3751
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

3 390 Inlägg
17 december 2009
Jag har en ny Videokamera som filmar i Full HD... Får se om tid finns på lördag. Annars är det lagom action i usö rondellen tongue

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Fotograf/Ljudbyggare
781 Inlägg
17 december 2009
SchumiSRM skrev:
Fotografen_Micke skrev:
Vad sägs om att samla ihop ett gäng bilar på lördag ute vid mässan för lite "actionbilder"?
Eller varför inte lite film också? om det finns någon med videokamera....

Skulle vara riktigt nice med lite actionfyllda bilder nu när äntligen snön har hittat till lilla Örebro.

Återkommer med klockslag....

Vore trevligt, blir det i dagsljus då? Vi har en dv kamera så visst går det att fixa lite film, sen är det alltid kul att plåta lite också smile  Största problemet är bara att man ska på julbord med jobbet på fredag så ifall det blir något kanske man behöver skjuts till mässan wink

Ja, min tanke var att det skulle vara på dagen medans det är ljust ute... men sen om aktiviteterna fortlöper ända in på kvällen/natten kan jag inte svara på men det vore riktigt kul om många dök upp.

Alla, och då menar jag ALLA som känner att de vill leka av sig lite inför kameror är varmt välkomna, givetvis ni andra också som vill ta det lugnt och bara se på.

Wedo, det är väl klart att du dyker upp... om inte så kommer jag och drar dig i örat ända ut till mässan, för du ska filma!

Men då säger vi att vi ses på lördagen den 19:e dec. kl.11.00 på mässan!

Med.lem
3 759 Inlägg
17 december 2009
Fotografen_Micke skrev:
SchumiSRM skrev:
Fotografen_Micke skrev:
Vad sägs om att samla ihop ett gäng bilar på lördag ute vid mässan för lite "actionbilder"?

Skulle vara riktigt nice med lite actionfyllda bilder nu när äntligen snön har hittat till lilla Örebro.

Vore trevligt, blir det i dagsljus då? Vi har en dv kamera så visst går det att fixa lite film, sen är det alltid kul att plåta lite också smile  Största problemet är bara att man ska på julbord med jobbet på fredag så ifall det blir något kanske man behöver skjuts till mässan wink

Ja, min tanke var att det skulle vara på dagen medans det är ljust ute... men sen om aktiviteterna fortlöper ända in på kvällen/natten kan jag inte svara på men det vore riktigt kul om många dök upp.

Alla, och då menar jag ALLA som känner att de vill leka av sig lite inför kameror är varmt välkomna, givetvis ni andra också som vill ta det lugnt och bara se på.

Wedo, det är väl klart att du dyker upp... om inte så kommer jag och drar dig i örat ända ut till mässan, för du ska filma!

Har min feber släppt så kommer jag
smile

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

Bärgarinnan!
81 Inlägg
17 december 2009
Fotografen_Micke skrev:

men åh.. jag som jobbar! jaja jag får väl ställa bärgaren o kolla på alla andra som har roligt smile

335 Inlägg
17 december 2009
F_Miller skrev:
Fotografen_Micke skrev:

men åh.. jag som jobbar! jaja jag får väl ställa bärgaren o kolla på alla andra som har roligt smile

de går med den med (: ja lovar

3 390 Inlägg
17 december 2009
Fotografen_Micke skrev:
SchumiSRM skrev:
Fotografen_Micke skrev:

Då får du dra utav bara den... Är i gbg fredag-lördag.. Men får se när jag kommer hem. Kommer väl ut om det är några kvar senare på eftermiddagen....  Annars får ni komma på led i rondellen så tar jag alla i ett svep från balkongen wink

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
17 december 2009
F_Miller skrev:
Fotografen_Micke skrev:

Vad var det vi sa om det... Den är rwd, bara rycka till och göra ringar. big_smile

Det är ingen vaccinering eller liknande på mässan i helgen, eller annat som ställer till det? Dumt att komma med 20 bilar som ska sladda om alla svenssons är på samma ställe. Sen hoppas jag att fotograferna ser till att leka lite trafikpoliser (eller flaggvakter) om det skulle bli nödvändigt. Börja med att alla ställer sig och pratar igenom hur vi ska köra kan vara en idé om "så många som möjligt" ska kunna leka problemfritt. smile

238 Inlägg
17 december 2009
en bra idé är ju om alla kör åt samma håll

JP Samlare

"Unloaded"
1 557 Inlägg
17 december 2009
SweHedis skrev:
en bra idé är ju om alla kör åt samma håll

Väl sagt =P Håller onekligen med.

"When innovation meets passion!"

Med.lem
3 759 Inlägg
17 december 2009
Ja rätt håll är väldigt viktigt.

Det går att möta en bil om båda förarna är lite vakna men en bil mot 20 andra på led går fan inte tongue

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

Unknown_Orebro
17 december 2009
Kanske kommer upp på Lördag en sväng men jag åker ju grävling men kan ju titta på alla som driver i rätt ände. Hehe

136 Inlägg
17 december 2009
Woodpecker skrev:
Kanske kommer upp på Lördag en sväng men jag åker ju grävling men kan ju titta på alla som driver i rätt ände. Hehe

Går att köra ganska okej med en felhjulsdriven bil med. På dom lite större ytorna kör du samma spår som bakhjulsdrivan. Det enda är att det inte är riktigt lika roligt men går gör det allt=)

113 Inlägg
17 december 2009
hmm tror det är dags att få tillbaka körkortet snart o köpa vinterbil wink

Foto/Bilnörd
1 541 Inlägg
17 december 2009
Steorid galanten dyker inte upp då jag är på annan ort vid det klockslaget.

Turbo-konverterad miata. Busbil :) --> http://www.garaget.org/?car=247712

Fotograf/Ljudbyggare
781 Inlägg
17 december 2009
vi som kommer finnas på plats med kameror får mötas upp på plats lite innan för att snacka igenom lite regler och idéer.....

Kul att så många är på!

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
18 december 2009
Fotografen_Micke skrev:
vi som kommer finnas på plats med kameror får mötas upp på plats lite innan för att snacka igenom lite regler och idéer.....

Kul att så många är på!

Blir fint det. smile

Inte minst måste vi ju veta var alla fotonissar står så vi ger en fin show. roll

Fotograf/Ljudbyggare
781 Inlägg
18 december 2009
sirmiro skrev:
Fotografen_Micke skrev:

Kul att så många är på!

Blir fint det. smile

Inte minst måste vi ju veta var alla fotonissar står så vi ger en fin show. roll

Jo, det är klart att ni ska få veta var vi kommer stå, för vi vill ju inte bli överkörda precis!
Jag känner på mig att det här kommer bli riktigt skoj och bilder i stora mängder!

Vill nu se en rejäl mix av bilar saab,opel,volvo,bmw.... You name it!
Vill se bilar av alla dess slag och märken.... FWD RWD eller AWD, ja allt!!!!

Unknown Örebro
291 Inlägg
18 december 2009
haha undra vilken sort det kommer vara flest av?? tongue
jaggissar volvo 740 tongue

335 Inlägg
18 december 2009
_Dalle_ skrev:
haha undra vilken sort det kommer vara flest av?? tongue
jaggissar volvo 740 tongue

haha ja de blir nog så :p, leker du snöplog nu eller har du vinterbil?

Sök