3175
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

296 Inlägg
13 maj 2009
Bra då har vi en plan! Finns det grillgaller eller får man köra med flintasteken på pinne? wink

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
13 maj 2009
Fanns inget galler sist jag var där, men det var förra året. Men osäkert att det finns iallafall.

Kommer förmodligen ut. smile

Gonzo kille
107 Inlägg
13 maj 2009
Vet inte om det är just fyllan som är problemet. Nu ska jag inte hänga ut någon, men jag vet att det finns minst en person i örebro, som vi alla tycker om, och den personen har varit rätt på lyset (läs skitpackad) flera gånger. Men det är tydligen inget problem? Stör sig folk mer på om vissa personer är fulla?
Problemet i sig är att folk skiter i om dom slänger 1200 ölburkar någonstans. Detta kan ju diskuteras i oändlighet, men i grund o botten är det människors attityd. Jag tycker man kan väll få vara hur full man vill, så länge man inte kör dvs, då får man bara vara lite full wink, sålänge man kan sköta sig.

Kul med lite grillning, får se om jag kommer ut eller inte. Det är dags o skruva bil, och det måste ju nästan prioriteras. smile

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
13 maj 2009
WeDo skrev:
J-P-R skrev:
Grillning kl 18:00 vid Naturens Hus, finns ju tillräckligt med parkering där, även för dom som har lite lägre bil.

Grill finns iaf längst å-kanten vid naturens hus så lämpligtvis hålls vi där. Jag kommer iaf vara där då, och dom som också är sugna joinar.
Egen mat och dricka tas med - Intas alkohol så ser man till att hålla sig städad.

Fredag alltså ?

Glömde visst skriva det, men jupp fredag som gäller.

Tycker alla som kan ska försöka ta sig tid och komma och umgås. Och till er som inte riktigt vågar - Vi bits inte - Kanske DaAddez när han är hungrig men jag ska försöka hålla honom mätt med en ko eller fyra.

Kan fixa med grillgaller då jag själv tänkt grilla kött. smile
Senast redigerat av J-P-R (13 maj 2009)

238 Inlägg
13 maj 2009
Kan inte komma pga av jobb annars hade de nog vart roligt

JP Samlare

78 Inlägg
13 maj 2009
Ska försöka titta förbi om jag hinner big_smile

Unknown Örebro
291 Inlägg
13 maj 2009
captain-morgan skrev:
Vet inte om det är just fyllan som är problemet. Nu ska jag inte hänga ut någon, men jag vet att det finns minst en person i örebro, som vi alla tycker om, och den personen har varit rätt på lyset (läs skitpackad) flera gånger. Men det är tydligen inget problem? Stör sig folk mer på om vissa personer är fulla?
Problemet i sig är att folk skiter i om dom slänger 1200 ölburkar någonstans. Detta kan ju diskuteras i oändlighet, men i grund o botten är det människors attityd. Jag tycker man kan väll få vara hur full man vill, så länge man inte kör dvs, då får man bara vara lite full wink, sålänge man kan sköta sig.

Kul med lite grillning, får se om jag kommer ut eller inte. Det är dags o skruva bil, och det måste ju nästan prioriteras. smile

haha tror jag vet vem du menar:P

475 Inlägg
13 maj 2009

Tycker alla som kan ska försöka ta sig tid och komma och umgås. Och till er som inte riktigt vågar - Vi bits inte - Kanske DaAddez när han är hungrig men jag ska försöka hålla honom mätt med en ko eller fyra.

Trodde man inte kunde få honom mätt roll

visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor

187 Inlägg
14 maj 2009
Bra intiativ med grillning smile
Hoppas jag hinner till örebro då, får stresskriva tentan så jag hinner:P
och är väl bäst att hålla sig nykter, vågar väl knappt titta på något alkoholhaltigt efter dessa diskussioner =$

Det är inte farten som dödar, utan sättet man stannar på!

FREAK !
250 Inlägg
14 maj 2009
il be theeeeeeere big_smile   och vem 17 äreni pratar om som ni sett full ? yikes
Senast redigerat av nicx (14 maj 2009)

Det är bara DÖDA laxar som simmar MED strömmen

Volvofreak
356 Inlägg
14 maj 2009
attackhamster skrev:

I bland finns det ingen botten:P

// Andreas
S40N T5-04

Volvofreak
356 Inlägg
14 maj 2009
740snorunge skrev:
HAHAAHAHAHHA fan va synd det är om alla er så får stå ut med att se oss sladda på mässan, gud vad jag lider med er, om ni nu vet att det sker varför står ni där då? blir så trött på allt skit snack, om ni nu stör er så himla mycket, varför vågar inte någon gå fram till OSS o säga till ? VAA?? bara klagar hela tiden..
naaaaaaaw en 200 sx s13 drog kryckan, AKTA ER!!!!
OJOJOJ en 9-3ss kom full med personer o gjorde en handbroms sladd, nu ni! nu är jordens undergång nära!!!
o detta klagande på oss som sladddar med våra 740is, men när en silvrig mazda rx7 försöker sladda o skapar frontspoilern varje gång , nej då är det helt okej verkar de som?

hur kul skulle det vara om alla var som er, stog o kollade på varann o såg sura ut med era skitcoola bilar med blinklysen o neon, jätte kul att se,NOT!!

för fan skärp er! om ni nu tar så illa vid er när vi sladdar, våga gå fram o be oss ta det lugnare eller åk därifrån, ni får vara där, och vi har lika stor rätt till det, det är vårat körkort vi riskerar o böter , inte erat!

