5004
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

475 Inlägg
7 juni 2009
Sökes... ägaren till Lila BMW  reg nummer SXAXXX

visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
7 juni 2009
Samma Bmw som tagits upp några inlägg upp.
Försökte bara köra över några av oss, avsiktligt, när vi ville diskutera hans körning.

Btw, diffad? ryker bara om innerhjulet större delen av tiden. tongue

Men vet någon vad det är för regnummer, nick på gorg eller liknande så lägg gärna ut det.

475 Inlägg
7 juni 2009
SchumiSRM skrev:
attackhamster skrev:
Sökes... ägaren till Lila BMW  reg nummer SXAXXX

Skicka regnumret via sms till 71456 (Vägverket) så får du tag på namnet wink

hade jag självklart gjort om jag nu hade hela reg nummert wink

238 Inlägg
7 juni 2009
de va väll fler bilar än bmwn som lekte på mässan?

JP Samlare

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
7 juni 2009
Ett anonymt tips har kommit, och jag är inte rädd att hänga ut folk, speciellt inte när de försöker köra över personer som står och pratar.

reg nr: XXX XXX

PB
BMW325
MRÖD
1992
ITRAFIK
080729
XXXXXX, XXXXXX XXXXXXX XXXX
XXXXXXXXX

Så, nu vet vi vem du är. Kan du sluta köra som en idiot där vi står parkerade?

Edit: Redigerat uppgifter om namn, ort och regnr då föraren tagit till sig det vi skrivit i tråden.
Jag väljer då att ta viss hänsyn, trots att det är offentliga uppgifter.
Senast redigerat av sirmiro (7 juni 2009)

475 Inlägg
7 juni 2009
SweHedis skrev:

Massor.. även Volvo m.m
men när personen åker runt hörnet där det står parkerade bilar ( han har ca 1 meter fritt )
omkring sig och ligger i uppskattad?  70km/tim utan att kunna kolla runt hörnet = livfarligt 
han kan smälla med en åkande bil som bara ska parkera
(   detta hände i fredags )   

i lördags/igår så lekte han massor där nere där man Bör leka.. men sen åkte han runt bland parkerade bilarna och visade folk en annan version av plätering.

4st personer stogs still och  ville prata med han. då han typ tog sikte och nära på köra på folket!
Senast redigerat av attackhamster (7 juni 2009)

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
7 juni 2009
SweHedis skrev:

Jo, men de flesta lekte på "rätt" ställe. INTE där vi står parkerade.

Jag önskar att ni som är stöddiga här på forumet kan vara lika stöddiga på mässan...

475 Inlägg
7 juni 2009
sirmiro skrev:
Ett anonymt tips har kommit, och jag är inte rädd att hänga ut folk, speciellt inte när de försöker köra över personer som står och pratar.

XXX XXX

PB
BMW325
MRÖD
1992
ITRAFIK

rättelse (  har fått ca 10 meddelade ang denna bil )
personen heter JoXXX GXXXX som kör
Senast redigerat av attackhamster (8 juni 2009)

597 Inlägg
7 juni 2009
sirmiro skrev:
SweHedis skrev:

Jag önskar att ni som är stöddiga här på forumet kan vara lika stöddiga på mässan...

inte för att vara elak men det var en Nissan Stagea  som var riktigt nära oss när den skulle sladda på mässan igår eller vad den försökte med!
finns folk som klagar på andra här sen kör dom inte bättre själva!

Vill bara tacka den blå evon på en bra show i fredags och lördags:)

#silence i kill you#

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
7 juni 2009
Tirkedal skrev:
sirmiro skrev:
SweHedis skrev:

inte för att vara elak men det var en Nissan Stagea  som var riktigt nära oss när den skulle sladda på mässan igår eller vad den försökte med!

Då är du väldigt välkommen att komma fram till mig irl och inte gömma dig bakom en skärm. Men den diskussionen tar vi inte här. Var inte stöddig bakom skärmen om du inte vågar stå för saker.

597 Inlägg
7 juni 2009
sirmiro skrev:
Tirkedal skrev:
sirmiro skrev:

Då är du väldigt välkommen att komma fram till mig irl och inte gömma dig bakom en skärm. Men den diskussionen tar vi inte här. Var inte stöddig bakom skärmen om du inte vågar stå för saker.

så man är stöddig för att man bara säger vad man tycker?  nog med det nu!!

#silence i kill you#

475 Inlägg
7 juni 2009
sirmiro skrev:
Tirkedal skrev:
sirmiro skrev:

kanske lider av "fylle delirium" men vart är han "stödding" ?

Galen!
723 Inlägg
7 juni 2009
Tirkedal skrev:
sirmiro skrev:
SweHedis skrev:

varsegod! kul att de uppskattas wink

jag är ju också en av dom som försökte prata med han i Bmw:n!
de vi irreterar oss på är alltså inte sladdande i allmänhet utan att de görs bland parkerade bilar!
jag ber ju folk att flytta på sig ibalnd när dom parkerat där nere och de ska lekas!
vi vill inte ha olyckor!!så enkelt är de!

Mvh Griffin

Foto/Bilnörd
1 541 Inlägg
7 juni 2009
sirmiro skrev:
Tirkedal skrev:
sirmiro skrev:

Va inte feg och ta åt dig av kretiken nu va.. Vi gör alla våra misstag. Med allt vårat klagande så är det ju inte helt konstigt om vi får lite skit tillbaka.. då ska vi inte bara vara spydiga och vifta bort det.

Sen vill jag bara tipsa folk om att ni som vill leka.. gör det bakom dom nya fina groparna.. och ni som vill stå parkerade och prata skit.. gör det på framsidan av mässan.

Och då ser jag gärna att folk undviker att parkera där nere vid mässan så dom som vill leka av sig kan göra det så vi slipper allt sladdandes mitt bland folket som ska snacka skit på framsidan av mässan.

Igår t.ex stog det bilar lite utspridd där nere när jag ville leka :<

Edit: är även nyfiken på vem som stog och fotta igår samt fall man får se några bilder.
Senast redigerat av myran (7 juni 2009)

Turbo-konverterad miata. Busbil :) --> http://www.garaget.org/?car=247712

475 Inlägg
7 juni 2009
SchumiSRM skrev:
Rätt skoj att läsa inlägg då man helt slutat vara på mässan, får hoppas att man slipper läsa om något på NA eller Utryckning bara hmm  för det verkar spåra ur mer och mer roll

to late... det var en ambulans där igår... hämtade en jättefull tjej tror jag?.. ( kan ha helt fel )
om folket i örebro inte säger ifrån så kommer det aldrig bli någon ordning!!!
gör jag fel... säg det.. bättre att säga till när att ståstill och klaga etc etc

5 Inlägg
7 juni 2009
alltså vad är visas problem när det kommer en bil som har mer än 500 hk då är det lugnt o åka o sladda hur mkt man vill o köra som ett svin men så fort det kommer en vanlig bil som vill leka lite då blir det ett jävla liv har ni inge bättre för er :S

ägaren till bilen tänker anmäla garaget.org  och alla inblandade som har lagt ut uppgifter om både bil och ägare om inte det försvinner inom kort från denna sida

Foto/Bilnörd
1 541 Inlägg
7 juni 2009
tjjeee skrev:
alltså vad är visas problem när det kommer en bil som har mer än 500 hk då är det lugnt o åka o sladda hur mkt man vill o köra som ett svin men så fort det kommer en vanlig bil som vill leka lite då blir det ett jävla liv har ni inge bättre för er :S

ägaren till bilen tänker anmäla garaget.org  och alla inblandade som har lagt ut uppgifter om både bil och ägare om inte det försvinner inom kort från denna sida

Det är skillnad och leka och försöka köra över folk. Denna person ska vara glad att det inte han som blir anmäld. Eller att han inte körde över någon.

Samtidigt samtycker jag även att man inte ska hänga ut folk med namn och personuppgifter på forumet. Det är faktiskt inte lagligt heller.
Senast redigerat av myran (7 juni 2009)

Turbo-konverterad miata. Busbil :) --> http://www.garaget.org/?car=247712

Lastbilchaufför
53 Inlägg
7 juni 2009
tjjeee skrev:

Ifall man kör som en idiot får man väl ta att man hängs ut ? eller? man kan väl välja platserna att köra som en idiot på ? inte bland massor med folk ?

122 Inlägg
7 juni 2009
tjjeee skrev:

Du verkar juh känna han och då kan du berätta för han vilken tölp man är och inte visar hänsyn..... Man får sladda vart fan man vill, utom där folk är och bilar. Inte kul o komma ner med en bil som får stenskott för en idiot sitter och sladdar.

What you doing?

5 Inlägg
7 juni 2009
vrf ska han visa hänsyn o ingen annan alla hoppar på honom när han kör men alla andra som åker som svin o laddar runt hörnet ne dom får hållas

men hur ofta står det inte fullt med bilar där man ska leka ska man gå o säga till alla o flytta sig för man vill sladda eller ?

Sök