3700
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

Unknown_Orebro
18 januari 2009
i500 skrev:
äre ingen som är uppe i ånnaboda\storstenshöjden o åker där e ju fullt me snö o massa grusvägar + tomma parkeringar på kvällarna?

Blir ju duktiga biten att åka men är nog roligt förstår jag, man får väll se om man dyker dit någon kväll!

Bröderna bus
118 Inlägg
18 januari 2009
i500 skrev:
äre ingen som är uppe i ånnaboda\storstenshöjden o åker där e ju fullt me snö o massa grusvägar + tomma parkeringar på kvällarna?

Lite halv jobbigt att få upp bilen ur diket om man lyckas med något sånt!
lite djupa!

mvh

18 Inlägg
18 januari 2009
Woodpecker skrev:
Jag dyker upp på stan ikväll, men vi skulle inte träffas på Mässan utan vid Pool Media istället efter det tråkiga som hände igår kväll!!

Vad var det som hände där då?

BioPower by MapTun
238 Inlägg
18 januari 2009
Klevestedt skrev:
Woodpecker skrev:
Jag dyker upp på stan ikväll, men vi skulle inte träffas på Mässan utan vid Pool Media istället efter det tråkiga som hände igår kväll!!

Vad var det som hände där då?

Står i slutet på föregående sida..

Maptun #3 BioPower Inviduell

Meister
6 763 Inlägg
18 januari 2009
i500 skrev:

De finns väll ingen snö där fortfarande? Men de smiskades ganska mycket där upp i sommras big_smile Det ser ut att bli en del snö nu i veckan big_smile

Unknown_Orebro
19 januari 2009
Tja ville bara berätta att Unknown Örebro´s forum är öppnat igen så till er som vill bli medlemar och inte är det än kan bli det nu och till er andra så är det bara att köra på med frågor och annat. där finns det även en "Vad händer i Örebro" tråd så om ni inte hittar vad ni söker här kolla hos oss, men som förr så vill vi att när ni blir medlemar skriver in adressen till er Garaget.org sida som hemsida.

www.unknownorebro.egetforum.se

Nice to be back!!
Mvh Unknown Örebro
Senast redigerat av Woodpecker (19 januari 2009)

Jag rullar med stil
344 Inlägg
19 januari 2009
Woodpecker skrev:
Tja ville bara berätta att Unknown Örebro´s forum är öppnat igen så till er som vill bli medlemar och inte är det än kan bli det nu och till er andra så är det bara att köra på med frågor och annat. där finns det även en "Vad händer i Örebro" tråd så om ni inte hittar vad ni söker här kolla hos oss, men som förr så vill vi att när ni blir medlemar skriver in adressen till er Garaget.org sida som hemsida.

Nice to be back!!
Mvh Unknown Örebro

fan vad bra.. jag går med på en gång

Unknown_Orebro
19 januari 2009
En förening för fordonsintresserade i Örebro så man kan dela med sig av sina kunskaper samt få tips om olika problem eller annat, en samlingspunkt för alla Örebroare med omnejd, vi kommer även hålla utställningar och det stundar en Tour samt vi kommer också anordna så att vi kan åka på bana.

Turbo raggarn
10 Inlägg
19 januari 2009
men om man vill vara med i unknown örebro då hur gör man ??

No real power Only turbo shit

Med.lem
3 759 Inlägg
19 januari 2009
krille916 skrev:
men om man vill vara med i unknown örebro då hur gör man ??

Börja med att gå in här.

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

Unknown_Orebro
19 januari 2009
Precis sen är det bara att snacka med mig eller någon annan i Crew om du vill beställa medlems dekaler eller tröjor, men det finns även en tråd i forumet där det står hur du går tillväga, det står även samma info på våran hemsida www.unknownorebro.se under fliken "Butik"

Unknown_Orebro
21 januari 2009
Tja vad händer i helgen?

Jag rullar med stil
344 Inlägg
21 januari 2009
ja du... tänkte kanske vissa min bil som jag har köpt:).. få se om jag drar till mässan eller inte

615 Inlägg
21 januari 2009
Woodpecker skrev:
Tja vad händer i helgen?

I helgen är det ju MC-mässa i sthlm! big_smile

Let's stance!

Jag rullar med stil
344 Inlägg
21 januari 2009
okej:/ låter kul

615 Inlägg
21 januari 2009
camaro67 skrev:
Fizzer skrev:
Woodpecker skrev:
Tja vad händer i helgen?

I helgen är det ju MC-mässa i sthlm! big_smile

usch tvåhjulingar roll

wink

Dock ska jag sälja hojen till våren till förmån för en roligare bil
Senast redigerat av Fizzer (21 januari 2009)

Let's stance!

102 Inlägg
22 januari 2009
Woodpecker skrev:
Tja vad händer i helgen?

Vet inte sad.     haha. stå & frysa vid mässan kanske?! smile.

317 Inlägg
22 januari 2009
De blir såklart iskörning i helgen! Är det någon som har isdäck att sälja? Behöver 8st.

Vi kan billjud - www.brl.se - Vi kan billjud

Sök