Fotografen_Micke skrev:
SchumiSRM skrev:
Fotografen_Micke skrev:
Vad sägs om att samla ihop ett gäng bilar på lördag ute vid mässan för lite "actionbilder"?
Eller varför inte lite film också? om det finns någon med videokamera....
Skulle vara riktigt nice med lite actionfyllda bilder nu när äntligen snön har hittat till lilla Örebro.
Återkommer med klockslag....
Vore trevligt, blir det i dagsljus då? Vi har en dv kamera så visst går det att fixa lite film, sen är det alltid kul att plåta lite också

Största problemet är bara att man ska på julbord med jobbet på fredag så ifall det blir något kanske man behöver skjuts till mässan

Ja, min tanke var att det skulle vara på dagen medans det är ljust ute... men sen om aktiviteterna fortlöper ända in på kvällen/natten kan jag inte svara på men det vore riktigt kul om många dök upp.
Alla, och då menar jag ALLA som känner att de vill leka av sig lite inför kameror är varmt välkomna, givetvis ni andra också som vill ta det lugnt och bara se på.
Wedo, det är väl klart att du dyker upp... om inte så kommer jag och drar dig i örat ända ut till mässan, för du ska filma!
Men då säger vi att vi ses på lördagen den 19:e dec. kl.11.00 på mässan!
Då får du dra utav bara den... Är i gbg fredag-lördag.. Men får se när jag kommer hem. Kommer väl ut om det är några kvar senare på eftermiddagen.... Annars får ni komma på led i rondellen så tar jag alla i ett svep från balkongen

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre