2689
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

11 Inlägg
24 januari 2010
finfint:) mer bilder?

4 Doors - No Waiting
100 Inlägg
24 januari 2010
_Ozzy_ skrev:
Alltså ursäkta mig nu men... Är det bara jag som har märkt att det har blivit sämre och sämre "bilmässigt" uteliv varje år? sad

Kommer ihåg sommaren 2007 när man precis hade fått körkort, va så jä--la livat varje fredag-lördagkväll vid mässan/aspholmen o.s.v... Men sen sommaren 08 och sen 09 så har det bara blivit sämre och sämre. Mycket tråkigt IMO

Själv tycker jag det är tvärtom? 2007 va man ju nöjd med 20 bilar på mässan typ, ska dock inte säga för mkt då jag inte va där lika ofta då som nu smile

56 Inlägg
24 januari 2010
WarpSpeed skrev:
http://www1.garaget.org/gallery/archive/115562/845388_v4vnj6.jpg
Och se där, en ris kokare också!! Du måste tvätta bilen Björne!!

Hahahahh, du måste vara tankeläsare, svängde faktiskt förbi okq8 på vägen hem smile

Med.lem
3 759 Inlägg
24 januari 2010
Riktigt kul på loosjön idag smile
Man kanske skulle rycka liv i 245:an och åka ner å puttas lite med dom andra smile

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

Meister
6 763 Inlägg
24 januari 2010
Det har varit en sjukt kul helg. Men vi har kört upp över 100 liter soppa i johans evo. Men de var de värt. Roligt när de finns en bil som är likvärdig som man kan åka mot och inte bara volvo big_smile

BioPower by MapTun
238 Inlägg
24 januari 2010
myran skrev:
ingen som fick min legnum på bild? (steroid "galanten")? smile

Jag har nån/några liggandes i kameran smile

Maptun #3 BioPower Inviduell

mickenyman.se
687 Inlägg
25 januari 2010
Kör folk bara på helgerna eller någe i veckan också?smile är nämligen ledig på onsdag big_smile

11 Inlägg
25 januari 2010
Newman skrev:
Kör folk bara på helgerna eller någe i veckan också?smile är nämligen ledig på onsdag big_smile

Är bara körning på helgerna, isen blir så sliten efter en helgs körning så den behöver frysa på några dagar.

Foto/Bilnörd
1 541 Inlägg
25 januari 2010
Crille_9_5 skrev:
myran skrev:
ingen som fick min legnum på bild? (steroid "galanten")? smile

Jag har nån/några liggandes i kameran smile

Du får jätte gärna lägga upp dom.

Turbo-konverterad miata. Busbil :) --> http://www.garaget.org/?car=247712

mickenyman.se
687 Inlägg
615 Inlägg
30 januari 2010
Ikväll tänkte vi dra upp mot kilsbergens härliga vägar och "finslipa körtekniken".
Filmkamera kommer att tas med för att dokumentera de som vill bli dokumenterade, kommer en film sedan wink

Hör av er om ni vill följa med, kul om man blir ett gäng!

Let's stance!

136 Inlägg
30 januari 2010
SNL skrev:
Ikväll tänkte vi dra upp mot kilsbergens härliga vägar och "finslipa körtekniken".
Filmkamera kommer att tas med för att dokumentera de som vill bli dokumenterade, kommer en film sedan wink

Jag och polarn är på lätt. Klockrena vägar däruppe:D

Meister
6 763 Inlägg
30 januari 2010
SNL skrev:

såg de här lite sent men de är alltid kul på skjutfältet. Hittar lite för bra där uppe för mitt eget bästa smile

475 Inlägg
31 januari 2010
Froborg skrev:
Smart gjort.

Läs värt

http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 4#p2100344

man blir ju lätt förbannd när man läser sånt sad

visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
31 januari 2010
Citerar in texten från tråden så ingen missar det. Förbannat dålig stil att inte stå för sina misstag!

fast_porsche911 skrev:
Hej. Skulle vara schysst att få veta VEM som rammade mina 2 bilar som stod parkerade vid örebro-mässan kvällen/natten fredag till lördag. Bilarna blev rammade av ngn som åkt på sladd i allt för hög fart för att denne skulle ha kontroll över sin körning, vilket resulterade i att denne sladdade in i 1st Fiat Bravo GT som med tur klarade sig någorlunda bra med spräckt frontspoiler & grill ,sedan in i bredvid parkerade bilen 1st röd Audi 80 som tyvärr flyttades en meter i sidled å fick hela höger front, skärm,framspoiler & diverse ljus demolerade .
Man ser tydliga spår i snön efter bilen som sladdat in i bilarna men också på plats hittades lite delar från denna bil så som höger blinkers å lyktglas ... Volvo 7/9-serien , blå /grå metallic lack skrap på fiaten å audin som vart å körda.

Mina båda bilar var avställda å oförsäkrade så jag undrar om det finns ngn som såg eller vet ngt om vad som hänt eller om ngn sett bilen VOLVOn å kan ge tips,det måste finnas ngn ärlig person som sett en bilen med kvaddad bakskärm,framskärm, lyse ,blinkers lämna mässområdet.

Tacksam för alla tips å info !!!

Om du som kvaddade mina bilar läser detta så hoppas jag att du har kulor att komma å ställa allt till rätta, men hade du haft det hade du lämnat en lapp på ngn av bilarna.

Mvh T

Volvoskadad
6 017 Inlägg
31 januari 2010
Froborg skrev:
Smart gjort.

Läs värt

http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 4#p2100344

Ja det här höjer ju knappast statusen på oss Volvo åkare. sad
Jävligt dålig stil att inte stå för vad man gör! mad

Jonas

132 Inlägg
31 januari 2010
Hmm, oj oj ... det har tidigare disskuterats väldigt mycket på framförallt sommartid om just det där med att leka bland andra bilar, nu kanske ALLA förstår varför?

Hoppas det löser sig för den drabbade.

Bröderna bus
118 Inlägg
3 februari 2010
Grattis ni verkar tro att alla som åker med en bil sitter på forumet på garaget.org?

132 Inlägg
3 februari 2010
Skogsby skrev:
Grattis ni verkar tro att alla som åker med en bil sitter på forumet på garaget.org?

Nej men man når nog ut till rätt många via forumet? ... även om inte alla sitter på forumet så kanske dom känner någon som gör och får höra saker via den personen osv .. you see my point.

Sök