Jag använder mej av en Orion XTR 12" till min hemma bio, funkar ypperligt
men det är lite klurigt för man ska ju anpassa låda efter högtalaren! så den högtalaren du köper & slänger in i din låda som ska låta bra , kan låta skit helt enkelt!
Jag testade & bytte ut min orion mot värsting högtalaren Digital Designs men det lät skit!
mest för att basen kräver massa watt som jag inte har & en större låda med en annan avstäming så jag bytte tillbaka orkar inte bygga en ny låda!:.
- dB Team: Naughty Bassheads, SM, EM Champion m.m
- Member of: Skitskraj MC - Motto: Live Fast ~ Die Young