HAHAHAHAHA

Kolla inte på oss då om du nu har problem med det!

// Andreas
S40N T5-04

Unknown_Orebro
14 maj 2009
740snorunge skrev:
HAHAAHAHAHHA fan va synd det är om alla er så får stå ut med att se oss sladda på mässan, gud vad jag lider med er, om ni nu vet att det sker varför står ni där då? blir så trött på allt skit snack, om ni nu stör er så himla mycket, varför vågar inte någon gå fram till OSS o säga till ? VAA?? bara klagar hela tiden..
OJOJOJ en 9-3ss kom full med personer o gjorde en handbroms sladd, nu ni! nu är jordens undergång nära!!!
o detta klagande på oss som sladddar med våra 740is, men när en silvrig mazda rx7 försöker sladda o skapar frontspoilern varje gång , nej då är det helt okej verkar de som?

hur kul skulle det vara om alla var som er, stog o kollade på varann o såg sura ut med era skitcoola bilar med blinklysen o neon, jätte kul att se,NOT!!

för fan skärp er! om ni nu tar så illa vid er när vi sladdar, våga gå fram o be oss ta det lugnare eller åk därifrån, ni får vara där, och vi har lika stor rätt till det, det är vårat körkort vi riskerar o böter , inte erat!

HAHAHAHAHA

Visst kan vi åka därifrån men om vi nu gör det håller ni er kvar på mässan då eller? Sen kanske det inte är så konstigt att man ser lite sur ut ibland om man spenderat mycket pengar på sin bil och får den blästrad av grus bara för att man "Råkar" stå och prata med polare. Det är väll inte fel att sladda runt om man nu tycker det är roligt men det går ju att sköta bra mycket snyggare än vad det gör nu, bara för att ni "kan" åka brett behöver ni ju inte göra det precis framför alla andra eller??

Foto/Bilnörd
1 541 Inlägg
14 maj 2009
740snorunge skrev:

HAHAHAHAHA

Att ni får vara där? helt ärligt så får egentligen ingen av oss vara där överhuvudtaget. Är det inte då bäst vi uppför oss när vi faktiskt befinner oss på ett privat område?

Vi ska vara glada att dom inte bommat igen hela parkeringen på kvällstid.

Så tänk efter i stället.. om du ägde ett par industrilokaler.. som du försöker hålla frächa.. skulle du då bli glad om det kom massa ungdomar och sladda sönder asfalten så det blev fula märken och däckrester överallt?

Mitt tips.. ni som vill sladda och burna.. gör det någon annan stans än mässan

//En bekant till ansvarig för mässområdet.
Senast redigerat av myran (14 maj 2009)

Turbo-konverterad miata. Busbil :) --> http://www.garaget.org/?car=247712

Galen!
723 Inlägg
14 maj 2009
740snorunge skrev:

HAHAHAHAHA

om du sladdar bland bilar istället för längre ner på planen där de är tomt på folk så kommer jag fram till dig! jag är ingen blyg person! men du står ju inte ens för vem du är! har du skapat en användare bara för att reta folk eller vågar du berätta vem du är?

296 Inlägg
14 maj 2009
Vi tycker nog alla om att sladda ibland men det gäller att välja tillfälle. Vid bilarna är det INTE ok. Någon annanstans, helt ok för min del. Precis som Myran skriver så får egentligen ingen av oss vara på mässan och det kostar en del att sanera efter en helg. Förr eller senare sitter det bommar där också är jag rädd.

Angående grillning i morgon (vid fint väder antar jag). Hur många kommer, vem fixar grillkol osv? Blir inte så många riksdaler per skalle om vi delar på kolet men någon måste köpa.

Low is a lifestyle !
37 Inlägg
14 maj 2009
Har redan hört rykten om att det ska komma upp bommar mad

fast hörde det för cirka två månader sen men ändå big_smile
Senast redigerat av Liljeberg (14 maj 2009)

21 Inlägg
14 maj 2009
DaAddez skrev:
attackhamster skrev:

I bland finns det ingen botten:P

stackars lilla DaAddez, du har samma problem som mig... vi får väl åka till axfood som vi snackade om tidigare idag.... köpa ett fat med potatissallad och så köper vi ett par kor direkt från bonden...
De va din portion, ta det ggr tre så blir jag och J-P-R oxå mätta...

till det här snacket om dricka öl och dyl... fan det funkar jävligt bra med coka cola oxå cool

475 Inlägg
15 maj 2009
dum fråga... ska man ta med en engångs grill?  eller har någon med sig? etc etc

visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor

21 Inlägg
15 maj 2009
attackhamster skrev:
dum fråga... ska man ta med en engångs grill?  eller har någon med sig? etc etc

det bästa är nog att ta med egen... om det kommer mkt folk så kan det bli väldigt tajt med plats på alla grillar... jag kommer köpa en, kostar inte många tior tongue

Sök