gång innan hon slutar", dessutom va ju ena plagget för 9k nedsatt från 12k, "de tyckte jag va jättebra!"

herrejösses...

Ja usch..

För inte att tala om hon som började grina när de sålde hennes Saab. Att hon fick åka i en Mitsubishi istället var ju sååå illa

De/Dem
Marticus Meldem
13 februari 2011 · 917 Inlägg

Malheus skrev:

Marticus skrev:
gillar den blåsta blondinen som va me för ett tag sen, hon handlade kläder för 20k+, för att få "göra det en sista gång innan hon slutar", dessutom va ju ena plagget för 9k nedsatt från 12k, "de tyckte jag va jättebra!"

herrejösses...

Ja usch..

För inte att tala om hon som började grina när de sålde hennes Saab. Att hon fick åka i en Mitsubishi istället var ju sååå illa

jusste fan hahahaha! ja jösses.. kan hålla på hela dan att skratta åt dem på lyxfällan... men visst känner jag medlidande för vissa av dem med, men inte många!

(╯°□°)╯​︵ ┻━┻
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang