4516
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

:]
469 Inlägg
5 maj 2009
_Dalle_ skrev:
blir linde på dagen och västerås på kvällen;)

vad är de i Västerås på kvällen då? tongue

615 Inlägg
5 maj 2009
absolute_volvo skrev:
_Dalle_ skrev:
blir linde på dagen och västerås på kvällen;)

vad är de i Västerås på kvällen då? tongue

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=129879

Let's stance!

FREAK !
250 Inlägg
6 maj 2009
kommer köra " en bil som inte går att svänga med " på linde på lördag  .)
Senast redigerat av nicx (6 maj 2009)

Det är bara DÖDA laxar som simmar MED strömmen

335 Inlägg
6 maj 2009
nicx skrev:

en saab? på en lördag?!

18 Inlägg
6 maj 2009
Griffin skrev:
de är väl hästkraftens dag i viby på lördag med.. iofs mer stora bilar där men ändå kul för vissa wink

Mvh Mats

Just ja, vilken tid är det? smile

Fetast i stan !!
991 Inlägg
6 maj 2009
Griffin skrev:
de är väl hästkraftens dag i viby på lördag med.. iofs mer stora bilar där men ändå kul för vissa wink

Mvh Mats

Var inte det förra lördagen ??   För brorsans granne hade varit där och vunnit 3e pris med sin crew cab

"Det reder sig, sa kärringen som sket i såsen!"
Volvo the intelligent choice

296 Inlägg
6 maj 2009
Klorin_Elvis skrev:
Griffin skrev:

Mvh Mats

Var inte det förra lördagen ??   För brorsans granne hade varit där och vunnit 3e pris med sin crew cab

Här står det den 9:e: http://www.evenemangskalender.se/visa.php?id=5718. Står inga tider däremot.

Galen!
723 Inlägg
6 maj 2009
Klorin_Elvis skrev:
Griffin skrev:

Mvh Mats

din brors granne vann kanske.. men de var inte i år på häskraftens dag ialla fall big_smile

nionde maj 10- 17
är det!

Jag ska dit med evon och titta.. ställer inte ut den för de är som sagt inge vidare skick på grejerna big_smile

Mvh mats

296 Inlägg
6 maj 2009
Griffin skrev:
Jag ska dit med evon och titta.. ställer inte ut den för de är som sagt inge vidare skick på grejerna big_smile

Mvh mats

Ja usch, den ser ju fördjävlig ut och några hästar har du ju inte heller! tongue big_smile

Fetast i stan !!
991 Inlägg
6 maj 2009
Griffin skrev:
Klorin_Elvis skrev:
Griffin skrev:

Mvh Mats

din brors granne vann kanske.. men de var inte i år på häskraftens dag ialla fall big_smile

nionde maj 10- 17
är det!

Mvh mats

Jodå 3e pris fick han i år , men det kanske var någon annan slags träff han var på men den var iallafall vid viby krog  men men...

"Det reder sig, sa kärringen som sket i såsen!"
Volvo the intelligent choice

107 Inlägg
6 maj 2009
några som ska till västerås på lördag?

Unknown_Orebro
7 maj 2009
niklasd skrev:
några som ska till västerås på lördag?

Kolla här : http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=132631

4 Inlägg
7 maj 2009
Händer det något kul i örebro i morgon?

335 Inlägg
7 maj 2009
fernqvist skrev:

nej, rasade bakaxeln för 4de gången igår och utan bakaxel så händer de inget kul smile

men men nån som har en 1030 eller 1031a liggandes billigt så kan vi ju alltid hitta på nå spännande (:

296 Inlägg
7 maj 2009
fernqvist skrev:

Rulla ut till Örebromässan framåt kvällen så hittar du nog likasinnade smile Finns några riktigt fräna Evos i Örebro.

Jag ska själv försöka vara där före 24 i morgon så att jag inte missar allt som vanligt smile Hoppas vi slipper regn bara.

Med.lem
3 759 Inlägg
8 maj 2009
Regn sad

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

FREAK !
250 Inlägg
8 maj 2009
laggey skrev:
nicx skrev:

en saab? på en lördag?!

hahaha nee en stor j?vla cadillac tongue

Det är bara DÖDA laxar som simmar MED strömmen

Kanon..
1 473 Inlägg
8 maj 2009
Nån här som har möjligheter att flytta en bil från Örebro te Kga o vill tjäna en slant? tongue

172 Inlägg
9 maj 2009
var på mässan i 20min, man han se både det ena och det andra. sluta upp och kör som idioter bland folk. komma i full fart sen lägga på en handbromsvänding det är ganska idiotiskt. använd det ni har innanför panbenet.!!!!!

Utför flockning kontakt: stromae@gmail.com lr 070-5333936

Kanon..
1 473 Inlägg
9 maj 2009
stroma skrev:
var på mässan i 20min, man han se både det ena och det andra. sluta upp och kör som idioter bland folk. komma i full fart sen lägga på en handbromsvänding det är ganska idiotiskt. använd det ni har innanför panbenet.!!!!!

Inte för inte jag aldrig åkt upp på mässan med privat bil på fredag/lördagkvällar.

Synd de ska finnas en klick nötter som ständigt sabbar för alla andra...

Sök